quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Heb je toevallig in België gewoondquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik?Een Zuid-Afrikaan? Dat is krankzinnig.![]()
Mijn landgenoten
Was te verwachten met Congolese Gospel bij je muziek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik?Een Zuid-Afrikaan? Dat is krankzinnig.![]()
Mijn landgenoten
Min of meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je toevallig in België gewoond?
Joh,dat was ook een hint.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Was te verwachten met Congolese Gospel bij je muziek.
Nou ,niet echt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:04 schreef Robby87 het volgende:
Kijk, dat is het voordeel van een uitstekende TT's, die zijn tijdloos.
Maar ze zijn wel aan het winnen, ik heb nu al medelijden met al die Duitsers in Brazilië.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Nu: Voetbal! Duitsland in een oerlelijk tenue
en hoe ze aan het winnen zijn, wow dit is echt super...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel aan het winnen, ik heb nu al medelijden met al die Duitsers in Brazilië.![]()
Ik vind het bijna zielig, zo kan het dadelijk nog 6-0 voor Duitsland worden of meerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en hoe ze aan het winnen zijn, wow dit is echt super...
Lijkt me niet een film om even in de bios te zien, in de trailer verveelt de muziek al snel, laat staan dat ik dat geluid 30 dagen achtereen aan zou moeten horen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
http://geektyrant.com/new(...)gest-movie-ever-made
Wat een wedstrijdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en hoe ze aan het winnen zijn, wow dit is echt super...
twitter:jochemmyjer twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:30:50IJzersterk Cabaret op Ned1! #BRAGER reageer retweet
me moeder stuurde me net een berichtje dat ze juist ging slapen omdat het toch al gespeeld wasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef wyccie het volgende:
Holy fuck!
En dat te bedenken dat ik eigenlijk vroeg naar bed wilde.
Geweldig wat er gebeurt.
Lachen manquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond dat shot van dat jongetje in het publiek zo leuk, die moest heel hard huilen.
Zo'n sadist ben jij wel jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond dat shot van dat jongetje in het publiek zo leuk, die moest heel hard huilen.
Ja die had ik ook gezienquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:56 schreef Sands het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Robby, kan je nog meer genieten.
Ok, toen moest ik ook even een lach onderdrukkenquote:
Gvdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:56 schreef Sands het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Robby, kan je nog meer genieten.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat klinkt dan weer niet zo fijntje. Ruzie op de tribunes, ruzies in de steden
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel aan het winnen, ik heb nu al medelijden met al die Duitsers in Brazilië.![]()
Maar dan hebben ze aan Neuer wel echt de verkeerde...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:10 schreef picodealion het volgende:
Brazilie gaat er nog even vol op. Hoop dat ze er nog 1 of 2 weten te maken, houdt de wedstrijd tenminste nog een beetje boeiend.
Ik niet, daar krijg ik geen punten voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:10 schreef picodealion het volgende:
Brazilie gaat er nog even vol op. Hoop dat ze er nog 1 of 2 weten te maken, houdt de wedstrijd tenminste nog een beetje boeiend.
Moeten we eerst nog even van Argentinië winnenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:11 schreef picodealion het volgende:
Die is goed bezig ja. Ik zou het ze bijna gunnen het WK te winnen, ware het niet dat we er tegen alle verwachtingen zelf nog in zitten.
I find your lack of faith disturbing.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Moeten we eerst nog even van Argentinië winnen
Hij is gewoon realistischquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
I find your lack of faith disturbing.
Zoals Brazilië?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:34 schreef sasquatsch het volgende:
Aan realisme hebben we niets. We moeten er met zijn allen in geloven en dan gebeurt het ook.
Van je familie moet je het hebben...quote:De duitse weerdienst voorspelt vanaf middernacht overstromingen. De zeespiegel stijgt met ongeveer 5 meter door de krokodillentranen van alle huilende Brazilianen. Het vervelende is dan alleen dat er zondag geen finalewedstrijd gespeeld kan worden omdat Nederland dan onder gelopen is.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:47 schreef Waaghals het volgende:
dit kan nog wel eens spannend gaan worden
quote:God, waarom hebt u ons in de steek gelaten. We hebben zoveel geld gekregen met de belofte dat u ons naar de titel zou sturen
Hij is intussen wel aangepastquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:53 schreef picodealion het volgende:
Whehe te vroeg gepubliceerd. Foutje, moet kunnen baas.
De Speld...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef drakin het volgende:
Wie zegt dat NL nog meedoet? Ik las juist dat het doel bereikt is en oranje weer naar huis onderweg is.
Moet jij gaan film gaan uitzoeken voor morgen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef drakin het volgende:
Wie zegt dat NL nog meedoet? Ik las juist dat het doel bereikt is en oranje weer naar huis onderweg is.
nee, ik ga een boek lezen of een serie kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Moet jij gaan film gaan uitzoeken voor morgen?
Ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:54 schreef Robby87 het volgende:
Duitsland mag van mij ook van NL winnen mocht NL doorgaan, ik ben zo blij
Arthouse?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:02 schreef drakin het volgende:
Deze film wil ik anders wel zien, maar die draait helaas morgen niet.
Terry Gilliamquote:
Al zijn zijn films niet te vergelijken met Monthy films...quote:
Heeft al een aantal films na de Python tijd gemaakt hoor.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Al zijn zijn films niet te vergelijken met Monthy films...
Brazil wel eens kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft al een aantal films na de Python tijd gemaakt hoor.
Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Hebben we hier ook al kriebels net als Jack?
Omdat hij de beste speler van Nederland is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom word Robben zo opgehemeld. Het is zo'n grote egoist op het veld...
ach hou toch op. Alle aandacht gaat naar hem uit. Maar de beste is hij zeker niet. De grootste egoist van Nederland dat is ie...quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat hij de beste speler van Nederland is.
Dat staat er ook in tegenstelling tot in 2012. En Robben is wel de speler die het verschil maakt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ach hou toch op. Alle aandacht gaat naar hem uit. Maar de beste is hij zeker niet. De grootste egoist van Nederland dat is ie...
Ik zeg niet dat hij slecht is, maar ik zie liever een team voetballen dan alleen Robben...
Er is niemand die een kans krijgt om boven Robben uit te komen... Blind vind ik echt verbazingwekkend goed spelen. De speler die na wedstrijd 1 naar huis had gemogen als het aan mij lag is De Vrijquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat staat er ook in tegenstelling tot in 2012. En Robben is wel de speler die het verschil maakt.
Noem anders maar een betere speler bij Nederland.
Ik heb nog altijd kriebels in mijn buik jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Hebben we hier ook al kriebels net als Jack?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd kriebels in mijn buik ja
hmmm jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd kriebels in mijn buik ja
Ik ook nietquote:
Gelukkig maarquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |