quote:
Nummer 3 wordt die dan, kan even duren dus.quote:
Sorry, deze detour stond in mijn script. Maar ik ben niet zo'n begenadigd acteur.quote:
Huubquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, deze detour stond in mijn script. Maar ik ben niet zo'n begenadigd acteur.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil niet hardlopen in de regen, ik ben een mietje.
Heb je gisteren gelezen dat die musical van Ron eigenlijk een geheime fuck you boodschap van john is aan de streamers?quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je gisteren gelezen dat die musical van Ron eigenlijk een geheime fuck you boodschap van john is aan de streamers?
De COS-schuimpjes zijn vermakelijk.
Dat wist ik allang. Mij houden ze niet voor de gek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je gisteren gelezen dat die musical van Ron eigenlijk een geheime fuck you boodschap van john is aan de streamers?
Alles is script en subliminal messaging. En alle bewoners zijn professionele acteurs.quote:
Wij hebben ons eigen script.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:17 schreef mootie het volgende:
Dat wist ik allang. Mij houden ze niet voor de gek.
tsssst en dat in een progamma zonder wetten en regelsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles is script en subliminal messaging. En alle bewoners zijn professionele acteurs.
Ja, die worden straks allemaal opgenomen in de stal van Spielberg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:21 schreef isax het volgende:
tsssst en dat in een progamma zonder wetten en regels
in helmond hebben ze ook toneelgroepen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die worden straks allemaal opgenomen in de stal van Spielberg.
Nu is zelfs Vanessa alweer gebombardeerd tot actrice.
Ja, en schuimpjes.quote:
Waarom zit je niet meer in POL?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Sinds ik niet meer in POL zit heb ik er geen note meer bij gekregen.
Omdat ik daar een ban heb gekregen en nou elke keer het gevoel heb dat ik me in moet houden als ik daar wat schrijf.quote:
begon je te schelden dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:01 schreef Braindead2000 het volgende:
Eerst kon het me niet schelen. Toen dacht ik dat als ik niet kan schrijven (in POL) wat ik wil schrijven heb ik hier toch niks te zoeken. Later begon ik het hier in de SC wel leuk te vinden en wou ik geen ban meer riskeren.
Die is blij dat ie er van af is, ik ga ook voor de big banquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:04 schreef Braindead2000 het volgende:
We kunnen een Baconroom in Haxball openen. Misschien komt hij dan langs.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die is blij dat ie er van af is, ik ga ook voor de big ban
Kun je nou wel DM-en tijdens een ban? Ik kon dat wel toen geloof ik?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:04 schreef Braindead2000 het volgende:
We kunnen een Baconroom in Haxball openen. Misschien komt hij dan langs.
For the time being is het hier wel leuk maar ik moet er niet aan denken dat ik over een paar jaar nog zoveel tijd hier doorbreng.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die is blij dat ie er van af is, ik ga ook voor de big ban
We zijn al bijna weer een half jaar op weg, het wordt te gekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
For the time being is het hier wel leuk maar ik moet er niet aan denken dat ik over een paar jaar nog zoveel tijd hier doorbreng.
Ik stuurde toen een DM naar mezelf en die kwam niet aan. Een PM kwam wel aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kun je nou wel DM-en tijdens een ban? Ik kon dat wel toen geloof ik?
Die gaat er niet uitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als kreeftenkop er niet uit gaat, breek ik de COS af
En dinges, Ivan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als Ron eruit wordt gestemd sloop ik de SC
Lekker ding toch, ik snap die haat niet.quote:
Bij mij wel met die gesloten kastjes gejat en geroofquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:19 schreef Braindead2000 het volgende:
In mijn ergernis-lijstje staat Vanessa niet in de Top 5.
Dit is de SC schatje van mequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:44 schreef xFleur het volgende:
Geen bestek? Ag wel nee joh.. mijn handen zijn zo school *vanes*
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lies wat heb je met Bacon gedaan![]()
ok sorry laat maarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
Dat klopt maar dat wordt eigenlijk niet besproken.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
6 maanden, dat is toch niet normaal meer!
Wat een stoker ben je toch ook he?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die zien we niet meer terug dan hierquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh dan ben ik verkeerd ingelichtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een stoker ben je toch ook he?Het is geen 6 maanden.
Kogelbiefstuk met pepersausquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:00 schreef Joezi het volgende:
Zo maar eens boodschapjes doen, iemand nog voedsel tips?
Ow en zee kraalquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik doe het met magere yoguht eieren en zwarte peppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |