Voor de stemming zag ze er opgelucht uit en dacht iedereen dat ze wist dat ze veilig was.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat er aan inwoners is "geadviseerd" om stemmen aan Vanas te geven. Dat valt niet te controleren. Wat ik wèl met eigen ogen heb gezien is Vanas' eerste reacties na de stemming. Die waren vol ingehouden woede, benepenheid en wraakzucht. Ze is werkelijk een top-actrice als zij al wist wat er ging gebeuren, dus dat geloof ik niet.
Die is leukquote:
Dat wegwillen is ook maar een reactie op de stemmen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat er aan inwoners is "geadviseerd" om stemmen aan Vanas te geven. Dat valt niet te controleren. Wat ik wèl met eigen ogen heb gezien is Vanas' eerste reacties na de stemming. Die waren vol ingehouden woede, benepenheid en wraakzucht. Ze is werkelijk een top-actrice als zij al wist wat er ging gebeuren, dus dat geloof ik niet.
gore klauwen!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:25 schreef cobain1994 het volgende:
Hepel hepel hepel..Kip eet je met een..?
Geen idee. Iets met de waterafvoer, zo te zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:25 schreef Kushiel het volgende:
[..]
En dit ging er vooraf aan de grote ramp in Utopia....
Stond Lau niet in het Kralenhok?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:25 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Met Lau heeft Ivan toch niet meer gepraat op dat moment na de stemming na?
Geweldig!quote:
Ah zo. Ja... dat zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:23 schreef Kushiel het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat Vannessa van die stemmen op de hoogte was, ik dacht meer aan Vanessa klaagt, legt haar ziel bloot, geeft haar heimwee aan. Je weet wel tegen die batterijen in de zenderkamer. EN van daaruit krijgen de bewoners te horen dat stemmen op Vanessa nu wel ok is. En voor haar eigen bestwil.
Vanessa wil er misschien wel uit maar op haar voorwaarden, niet op deze.
En nu ook nog ruzie met Billy, omdat zij het lef had om het arrogant te noemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geweldig!
Dan is in ieder geval de boodschap aangekomen... vandaag
Wat raar dat dat bij de 1 die de boel belazerd wel werkt en bij iemand die hard werkt ron niet zegt veel over de mensen daar... maar ja dat weten we hard werken wordt niet gewardeerd in utopiaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wegwillen is ook maar een reactie op de stemmen.
Ik wor hiej nooit nie gewaajdeejd nie.![]()
En zeggen dat je vertrekt zorgt er voor dat iedereen gaat roepen dat je geweldig bent, dat je moet blijven etc.
Dat is het ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:27 schreef Mirjam152 het volgende:
Dit lijkt mij toch echt niet heel veilig.
[ afbeelding ]
Ergens denk ik dat ook. Daarbij gun ik het Ron wel om lekker naar huis te gaan om daar zijn eigen Utopia te runnen. Anderzijds zie ik een depressieve sluier eromheen hangen en dat is geen feestje waard.quote:
'we kunnen je nergens toe dwingen, maar het zou beter zijn voor jou als je.....'quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah zo. Ja... dat zou kunnen ja.
Andere optie is dat ze gewoon nèt te veel stemmen heeft gekregen en daarom op het bankje zit. En dat de rol van de redactie nu pas écht belangrijk wordt voor haar. Namelijk: gaan ze de nieuwkomer de vrije keus laten of volgt er een "nadrukkelijk advies" om Vanas er in te laten.
En morgen plannen ze hen bruiloft weerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:28 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En nu ook nog ruzie met Billy, omdat zij het lef had om het arrogant te noemen.
Soms zit het tegen
Het was ook kantje boord. Rienk had besloten een stem op Nicoline uit te brengen en die ligt dan vast.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:27 schreef Gert het volgende:
Ah zo. Ja... dat zou kunnen ja.
Andere optie is dat ze gewoon nèt te veel stemmen heeft gekregen en daarom op het bankje zit. En dat de rol van de redactie nu pas écht belangrijk wordt. Namelijk: gaan ze de nieuwkomer de vrije keus laten of volgt er een "nadrukkelijk advies"...
Hey ,...HO Ho ho?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef Haropro het volgende:
[..]
Voor oude vrouwen zelfs, 40 plussers enzo.
Uhuh, op die manier zal dat dan gaan inderdaad, als men dat nodig vindt. Gewoon een heel vrijblijvend advies.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
'we kunnen je nergens toe dwingen, maar het zou beter zijn voor jou als je.....'
Marrijequote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:29 schreef Kushiel het volgende:
Had iemand trouwens in de afgelopen dagen nou ook gezegd dat Ivan niets deed? Oa tijdens de loop. Die jongen is alleen maar aan het werk geweest volgens mij.
Ja Marije. Stomme snolquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:29 schreef Kushiel het volgende:
Had iemand trouwens in de afgelopen dagen nou ook gezegd dat Ivan niets deed? Oa tijdens de loop. Die jongen is alleen maar aan het werk geweest volgens mij.
Wat een zwijnquote:
alleen de mensen die zelf niets doen zeggen dat ...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:29 schreef Kushiel het volgende:
hee, de staafmixers uit de keukenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:25 schreef Kushiel het volgende:
[..]
En dit ging er vooraf aan de grote ramp in Utopia....
Fijn voor jequote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey ,...HO Ho ho?
... ik voel mij nu zwaar *ehhhh* aangesproken....
wat izzur mis met 40+ ? ik ben 46 +
en ik ben helemaal niet oud ....DUSSSS
sterker nog,..... Ik voel mij superleuk en zo oud alsk me voel
en dankzij de Fles voel ik mij nog nog jonger![]()
denk je daar voortaan ook ff aan?!
Niet dat dit écht uitmaakt, luisteren naar elkaar doen ze ook al niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:17 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ze zitten daar in een spel en worden ook gevoed door de redactie en mensen die daar komen en dat geeft een totaal verkeerd beeld van hoe ze overkomen op de streams
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stond Lau niet in het Kralenhok?
Dan was het alleen Lot
Ze wil geen kip. Ze gaat het restant zalm eten. Iedereen had nog een portie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:30 schreef Soury het volgende:
Ruud gaat daadwerkelijk Billy haar vlees ook opeten
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:30 schreef Soury het volgende:
Ruud gaat daadwerkelijk Billy haar vlees ook opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |