SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MrvanTrapZ op 08-07-2014 16:31:44 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je al casual laten vallen dat ze eruit liggen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver wat irritant.
Belg die het constant heeft over de "performanties" van de server.![]()
Hij heeft niks met voetbal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je al casual laten vallen dat ze eruit liggen?Wel een paar opmerkingen gemaakt over het slechte wegdek in Belgie. Dat zal hem leren.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat GIF'je in de OPquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft niks met voetbal.Wel een paar opmerkingen gemaakt over het slechte wegdek in Belgie. Dat zal hem leren.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
Zo opgelost![]()
Was vergeten dat ik niet alleen sakho goed linkt met gerrarddit is wel de beste oplossing denk ik
![]()
TOTS Baines kan ook nog.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:28 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo opgelost![]()
Was vergeten dat ik niet alleen sakho goed linkt met gerrarddit is wel de beste oplossing denk ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat vinden jullie de beste IMotm/TOTS in prijs/kwaliteit verhouding?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Geen centen meer voor winger upgrades? IF Lucas lijkt me wel een mooie upgrade. Tof team wel. Geen zwaktes. Ik vond Marchisio in die rol ook erg fijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:28 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo opgelost![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bergquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
Wat vinden jullie de beste IMotm/TOTS in prijs/kwaliteit verhouding?![]()
![]()
Cuadrado en Benatiaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
Wat vinden jullie de beste IMotm/TOTS in prijs/kwaliteit verhouding?
Maar die waren toen veel cheaper dan nu geloof ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Donequote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgende keer ff die van Ecuador erin zettenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb om precies te zijn 2,371 coins overquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen centen meer voor winger upgrades? IF Lucas lijkt me wel een mooie upgrade. Tof team wel. Geen zwaktes. Ik vond Marchisio in die rol ook erg fijn.daar kan ik geen verbetering van halen
En marchisio is inderaad erg goed, vele malen beter dan tots vidal![]()
![]()
Je zou denken dat Jesus zijn tijd beter kan besteden ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die hier hun tijd aan verdoen.Wanne bagger.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een aids aan je ogen zeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Slimaniquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
TOTS Toniquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
MOTM Cuadrado![]()
![]()
Callejon doet het wel aardig en is redelijk cheap. Same voor iMOTM Matuidi.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
Ja, blijft echt bizar want Vidal heeft dezelfde WR en is echt op ieder punt beter behalve att pos geloof ik. Heb veel Vidal versies in mijn teams gehad en weet nog steeds niet wat nou zijn ideale plek is..gewoon CM in 433 ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb om precies te zijn 2,371 coins overdaar kan ik geen verbetering van halen
En marchisio is inderaad erg goed, vele malen beter dan tots vidalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benatia viel bij mij niet op. Zou je wel verwachten met die stats en rating.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cuadrado en Benatia
Maar die waren toen veel cheaper dan nu geloof ik.![]()
inb4 sukakokquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oke tbakkertquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef Kiid het volgende:
Marchisio___!
Je kan verdomme Andrea PirGOD daar neerzetten man![]()
Opzich.. Heb alleen een ander team van 5 miljoen ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij was toch altijd een rijke boii?daar zit al mn coins in
![]()
totaal ongeschikt voor die positie zemmelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef Kiid het volgende:
Marchisio___!
Je kan verdomme Andrea PirGOD daar neerzetten manAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanavond ga ik me toch een team maken jongens bohhhhhhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pirlo is geschikt voor iedere positie. Hoe verder voorin, hoe beter hij isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
totaal ongeschikt voor die positie zemmel. Zelfs met mijn speelstijl heeft die baas gewoon 35 assists in 60-70 wedstrijden. Wat een koning
![]()
Wel raar ja, marchisio voelt ook veel sterker aan, beter in de lucht en een beter schot. Vidal deed het wel goed in 4411 naast pogba trouwens, maar dat was vooral rennen naar de hoekvlag en voorgevenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, blijft echt bizar want Vidal heeft dezelfde WR en is echt op ieder punt beter behalve att pos geloof ik. Heb veel Vidal versies in mijn teams gehad en weet nog steeds niet wat nou zijn ideale plek is..gewoon CM in 433 ofzo denk ik.![]()
Geen geld voor de ifquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef Kiid het volgende:
Marchisio___!
Je kan verdomme Andrea PirGOD daar neerzetten manals ik het heb zal ik hem weer eens terugkopen
![]()
Wijnaldum heeft meer dan dat bij mijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pirlo is geschikt voor iedere positie. Hoe verder voorin, hoe beter hij is. Zelfs met mijn speelstijl heeft die baas gewoon 35 assists in 60-70 wedstrijden. Wat een koning
![]()
![]()
Veel verschil in TOTS Pogba en SIF Pogba? (for the muneyz)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij mij ook niet. Maar dat komt omdat de laatste wedstrijden de tegenstander zelden op mijn helft komt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Benatia viel bij mij niet op. Zou je wel verwachten met die stats en rating.![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Veel verschil in TOTS Pogba en SIF Pogba? (for the muneyz)de sif is al een god
![]()
Gokje: hij neemt de corners?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pirlo is geschikt voor iedere positie. Hoe verder voorin, hoe beter hij is. Zelfs met mijn speelstijl heeft die baas gewoon 35 assists in 60-70 wedstrijden. Wat een koning
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTS die ik geprobeerd heb:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
Wat vinden jullie de beste IMotm/TOTS in prijs/kwaliteit verhouding?
Benatia, De Rossi, Tadic, Matic, Jackson, Gervinho, Maicon, Doumbia, Cahill, Toprak, Lallana, Castan, Firmino, Ribeiro, Volland, Kampl, Aurier en Bacca
Doumbia, Matic, Toprak, Volland zijn denk ik de beste wat betreft prijs/kwaliteit.![]()
Geen idee. Gewoon de TOTS gekocht, want blauwquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Veel verschil in TOTS Pogba en SIF Pogba? (for the muneyz)
Speelt prima ook btwNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee. Dan zou ik de SIF nemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Veel verschil in TOTS Pogba en SIF Pogba? (for the muneyz)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietde sif is al een god
quote:![]()
Ah ok dan hoef ik daar niet in te investeren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zei er expliciet bij 'ondanks mijn speelstijl' aangezien ik alleen maar over de flanken aanval. Zo heeft mijn Cuadrado bijna 120 assists in 60 wedstrijden. Ik gebruik Pirlo om het spel te verdelen en speel zelden door het midden, maar ondanks dat heeft hij gewoon 35 assistsquote:![]()
![]()
Zelfde geldt voor matuidi trouwens, motm is even goed als de totsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah ok dan hoef ik daar niet in te investeren.![]()
Ik heb ze alle 2 gelukkig alquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor matuidi trouwens, motm is even goed als de tots
Ik had TOTS Pogba verkocht en de MOTM Pogba terug gekochtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Veel verschil in TOTS Pogba en SIF Pogba? (for the muneyz)![]()
![]()
Neequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelde net een vriend van me met 8-0 en 5-0 zoek en na afloop beweerde hij dat als hij met een ander team had gespeeld hij makkelijk gewonnen zou hebben ;')![]()
![]()
Sanka dan hoef ik alleen nog maar Ibra, TOTS Bedimo en Lavezzi te kopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had TOTS Pogba verkocht en de MOTM Pogba terug gekochtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bedimo is wel erg goedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sanka dan hoef ik alleen nog maar Ibra, TOTS Bedimo en Lavezzi te kopen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibrahimovic is wel een baasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sanka dan hoef ik alleen nog maar Ibra, TOTS Bedimo en Lavezzi te kopen.![]()
![]()
Welk team ga je maken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sanka dan hoef ik alleen nog maar Ibra, TOTS Bedimo en Lavezzi te kopen.![]()
![]()
3*/3* is wel een afknapper bij een winger..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
Niemand heeft hier zeker met TOTS Volland gespeeld?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij doet toch amper 4* skills..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3*/3* is wel een afknapper bij een winger..![]()
![]()
Ibarbo in zo'n teamquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schrap dat 3-5-2 team voor dit.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:49 schreef Kiid het volgende:
Je hebt TOTS Cuadrado zeker erin omdat je hem al hebt want zijn MOTM is net zo goed
Echt niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
geloelquote:
Ik kan echt niet meer zonder op de vleugels. Spits zelf kan nog wel, al is het daar ook wel een pré. Alleen 5* skillers zijn echt wasted bij mij. Enige wat ik dan gebruik is een fake rabona en mcgeady spin, maar dat is puur omdat het dezelfde knoppen zijn als de 4* varianten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Enige wat jij doet is crossen op Patrick of Joveticquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
geloel
Ik kan echt niet meer zonder op de vleugels. Spits zelf kan nog wel, al is het daar ook wel een pré. Alleen 5* skillers zijn echt wasted bij mij. Enige wat ik dan gebruik is een fake rabona en mcgeady spin, maar dat is puur omdat het dezelfde knoppen zijn als de 4* varianten![]()
Alaba, Hummels, Lahm, Neuer is beter.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:28 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo opgelost![]()
![]()
Gaat er morgen 3 scoren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Holy fuck wat is er met die prijs van IF Lavezzi aan de hand
Vanmiddag was hij nog 400k:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan er niks aan doen dat die 2 crosses die ik geef per wedstrijd allemaal goals zijn tegen jouquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Enige wat jij doet is crossen op Patrick of Jovetic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan lahm cdm? Waarom zou hij op die positie goed zijn?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Alaba, Hummels, Lahm, Neuer is beter.![]()
Potverdorriequote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je geen coins koopt ben je gezien tegenwoordig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is wel echt zo ja. Nu die dingen geen fuck meer kosten gaan de prijzen echt nergens over. Daar valt niet tegenop te traden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je geen coins koopt ben je gezien tegenwoordig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BOM OP BREDA!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Jong, Vlaar en Fer gewoon op de training. Mooi, dus geen Clasie morgen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan me echt niet voorstellen dat De Jong en Fer kunnen spelen hoor. Hooguit een eventuele finale. Maar dat roept Louis al vanaf zaterdagquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Jong, Vlaar en Fer gewoon op de training. Mooi, dus geen Clasie morgen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die sites en de prijzen zorgen voor een giga-inflatie. Maar ben wel tevreden met de teams die ik heb, dus ze doen maarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is wel echt zo ja. Nu die dingen geen fuck meer kosten gaan de prijzen echt nergens over. Daar valt niet tegenop te traden.![]()
I knowquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat De Jong en Fer kunnen spelen hoor. Hooguit een eventuele finale. Maar dat roept Louis al vanaf zaterdag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TR gemacht. Grappen maken over zoietsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, daar woon ik helemaal niet. En bommen op Rotterdam is zo 1940.
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tja fucking glitchers met hun unlimited coin supplyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is wel echt zo ja. Nu die dingen geen fuck meer kosten gaan de prijzen echt nergens over. Daar valt niet tegenop te traden.![]()
Geen grap, ik las gewoon voor uit mijn Winkler Prins.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TR gemacht. Grappen maken over zoiets
gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Liegebeestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen grap, ik las gewoon voor uit mijn Winkler Prins.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoerenkots. duurt gewoon 3 uur voordat ik thuis ben zo
tsja het regent een beetje dan loopt alles in de soep in nederlandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoerenkots. duurt gewoon 3 uur voordat ik thuis ben zo![]()
![]()
Haha, ik was binnen 5 minuten weer thuisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoerenkots. duurt gewoon 3 uur voordat ik thuis ben zo![]()
Weet niet of het door de regen komt. Houtsnippers op de weg, afkomstig uit een container die van de vrachtwagen afgevallen isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja het regent een beetje dan loopt alles in de soep in nederland![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoerenkots. duurt gewoon 3 uur voordat ik thuis ben zo
Ik hoopte dat de fut reeks al bij de zoekresultaten zou zitten van hoerenkots
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is de goedkoopste site op dit moment voor coins?
Vriend van me gaat 2000000 coins kopen.Wel leuk want over een week heeft die dan geen zin meer in fifa en krijg ik ze
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb helaas geen tijd om uit te zoeken welke coins sites er op dit moment zijn, en daarna de prijzen te vergelijken, sorryquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:19 schreef over_hedge het volgende:
Wat is de goedkoopste site op dit moment voor coins?
Vriend van me gaat 2000000 coins kopen.Wel leuk want over een week heeft die dan geen zin meer in fifa en krijg ik ze
![]()
![]()
Zou toch kunnen dat je iemand dat al gedaan heeft voor zich zelf en het daarom weet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb helaas geen tijd om uit te zoeken welke coins sites er op dit moment zijn, en daarna de prijzen te vergelijken, sorry
Maar dan maar fifa4coins.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gat in de markt jongens. Een kieskeurig-achtige site maken voor coinsellers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet eens zo heel slecht ideequote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Gat in de markt jongens. Een kieskeurig-achtige site maken voor coinsellersOp betrouwbaarheid, snelheid en prijs.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De prijzen zijn nu rond de 2 euro. Bij vipcoinsfifa nu 1.96 zelfs. Denk dat het belangrijker is een site te vinden die betrouwbaar is dan goedkoop, want als je die 2 euro aanhoudt, zal het elkaar niet zo heel veel ontlopenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet eens zo heel slecht ideeOp betrouwbaarheid, snelheid en prijs.
![]()
![]()
Geen idee wat NaN is?quote:
Maar komt uit de suggestions
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2886367.pageAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Totdat ik het opzocht wist ik het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee wat NaN is?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2886367.page![]()
Plausibel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Totdat ik het opzocht wist ik het inderdaad niet.![]()
Heb je gesnoven? Ik volg je echt niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Totdat ik het opzocht wist ik het inderdaad niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Discard danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:42 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand een if rojo kopen? Kom niet van hem af.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Straks tijdens de match wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:42 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand een if rojo kopen? Kom niet van hem af.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met andere woorden: Tim, bedankt op het antwoord op mijn vraag, inclusief plaatsen van de link, en als je wilt weten wat NaN is, zoek het lekker zelf op luie flikker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet wist wat NaN betekende totdat ik het opzocht op google.![]()
En Tim nog bedankt voor de link. Dan nu een link van mij: http://www.vkmag.com/magazine/topless_genevieve_morton_voor_gq![]()
Wat moeten we hier mee?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
En Tim nog bedankt voor de link. Dan nu een link van mij: http://www.vkmag.com/magazine/topless_genevieve_morton_voor_gq![]()
Ik ben helemaal niet zo'n Pirlo-fan hoor.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Als we behoefte hebben aan naakte wijven dan kunnen we dat goed zelf vinden hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.![]()
Not a Number. Waarschijnlijk omdat het een bankzitter is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee wat NaN is?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2886367.page
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lillek mormel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
En Tim nog bedankt voor de link. Dan nu een link van mij: http://www.vkmag.com/magazine/topless_genevieve_morton_voor_gqhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Post eens een paar plaatjes van meisjes of vrouwen die je oprecht mooi vindt, DS2. Dus niet lekker als in 'society vindt dikke tieten lekker dus dat is lekker' maar zoeen parel die je zondagenlang zou aaien. Ben wel benieuwd hoe jouw schoonheidsideaal eruit ziet in dat opzicht. Stelde deze vraag laatst aan een paar vrienden van me en de antwoorden liepen zo uiteen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat is te veel werk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
Post eens een paar plaatjes van meisjes of vrouwen die je oprecht mooi vindt, DS2. Dus niet lekker als in 'society vindt dikke tieten lekker dus dat is lekker' maar zoeen parel die je zondagenlang zou aaien. Ben wel benieuwd hoe jouw schoonheidsideaal eruit ziet in dat opzicht. Stelde deze vraag laatst aan een paar vrienden van me en de antwoorden liepen zo uiteen.![]()
Nou, ik dacht: Tim kan dat vast wel waarderen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als we behoefte hebben aan naakte wijven dan kunnen we dat goed zelf vinden hoor![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan moet ik nog wel tijd vrijmaken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof jij om tijd verlegen zit.![]()
je tentamen nog gehaald?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik nog wel tijd vrijmaken.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)k-zijn-genomen-19263
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Fucking vet ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)k-zijn-genomen-19263
Zag 'm ook al.
klote..je 5e poging ofzo?quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zonder gekheid, gewoon een chick die lijkt op die van de C1000. Blond, mooie ogen en een mooi gezicht.quote:![]()
Dit was de 3e keer dit jaar.. nu heb ik dus nog 2 toetsen die ik nog moet halen maar ze zijn allebei van accountancy en heel moeilijk.quote:![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was de 3e keer dit jaar.. nu heb ik dus nog 2 toetsen die ik nog moet halen maar ze zijn allebei van accountancy en heel moeilijk.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
DS2 als hij een Torres Nilo met Shadow voor 900c buy now koopt.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had eigenlijk verwacht dat je de banaan in een Torres Nilo kaartje had gesoept.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat voor een rare obsessie heb jij met supermarktenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zonder gekheid, gewoon een chick die lijkt op die van de C1000. Blond, mooie ogen en een mooi gezicht.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat voor een rare obsessie heb jij met supermarkten![]()
Meer mensen die problemen hebben met de EA servers?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sinds eind september ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:09 schreef DuTank het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met de EA servers?![]()
Waar twijfel je over?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef Kiid het volgende:
Hummels en Higuain ook dik gestegen. Nu twijfel ik
Update: Serero verlengt contract: 'Nog waardevoller worden voor het team'
bohh nog waardevoller
Zitten donderdag echt wel in packs lijkt mequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef Kiid het volgende:
Hummels en Higuain ook dik gestegen. Nu twijfel ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DS, heb je eigenlijk ook Instagram? Daar staan vaak de beste selfies![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja, dat sowieso, maar of ik ze dan ook weer ga verkopen. Denk het wel aangezien ik vandaag en morgen toch voetbal ga kijken als ik thuis kom. Bedankt voor je oneindige expertisequote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zitten donderdag echt wel in packs lijkt me![]()
Ik leef om te dienenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, maar of ik ze dan ook weer ga verkopen. Denk het wel aangezien ik vandaag en morgen toch voetbal ga kijken als ik thuis kom. Bedankt voor je oneindige expertise
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie het al voor me. Een selfie van DS in de AH met in zijn hand een nieuw product bij AHquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:16 schreef el-blanchito het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Een selfie van DS in de AH met in zijn hand een nieuw product bij AH
Met degene waarmee hij afstudeert
En van de eerste hits
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wij gingen laatst quadrijden op een vrijgezellendag..tering dat was saai. Een beetje rondjes rijden op zo'n kutparcoursquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
daarom ook gaan kartenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wij gingen laatst quadrijden op een vrijgezellendag..tering dat was saai. Een beetje rondjes rijden op zo'n kutparcours![]()
![]()
Sinds kort ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:16 schreef el-blanchito het volgende:
![]()
Kutzooi, RvP heeft sproeipoep
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rockstar punched mis ik wel een beetje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met degene waarmee hij afstudeert
En van de eerste hitsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]alleen ik pik hem nooit meer goedkoop op door autobuyers.
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klaas is ook beter als RvP fit is hoorFeyenoord Rotterdam![]()
Autobuyers zijn bijna volledig down. Ik krijg die van mij ook niet meer aan de praat zonder webapp.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rockstar punched mis ik wel een beetje.
[..]alleen ik pik hem nooit meer goedkoop op door autobuyers.
You know nothing Lindgren Snowquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Autobuyers zijn bijna volledig down.![]()
Nou ja, Torres Nilo staat er nooit meer goedkoop op zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Autobuyers zijn bijna volledig down. Ik krijg die van mij ook niet meer aan de praat zonder webapp.![]()
hahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Autobuyers zijn bijna volledig down. Ik krijg die van mij ook niet meer aan de praat zonder webapp.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet dat je 'm via je console kan laten zoeken, maar ik heb niet uitgevonden hoe.quote:
Of via de mobiele appquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet dat je 'm via je console kan laten zoeken, maar ik heb niet uitgevonden hoe.
Is trouwens niet zo lastig als je de rest wel snapt![]()
![]()
Whop whop whhoohoopquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De slechte zijn inmiddels auto's gaan kopen. Haha. Auto-buyers. Hilariteit alomRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
één van de redenen dat ik nog in dit topic kijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De slechte zijn inmiddels auto's gaan kopen. Haha. Auto-buyers. Hilariteit alom
Dit soort grappen wil je natuurlijk niet missen.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De slechte zijn inmiddels auto's gaan kopen. Haha. Auto-buyers. Hilariteit alom![]()
Sticker voor de moeitewat is een lach als je van binnen huilt![]()
dit forum is één grote grapquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
één van de redenen dat ik nog in dit topic kijk.
Dit soort grappen wil je natuurlijk niet missen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eerste 2 paginas van me ebook afTijd voor fifa
![]()
Zit te twijfelen of ik bale eens ga uitproberen. Iemand al ervaring met bale in fut?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ben je een e-boek aan het schrijven?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:06 schreef over_hedge het volgende:
Eerste 2 paginas van me ebook afTijd voor fifa
![]()
Zit te twijfelen of ik bale eens ga uitproberen. Iemand al ervaring met bale in fut?![]()
Alleen maar sweaty 41212 BPL teams tegenkomen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Menno Buch overleden..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
E book aan het maken ja. Schrijven is niet echt het goede woord. Aangezien het vooral fotos zijn en niet een verhaal is of zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben je een e-boek aan het schrijven?Maar goed ook met mijn taalvaardigheden.
wat is het voor pornoverhaal dan? Kamasutra dee l2?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
E book aan het maken ja. Schrijven is niet echt het goede woord. Aangezien het vooral fotos zijn en niet een verhaal is of zo.Maar goed ook met mijn taalvaardigheden.
Zeg net dat het geen verhaal is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat is het voor pornoverhaal dan? Kamasutra dee l2?
Ja, je hebt me door. Ik maak een ebook met porn pics.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Even serieus, triest nieuws natuurlijk. Zo jong overlijden wens je niemand toe. Rip aan de nabestaandenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat laatste is een beetje raar...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:26 schreef Revontulet het volgende:
Even serieus, triest nieuws natuurlijk. Zo jong overlijden wens je niemand toe. Rip aan de nabestaandenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moeten de nabestaanden ook rusten in vrede?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:26 schreef Revontulet het volgende:
Even serieus, triest nieuws natuurlijk. Zo jong overlijden wens je niemand toe. Rip aan de nabestaanden![]()
Kom op POTS, dat is een fok-klassiekertjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste is een beetje raar...![]()
Ibra weer verkocht. 3 ton winst in een paar dagen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ging het in het echte leven maar net zo makkelijk he Tim?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
Ibra weer verkocht. 3 ton winst in een paar dagen![]()
![]()
![]()
![]()
Ow, die kende ik nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op POTS, dat is een fok-klassiekertje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is altijd wel leuk. Behalve dat als je een andere dure speler er voor terug koopt die ook 3 ton duurder geworden zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
Ibra weer verkocht. 3 ton winst in een paar dagen
zo wie so, zowieso, zoizo, soiesoquote:
Ach, paar ton winst? Dan liever:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ging het in het echte leven maar net zo makkelijk he Tim?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op POTS, dat is een fok-klassiekertjewat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ja, het is ook vrij nutteloos want alles is met minimaal hetzelfde percentage gestegen in het duurdere segment.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk. Behalve dat als je een andere dure speler er voor terug koopt die ook 3 ton duurder geworden zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op fok is er maar 1 correcte schrijfwijze en dat is sobersoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jep. Plus dat die kut 5% er nog af gaat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, het is ook vrij nutteloos want alles is met minimaal hetzelfde percentage gestegen in het duurdere segment.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet soberso?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op fok is er maar 1 correcte schrijfwijze en dat is soberzoDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
mijn ninja edit was niet ninja genoegquote:![]()
Fail
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van die kneuzen die nu alle dagprijzen in mijn Tourpoule wegkapen omdat ze Cavendish niet in hun team hebben![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
Ibra weer verkocht. 3 ton winst in een paar dagen![]()
cavendish nemenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Van die kneuzen die nu alle dagprijzen in mijn Tourpoule wegkapen omdat ze Cavendish niet in hun team hebben![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
het is soberwieszoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op fok is er maar 1 correcte schrijfwijze en dat is soberso![]()
Een vriend van me vroeg of ik mee wilde naar Linkin Park. Lijkt me wel vet, spelen in November ergens in Ziggo DomeMoet er alleen nog even over denken en kaartverkoop start morgenochtend. Heeft iemand een idee hoe snel dit soort dingen uitverkocht raken?
![]()
In ieder team waarin ik hem gebruik gaat alles om hem draaien. Zelf haalt hij dan altijd een leuk rendement, maar de boel eromheen draait heel stroef..echt vaag. Heb ik iedere keer met hem. Was daarnaast ook een team waarbij ik 2 keer wisselde bij kick-off en dat is gewoon niets voor mij. Werd echt irritant en ik kan er ook slecht tegen als mijn tegenstanders het doenquote:
Ik ga nu Falcao eens proberen. Vorig jaar vond ik hem echt goed (wel vooral IF versies), maar toen had hij nog die magische 5* weak foot. Nu eens zo proberen:
(normale Ronaldo uiteraard)
Alleen Moutinho was niet top so far in andere teams, maar ook niet slecht verder. Hoop dat het een beetje in balans is op dat middenveld alleen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hooooquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
durf je het aanquote:
Referee to run out of spray during match Brazil - Germany @37.0
snel lijkt mequote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:46 schreef StijnDa het volgende:
Een vriend van me vroeg of ik mee wilde naar Linkin Park. Lijkt me wel vet, spelen in November ergens in Ziggo DomeMoet er alleen nog even over denken en kaartverkoop start morgenochtend. Heeft iemand een idee hoe snel dit soort dingen uitverkocht raken?
Linkin park is toch wel vrij bekend
![]()
Neem aan dat je Luiz pas over een week koopt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In ieder team waarin ik hem gebruik gaat alles om hem draaien. Zelf haalt hij dan altijd een leuk rendement, maar de boel eromheen draait heel stroef..echt vaag. Heb ik iedere keer met hem. Was daarnaast ook een team waarbij ik 2 keer wisselde bij kick-off en dat is gewoon niets voor mij. Werd echt irritant en ik kan er ook slecht tegen als mijn tegenstanders het doen
Ik ga nu Falcao eens proberen. Vorig jaar vond ik hem echt goed (wel vooral IF versies), maar toen had hij nog die magische 5* weak foot. Nu eens zo proberen:
[ afbeelding ]
(normale Ronaldo uiteraard)
Alleen Moutinho was niet top so far in andere teams, maar ook niet slecht verder. Hoop dat het een beetje in balans is op dat middenveld alleen.![]()
![]()
Ja klopt, maar het is ook Ziggo Dome natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
snel lijkt meLinkin park is toch wel vrij bekend
Ga nooit naar rock concerten oid, dus beetje moeilijk in te schatten. Moet ik toch snel gaan beslissen.. Dure tijden met vakantie e.d.
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
durf je het aan
[..]
durf je het aan
Referee to run out of spray during match Brazil - Germany @37.0![]()
Ziggo Dome is niet zo groot geloof ik dus zal wel snel gaan. Hoe duur is het?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het is ook Ziggo Dome natuurlijkGa nooit naar rock concerten oid, dus beetje moeilijk in te schatten. Moet ik toch snel gaan beslissen.. Dure tijden met vakantie e.d.
![]()
53 ekkies inclusiefquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ziggo Dome is niet zo groot geloof ik dus zal wel snel gaan. Hoe duur is het?
Prima prijs lijkt me.![]()
[..]
durf je het aan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
sowiesoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Neem aan dat je Luiz pas over een week koopt?
Er is toch ook altijd wel een team of the tournament..daar zal hij ook inzitten met nog een rerelease eventueel ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
inclusief happy end?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
53 ekkies inclusief
Prima prijs lijkt me.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ach in the end it doesnt even matter of je 53 euro armer of rijker bent. ik zeg doenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
53 ekkies inclusief
Prima prijs lijkt me.![]()
![]()
Als ze dat onder "servicekosten" verstaan vind ik het primaquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach in the end it doesnt even matter of je 53 euro armer of rijker bent. ik zeg doen![]()
Maar gaat natuurlijk ook om vervoer heen en terug naar Brabant, consumptie van drankjes, etc. Wordt wel iets duurder.![]()
Die blik van van gijp
jij moet dat hele klere eind natuurlijk ja niet aan gedachtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als ze dat onder "servicekosten" verstaan vind ik het prima
[..]![]()
Maar gaat natuurlijk ook om vervoer heen en terug naar Brabant, consumptie van drankjes, etc. Wordt wel iets duurder.Maar ja kan je eindelijk een keer een mooi stadion zien
![]()
![]()
't Is niet dat ik nooit verder dan 10 km van het bureau op de zolderkamer af kom hoor. Ben er vaker geweest.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij moet dat hele klere eind natuurlijk ja niet aan gedachtMaar ja kan je eindelijk een keer een mooi stadion zien
![]()
Je weet dat het in 020 is he?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij moet dat hele klere eind natuurlijk ja niet aan gedachtMaar ja kan je eindelijk een keer een mooi stadion zien
nog mensen met bets voor vanavond ?
hier wat op de duitsertjes, shirly to score, en wat booking points.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Shirley zit gewoon weer op de bank hoor. Net als iedere wedstrijdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:14 schreef FCsuarez het volgende:
nog mensen met bets voor vanavond ?
hier wat op de duitsertjes, shirly to score, en wat booking points.
Duitsland to qualify @ 2.05 hierAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
had nog geen opstelling gezien vond t een van de betere spelers tot nu toe denk mag nu wel eens beginnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shirley zit gewoon weer op de bank hoor. Net als iedere wedstrijd
Duitsland to qualify @ 2.05 hierPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is nog best netjes. Misschien ook maar eens wat geld opzetten. Welke site is het beste om te gokken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shirley zit gewoon weer op de bank hoor. Net als iedere wedstrijd
Duitsland to qualify @ 2.05 hierDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
totoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is nog best netjes. Misschien ook maar eens wat geld opzetten. Welke site is het beste om te gokken?
#FreeTrapz![]()
Waaromquote:![]()
Nu weet ik niet of je het nou wel of niet goed vind.
Unibet zou ik zeggen..het meest beginner-vriendelijk. Daar staat hij op 2.02quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is nog best netjes. Misschien ook maar eens wat geld opzetten. Welke site is het beste om te gokken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tnxs. Mocht nederland de finale halen dan sowieso ff wat geld inzetten op de tegenstander. Als ze dan verliezen heb je nog een troostprijs.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Unibet zou ik zeggen..het meest beginner-vriendelijk. Daar staat hij op 2.02Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Altijd zo'n kromme manier van denken vind ik datquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tnxs. Mocht nederland de finale halen dan sowieso ff wat geld inzetten op de tegenstander. Als ze dan verliezen heb je nog een troostprijs.
Alsof die paar euro winst een misgelopen wereldtitel dan ook maar enigszins kan compenseren. Kan je beter gewoon op NL inzetten dan heb je indien nodig vast wat van de drankrekening terug
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quotes van de toto zijn altijd bedroevend laagquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom![]()
Nu weet ik niet of je het nou wel of niet goed vind.
#FreeTrapz![]()
gelduitraamgooien.gifquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tnxs. Mocht nederland de finale halen dan sowieso ff wat geld inzetten op de tegenstander. Als ze dan verliezen heb je nog een troostprijs.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Drank rekening gaat snel ja met voetbal kijken. 5 Euro per halve liter.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd zo'n kromme manier van denken vind ik dat
Alsof die paar euro winst een misgelopen wereldtitel dan ook maar enigszins kan compenseren. Kan je beter gewoon op NL inzetten dan heb je indien nodig vast wat van de drankrekening terug
2.54 als duitsland wint. Maar dat is dan wel binnen de 90 min neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
quotes van de toto zijn altijd bedroevend laagDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is binnen 90 minuten ja. En die kan je op andere plekken op 3.05 krijgen. Pure diefstal die toto.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Drank rekening gaat snel ja met voetbal kijken. 5 Euro per halve liter.
[..]
2.54 als duitsland wint. Maar dat is dan wel binnen de 90 min neem ik aan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hou het wel bij unibet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is binnen 90 minuten ja. En die kan je op andere plekken op 3.05 krijgen. Pure diefstal die toto.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zie het als een financiële genoegdoening bij verlies, of als een verzekering. Ik doe het ook wel eens, kun je je zelf troosten door iets leuks te kopen bij verlies.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd zo'n kromme manier van denken vind ik dat
Alsof die paar euro winst een misgelopen wereldtitel dan ook maar enigszins kan compenseren. Kan je beter gewoon op NL inzetten dan heb je indien nodig vast wat van de drankrekening terug![]()
25 euro winnen en alle frustratie botvieren op een prostituee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie het als een financiële genoegdoening bij verlies, of als een verzekering. Ik doe het ook wel eens, kun je je zelf troosten door iets leuks te kopen bij verlies.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik mis Ibarbo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:11 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Heb even een goedkoop OP teampje nodig, tips voor veranderingen?![]()
Ik heb op Duitsland ingezet. Dat ik ooit nog eens zou hopen dat de Duitsers winnen.quote:
betten op of tegen de duitsers is onbegonnen werk, ze doen altijd het tegenover gesteldequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb op Duitsland ingezet. Dat ik ooit nog eens zou hopen dat de Duitsers winnen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
We gaan het zien. Maar zonder die bet zou ik ook voor Duitsland zijn dit keer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
betten op of tegen de duitsers is onbegonnen werk, ze doen altijd het tegenover gesteldeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
alleen al om de vriendin van schweiniPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alsof er geen David Luiz pruiken in omloop zijn..iedere wedstrijd zijn er 100 in beeld man, schele baviaanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ook al bijna 3 minuten bezig natuurlijkquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik wed echt niet meer op Duitsersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Vooruit dan maar. Tientje op Fernandinho een kaart, en een tientje op Klose een doelpunt.![]()
![]()
Klosequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Vooruit dan maar. Tientje op Fernandinho een kaart, en een tientje op Klose een doelpunt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: