Hoe moeten wij het weten als wij niet eens weten om welk feest het gaat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:35 schreef ISeeStars het volgende:
Ik heb aanstaande vrijdag een feestje omdat ik en anderen van school ons examen hebben mogen ontvangen!!
Nu weet ik dus niet wat ik aan moet doen, is er een soort van dresscode voor dit soort feesten? Op de uitnodiging staat er niets over, maar ik wil uiteraard niet overdressed aankomen of juist underdressed dat snappen jullie wel!!
Het is gewoon een feest van school met alle examenleerlingen bij een discotheek in de buurt!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij het weten als wij niet eens weten om welk feest het gaat?
Dan zou ik zeggen: your sluttiest dress. Er is vast wel iemand die je waarschijnlijk nooit meer gaat zien waar je toch nog wel even wat tijd aan wil besteden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef ISeeStars het volgende:
Het is gewoon een feest van school met alle examenleerlingen bij een discotheek in de buurt!
Dat dacht ik dus ook maarja nog nooit gehad zoiets vandaar. Dan lijkt mij dat het bestequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:47 schreef Copycat het volgende:
Trek gewoon iets aan wat je ook met stappen aan zou doen. Het is geen gala of zo.
Nee, ze heeft haar examen gekregen ...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
Je krijgt je diploma ook echt? Of wat voor soort feest is het?
Bodypaint is wel een goed idee. Als je dan het verkeerde gekozen hebt, snel iets anders schilderen... Of gewoon zonder kleding even de zaal inspecteren en pas dan de kwast tevoorschijn halen!quote:
Moet je wel uitkijken dat de manlijke feestgangers niet als eerst hun kwast tevoorschijn halen om TS eens te witten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bodypaint is wel een goed idee. Als je dan het verkeerde gekozen hebt, snel iets anders schilderen... Of gewoon zonder kleding even de zaal inspecteren en pas dan de kwast tevoorschijn halen!
Ga naar je tekst, onder de datum rechtsboven staat een hele rij met icoontjes; klik op het potlood om te wijzigen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:56 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
oeps foutje haha!! Kan ik mijn bericht nog aanpassen?
Ik zie het probleem niet...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Moet je wel uitkijken dat de manlijke feestgangers niet als eerst hun kwast tevoorschijn halen om TS eens te witten.
Ik ook nietquote:
Gelukt dank je!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ga naar je tekst, onder de datum rechtsboven staat een hele rij met icoontjes; klik op het potlood om te wijzigen.
Succes
Nounou...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
INB4 TS pijpt 20 jongens tijdens het feestje voor gratis drank
Dat draag ik eigenlijk nooit en dat valt voor mij dus onder overdressed, maar jij denkt dat dat wel kan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:00 schreef Azorius het volgende:
Mooie jurk met bijpassend schoeisel? Dat kan altijd.
Waarom zou dat niet kunnen? Lijkt mij toch heel normaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:08 schreef ISeeStars het volgende:
Dat draag ik eigenlijk nooit en dat valt voor mij dus onder overdressed, maar jij denkt dat dat wel kan?
Echt niet overdressed. Toen ik een aantal jaren geleden dat soort feestjes had droegen de dames meestal jurkjes. Niet per se galajurken hoor, maar het was allemaal wel vrij net. Trek iets aan waar je je prettig in voelt (het zijn maar eindfeestjes), maar een spijkerbroek + bandshirt lijkt me een beetje underdressed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:08 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
Dat draag ik eigenlijk nooit en dat valt voor mij dus onder overdressed, maar jij denkt dat dat wel kan?
Dat is misschien wel waar!! Ja ik wil zeg maar niet helemaal uit de toon te vallen dat het net lijkt of ik op een rode loper loop ofzo daarom.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:12 schreef Azorius het volgende:
[..]
Echt niet overdressed. Toen ik een aantal jaren geleden dat soort feestjes had droegen de dames meestal jurkjes. Niet per se galajurken hoor, maar het was allemaal wel vrij net. Trek iets aan waar je je prettig in voelt (het zijn maar eindfeestjes), maar een spijkerbroek + bandshirt lijkt me een beetje underdressed.
EDIT: Het valt me trouwens wel op dat vrouwen én mannen in Nederland vaak bang zijn om een beetje netjes gekleed te zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |