quote:
Nummer 3 wordt die dan, kan even duren dus.quote:
Sorry, deze detour stond in mijn script. Maar ik ben niet zo'n begenadigd acteur.quote:
Huubquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, deze detour stond in mijn script. Maar ik ben niet zo'n begenadigd acteur.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil niet hardlopen in de regen, ik ben een mietje.
Heb je gisteren gelezen dat die musical van Ron eigenlijk een geheime fuck you boodschap van john is aan de streamers?quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je gisteren gelezen dat die musical van Ron eigenlijk een geheime fuck you boodschap van john is aan de streamers?
De COS-schuimpjes zijn vermakelijk.
Dat wist ik allang. Mij houden ze niet voor de gek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je gisteren gelezen dat die musical van Ron eigenlijk een geheime fuck you boodschap van john is aan de streamers?
Alles is script en subliminal messaging. En alle bewoners zijn professionele acteurs.quote:
Wij hebben ons eigen script.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:17 schreef mootie het volgende:
Dat wist ik allang. Mij houden ze niet voor de gek.
tsssst en dat in een progamma zonder wetten en regelsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles is script en subliminal messaging. En alle bewoners zijn professionele acteurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |