0900 is niet een lokaal nummer lijkt mequote:Op donderdag 10 juli 2014 23:25 schreef wyccie het volgende:
Het is een lokaal nummer, normaal tarief, toch?
Deze wel, volgens mij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
0900 is niet een lokaal nummer lijkt me
quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:35 schreef picodealion het volgende:
Wie heeft er nou nog een vaste lijn?
Mijn moeder, twee oud-collega's, een vriendin.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:35 schreef picodealion het volgende:
Heb jij wat boeiends te melden dan?quote:
Ik wel! Ik heb een huis!quote:
Gefeliciteerd, waar?quote:
In Aalsmeer. Heeft me 3 jaar gekost om een geschikte huis te vindenquote:
Nog iets verder van je geliefde Amsterdam af... Nog even en je kan voor Feijenoord gaan juichenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In Aalsmeer. Heeft me 3 jaar gekost om een geschikte huis te vinden
Ik wil ff 3 weken niks over voetbal horen en zienquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog iets verder van je geliefde Amsterdam af... Nog even en je kan voor Feijenoord gaan juichen
Niet zo aanstellenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil ff 3 weken niks over voetbal horen en zien
Ik zag vandaag een enorme voetbal hangen in Heerenveen en alles was nog flink oranje daar.quote:
Ben je nu voor de Aalsmeerder boys?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil ff 3 weken niks over voetbal horen en zien
Ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:35 schreef picodealion het volgende:
Dat duurt ook niet lang meer voor die begint. Alleen moet ik het met de samenvattingen doen dit seizoenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:49 schreef sasquatsch het volgende:
We hebben morgen en zondag nog een wedstrijd op dit WK en dan kunnen we ons weer gaan voorbereiden op het nieuwe seizoen.
Sorry, op het werk kan ik niet Fokken!quote:
Als jij je zus meeneemt mag jij wel op de bank slapen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mag ik bij jou blijven slapen? Nijmegen op dit moment
Inkoppertjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Als jij je zus meeneemt mag jij wel op de bank slapen.
Eindelijk iets waar we het over eens zijn...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mag ik bij jou blijven slapen? Nijmegen op dit moment
Meh alleen de eerste plaats telt verder niks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef Robby87 het volgende:
Gaan jullie zo naar 't voetbal kijken? Kan mij eigenlijk niet veel schelen wat ze doen
Ik hoop op een herhaling van Duitsland - Brazilquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:02 schreef Robby87 het volgende:
Haha, dit wordt leuk. Ik hoop op een schoppartij.
Nog maar 5 te gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoop op een herhaling van Duitsland - Brazil
Ik had erger verwachtquote:Op zondag 13 juli 2014 17:03 schreef dyonvbaal het volgende:
wat een belabberde film was dat Need for speed...
Daar zit eigenlijk ook wel weer wat in. Maar die breakin bad persoon die kan echt niet acteren... (hij is toch het straatschoffie in BB? )quote:
Nouja voorlopig ben je nog niet van hem af tenzij hij blijft falen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar zit eigenlijk ook wel weer wat in. Maar die breakin bad persoon die kan echt niet acteren... (hij is toch het straatschoffie in BB? )
Hoezo? Ik zie verder gelukkig niks met hem erinquote:Op zondag 13 juli 2014 17:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Nouja voorlopig ben je nog niet van hem af tenzij hij blijft falen.
Acteurs proberen te pushen om de nieuwe sterren te worden, en veel geld verdienen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie verder gelukkig niks met hem erin
Ik kan er ook voor kiezen zijn films en series te negerenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Acteurs proberen te pushen om de nieuwe sterren te worden, en veel geld verdienen.
Ja.quote:
Gisele? Wie is zij?quote:
Via Relatieplanet ontmoet?quote:
Nee, via Paiq. Ze werd er zo moe van dat ze elke keer op haar foto's werd beoordeeld. Dus we hebben vijf minuutjes gekletst en het was gelijk raak.quote:
Wat leuk. En hoe gaat het nu verder?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, via Paiq. Ze werd er zo moe van dat ze elke keer op haar foto's werd beoordeeld. Dus we hebben vijf minuutjes gekletst en het was gelijk raak.
Ze werkt nogal op m'n zenuwen. Altijd maar voor die spiegel staan. Kijk, al die lui staan nu daar in dat stadion weer te wachten dat mevrouw klaar is met de lipjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk. En hoe gaat het nu verder?
quote:
Je las niet dat ze binnen mocht komen?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk. En hoe gaat het nu verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |