Planten.quote:
Ja, gisteren moest ik de hele dag binnen zitten, dus vandaag wilde ik eigenlijk buiten gaan zitten om de balans er in te houden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:44 schreef Catkiller het volgende:
Ook 1 dag hoor, alsof je nu net vandaag wel naar buiten zou gaan.
Ga buiten zitten dan, naast je groeiende planten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Planten.Ik wil gewoon een goed boek in de zon kunnen lezen.
Zie de bonusklacht dan. Straks smelt ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga buiten zitten dan, naast je groeiende planten.
Helemaal niet. Ik ben zo bruin als een neger al, zoveel ben ik buiten geweest.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ach als de zon schijnt zit je net zo goed binnen dus wat maakt het uit
En dan dat wat in je broekje hangt niet matcht met die huidskleurquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben zo bruin als een neger al, zoveel ben ik buiten geweest.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan dat wat in je broekje hangt niet matcht met die huidskleur
quote:
Is dit niet een bonusantiklacht?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:44 schreef Scuidward het volgende:
Bonusklacht: Mensen kijken je niet raar aan als je binnen blijft.
Die zal bij TS wel aardig bruin zijn hihahoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een hele dag regen is gewoon klachtwaardig.quote:
Die is wel bruin hoor, geen zorgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga weg dan.quote:
Ik heb wel erger mee gemaaktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een hele dag regen is gewoon klachtwaardig.
Nou boehoe. De klacht is mijn heden, niet in jouw verleden.quote:
k... wordt een groep mannen verkracht op nederland 1, zit je te kijken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou boehoe. De klacht is mijn heden, niet in jouw verleden.
Ja, ik zag het. Ook echt gewoon 4 goals in tien minuten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
k... wordt een groep mannen verkracht op nederland 1, zit je te kijken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |