Ja, Stimo houdt wel van eten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar Stimorol post ook gewoon en heeft al eens aangegeven een hekel te hebben aan vasten. Zou dit haar Mocro zus kunnen zijn denk je?
Mo heeft vast wel bestaan hoor. En in die tijd was was dit soort shit nagenoeg normaal en hadden onze oerouders, de Romeinen, er ook een handje van om jonge jongens als seksmaatje te hebben. Dus tja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nou, voor iemand die het weinig kan schelen en zich niet laat opnaaien ben je wel persoonlijk aan het worden. En dat allemaal voor die pedofiel van je. Hij zou trots op je zijn, als hij daadwerkelijk bestond.
Deed het pijn? Is je vader al vermoord of hebben de ouders van die misbruikte kindjes het je pa al vergeven? Vandaar dat jij zo mislukt bent, je werd misbruikt. Ieeeeeehh.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh je bent zo`n figuur met de vocabulaire van 16 jarig crimineel bontkraagje. Daar komt ook alleen maar 'wollah', 'je moeder', 'kk mongool' en 'je vader is hommo zemmel' uit. Het heeft even geduurd, maar je vervalt weer in je straattaal vriend. Tel tot tien en probeer het nog een keer.
Nadorita zegt mij vrij weinig, en het interesseert mij ook vrij weinig, blijkbaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:34 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Gok? Ben je zo dom? Mijn accountnaam verraadt meteen waar ik vandaan kom en jij zit nog te gokken? Achterlijk.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:34 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Gok? Ben je zo dom? Mijn accountnaam verraadt meteen waar ik vandaan kom en jij zit nog te gokken? Achterlijk.
Oh ja, je bedoelt die Romeinen die in de middeleeuwen leefden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Mo heeft vast wel bestaan hoor. En in die tijd was was dit soort shit nagenoeg normaal en hadden onze oerouders, de Romeinen, er ook een handje van om jonge jongens als seksmaatje te hebben. Dus tja.
En jij bent een gefrustreerde gay die voortgekomen is uit incest.quote:
Overal aangifte van doen is wel de oplossing voor jankmoslims inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:35 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Deed het pijn? Is je vader al vermoord of hebben de ouders van die misbruikte kindjes het je pa al vergeven? Vandaar dat jij zo mislukt bent, je werd misbruikt. Ieeeeeehh.
Doe aangifte, misschien kom je er dan overheen.
Dat het toen normaal was wil niet zeggen dat dat nu nog zo is, iets wat wel een beetje in de cultuur van TS verankerd zit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Mo heeft vast wel bestaan hoor. En in die tijd was was dit soort shit nagenoeg normaal en hadden onze oerouders, de Romeinen, er ook een handje van om jonge jongens als seksmaatje te hebben. Dus tja.
Nee het was jij. Of je vader? Kan ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de gevangenis gezeten, je verwisselt me met je broer. Of je vader. Of je oom.
Niet gay, wel voorstander van homorechtenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:36 schreef Nadorita het volgende:
[..]
En jij bent een gefrustreerde gay die voortgekomen is uit incest.
aaaaaaaaaaaaah bah HAHAHAHAHAHAH fucking smerig.
Das een beetje jullie ding toch, overal waar je het niet mee eens bent over gaan huilen bij de politie?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:35 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Deed het pijn? Is je vader al vermoord of hebben de ouders van die misbruikte kindjes het je pa al vergeven? Vandaar dat jij zo mislukt bent, je werd misbruikt. Ieeeeeehh.
Doe aangifte, misschien kom je er dan overheen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:37 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Nee het was jij. Of je vader? Kan ook.
Misbruik geen kindjes meer, dan kom je daar ook niet hé.
Toch plak je. Niet doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nadorita zegt mij vrij weinig, en het interesseert mij ook vrij weinig, blijkbaar.
Vast wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja, je bedoelt die Romeinen die in de middeleeuwen leefden?
Nee. Ik hou lekker mijn eigen discussie ter behoeve van #teamunderdog.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja, je bedoelt die Romeinen die in de middeleeuwen leefden?
Nee, aangifte tegen wilders was effectiever LOLLLLLL.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Overal aangifte van doen is wel de oplossing voor jankmoslims inderdaad
Gay bitch. Gepakt van achter en nu probeer je een internetheld te zijn. Lol.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gay, wel voorstander van homorechten
Deze reactie wordt met de minuut leuker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:23 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Oh bedankt! Nee, maak je niet druk. Extremistische atheisten kunnen me niks maken.
Gelukkig wordt wilders vervolgd. Hihi.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das een beetje jullie ding toch, overal waar je het niet mee eens bent over gaan huilen bij de politie?
Klopt ja, inteelt is daar redelijk normaal. De kans dat TS met een direct familielid gaat trouwen schat ik op 95%.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
Over incest gesproken, dat is toch iets wat vooral in de islamitische apenlanden voorkomt?![]()
En de reden dat Morco's gemiddeld 15 IQ-punten minder hebben dan een West-Europeaan?
Alleen in de achtergestelde gebieden. Wij zijn ook niet collectief verantwoordelijk te houden voor Volendam.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat het toen normaal was wil niet zeggen dat dat nu nog zo is, iets wat wel een beetje in de cultuur van TS verankerd zit.
Nee, komt hier voor bij de Nederlanders. Vooral atheïstische Nederlanders, kindjes misbruiken in de familie enzo. Bah. En daarna meteen door naar de kerk. Gatverquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
Over incest gesproken, dat is toch iets wat vooral in de islamitische apenlanden voorkomt?![]()
En de reden dat Morco's gemiddeld 15 IQ-punten minder hebben dan een West-Europeaan?
De frustratie druipt van je opmerkingen af. Voor iemand die zegt zo goed extremistische atheisten te kunnen handelen faal je wel hard.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:39 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Gelukkig wordt wilders vervolgd. Hihi.
Iedereen die pro-homo is gelijkstellen aan homo zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:39 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Gay bitch. Gepakt van achter en nu probeer je een internetheld te zijn. Lol.
Dat denkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:39 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Gelukkig wordt wilders vervolgd. Hihi.
True. Ik denk dat TS uit zo`n onderontwikkeld gebied komt, wat denk jij?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen in de achtergestelde gebieden. Wij zijn ook niet collectief verantwoordelijk te houden voor Volendam.
Het verschil tussen pedofilie en incest niet wetenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:40 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Nee, komt hier voor bij de Nederlanders. Vooral atheïstische Nederlanders, kindjes misbruiken in de familie enzo. Bah. En daarna meteen door naar de kerk. Gatver
Uit de berggrotten denk ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
True. Ik denk dat TS uit zo`n onderontwikkeld gebied komt, wat denk jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |