SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MrvanTrapZ op 08-07-2014 16:31:44 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je al casual laten vallen dat ze eruit liggen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver wat irritant.
Belg die het constant heeft over de "performanties" van de server.![]()
Hij heeft niks met voetbal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je al casual laten vallen dat ze eruit liggen?Wel een paar opmerkingen gemaakt over het slechte wegdek in Belgie. Dat zal hem leren.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat GIF'je in de OPquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft niks met voetbal.Wel een paar opmerkingen gemaakt over het slechte wegdek in Belgie. Dat zal hem leren.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
Zo opgelost![]()
Was vergeten dat ik niet alleen sakho goed linkt met gerrarddit is wel de beste oplossing denk ik
![]()
TOTS Baines kan ook nog.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:28 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo opgelost![]()
Was vergeten dat ik niet alleen sakho goed linkt met gerrarddit is wel de beste oplossing denk ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat vinden jullie de beste IMotm/TOTS in prijs/kwaliteit verhouding?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Geen centen meer voor winger upgrades? IF Lucas lijkt me wel een mooie upgrade. Tof team wel. Geen zwaktes. Ik vond Marchisio in die rol ook erg fijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:28 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo opgelost![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bergquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
Wat vinden jullie de beste IMotm/TOTS in prijs/kwaliteit verhouding?![]()
![]()
Cuadrado en Benatiaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
Wat vinden jullie de beste IMotm/TOTS in prijs/kwaliteit verhouding?
Maar die waren toen veel cheaper dan nu geloof ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Donequote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgende keer ff die van Ecuador erin zettenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb om precies te zijn 2,371 coins overquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen centen meer voor winger upgrades? IF Lucas lijkt me wel een mooie upgrade. Tof team wel. Geen zwaktes. Ik vond Marchisio in die rol ook erg fijn.daar kan ik geen verbetering van halen
En marchisio is inderaad erg goed, vele malen beter dan tots vidal![]()
![]()
Je zou denken dat Jesus zijn tijd beter kan besteden ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die hier hun tijd aan verdoen.Wanne bagger.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een aids aan je ogen zeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Slimaniquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
TOTS Toniquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
MOTM Cuadrado![]()
![]()
Callejon doet het wel aardig en is redelijk cheap. Same voor iMOTM Matuidi.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
Ja, blijft echt bizar want Vidal heeft dezelfde WR en is echt op ieder punt beter behalve att pos geloof ik. Heb veel Vidal versies in mijn teams gehad en weet nog steeds niet wat nou zijn ideale plek is..gewoon CM in 433 ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb om precies te zijn 2,371 coins overdaar kan ik geen verbetering van halen
En marchisio is inderaad erg goed, vele malen beter dan tots vidalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benatia viel bij mij niet op. Zou je wel verwachten met die stats en rating.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cuadrado en Benatia
Maar die waren toen veel cheaper dan nu geloof ik.![]()
inb4 sukakokquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oke tbakkertquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef Kiid het volgende:
Marchisio___!
Je kan verdomme Andrea PirGOD daar neerzetten man![]()
Opzich.. Heb alleen een ander team van 5 miljoen ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij was toch altijd een rijke boii?daar zit al mn coins in
![]()
totaal ongeschikt voor die positie zemmelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef Kiid het volgende:
Marchisio___!
Je kan verdomme Andrea PirGOD daar neerzetten manAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanavond ga ik me toch een team maken jongens bohhhhhhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pirlo is geschikt voor iedere positie. Hoe verder voorin, hoe beter hij isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
totaal ongeschikt voor die positie zemmel. Zelfs met mijn speelstijl heeft die baas gewoon 35 assists in 60-70 wedstrijden. Wat een koning
![]()
Wel raar ja, marchisio voelt ook veel sterker aan, beter in de lucht en een beter schot. Vidal deed het wel goed in 4411 naast pogba trouwens, maar dat was vooral rennen naar de hoekvlag en voorgevenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, blijft echt bizar want Vidal heeft dezelfde WR en is echt op ieder punt beter behalve att pos geloof ik. Heb veel Vidal versies in mijn teams gehad en weet nog steeds niet wat nou zijn ideale plek is..gewoon CM in 433 ofzo denk ik.![]()
Geen geld voor de ifquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef Kiid het volgende:
Marchisio___!
Je kan verdomme Andrea PirGOD daar neerzetten manals ik het heb zal ik hem weer eens terugkopen
![]()
Wijnaldum heeft meer dan dat bij mijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pirlo is geschikt voor iedere positie. Hoe verder voorin, hoe beter hij is. Zelfs met mijn speelstijl heeft die baas gewoon 35 assists in 60-70 wedstrijden. Wat een koning
![]()
![]()
Veel verschil in TOTS Pogba en SIF Pogba? (for the muneyz)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij mij ook niet. Maar dat komt omdat de laatste wedstrijden de tegenstander zelden op mijn helft komt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Benatia viel bij mij niet op. Zou je wel verwachten met die stats en rating.![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Veel verschil in TOTS Pogba en SIF Pogba? (for the muneyz)de sif is al een god
![]()
Gokje: hij neemt de corners?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pirlo is geschikt voor iedere positie. Hoe verder voorin, hoe beter hij is. Zelfs met mijn speelstijl heeft die baas gewoon 35 assists in 60-70 wedstrijden. Wat een koning
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTS die ik geprobeerd heb:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
Wat vinden jullie de beste IMotm/TOTS in prijs/kwaliteit verhouding?
Benatia, De Rossi, Tadic, Matic, Jackson, Gervinho, Maicon, Doumbia, Cahill, Toprak, Lallana, Castan, Firmino, Ribeiro, Volland, Kampl, Aurier en Bacca
Doumbia, Matic, Toprak, Volland zijn denk ik de beste wat betreft prijs/kwaliteit.![]()
Geen idee. Gewoon de TOTS gekocht, want blauwquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Veel verschil in TOTS Pogba en SIF Pogba? (for the muneyz)
Speelt prima ook btwNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee. Dan zou ik de SIF nemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Veel verschil in TOTS Pogba en SIF Pogba? (for the muneyz)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietde sif is al een god
quote:![]()
Ah ok dan hoef ik daar niet in te investeren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zei er expliciet bij 'ondanks mijn speelstijl' aangezien ik alleen maar over de flanken aanval. Zo heeft mijn Cuadrado bijna 120 assists in 60 wedstrijden. Ik gebruik Pirlo om het spel te verdelen en speel zelden door het midden, maar ondanks dat heeft hij gewoon 35 assistsquote:![]()
![]()
Zelfde geldt voor matuidi trouwens, motm is even goed als de totsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah ok dan hoef ik daar niet in te investeren.![]()
Ik heb ze alle 2 gelukkig alquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor matuidi trouwens, motm is even goed als de tots
Ik had TOTS Pogba verkocht en de MOTM Pogba terug gekochtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Veel verschil in TOTS Pogba en SIF Pogba? (for the muneyz)![]()
![]()
Neequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelde net een vriend van me met 8-0 en 5-0 zoek en na afloop beweerde hij dat als hij met een ander team had gespeeld hij makkelijk gewonnen zou hebben ;')![]()
![]()
Sanka dan hoef ik alleen nog maar Ibra, TOTS Bedimo en Lavezzi te kopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had TOTS Pogba verkocht en de MOTM Pogba terug gekochtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bedimo is wel erg goedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sanka dan hoef ik alleen nog maar Ibra, TOTS Bedimo en Lavezzi te kopen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibrahimovic is wel een baasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sanka dan hoef ik alleen nog maar Ibra, TOTS Bedimo en Lavezzi te kopen.![]()
![]()
Welk team ga je maken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sanka dan hoef ik alleen nog maar Ibra, TOTS Bedimo en Lavezzi te kopen.![]()
![]()
3*/3* is wel een afknapper bij een winger..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
Niemand heeft hier zeker met TOTS Volland gespeeld?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij doet toch amper 4* skills..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3*/3* is wel een afknapper bij een winger..![]()
![]()
Ibarbo in zo'n teamquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schrap dat 3-5-2 team voor dit.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:49 schreef Kiid het volgende:
Je hebt TOTS Cuadrado zeker erin omdat je hem al hebt want zijn MOTM is net zo goed
Echt niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
geloelquote:
Ik kan echt niet meer zonder op de vleugels. Spits zelf kan nog wel, al is het daar ook wel een pré. Alleen 5* skillers zijn echt wasted bij mij. Enige wat ik dan gebruik is een fake rabona en mcgeady spin, maar dat is puur omdat het dezelfde knoppen zijn als de 4* varianten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Enige wat jij doet is crossen op Patrick of Joveticquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
geloel
Ik kan echt niet meer zonder op de vleugels. Spits zelf kan nog wel, al is het daar ook wel een pré. Alleen 5* skillers zijn echt wasted bij mij. Enige wat ik dan gebruik is een fake rabona en mcgeady spin, maar dat is puur omdat het dezelfde knoppen zijn als de 4* varianten![]()
Alaba, Hummels, Lahm, Neuer is beter.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:28 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo opgelost![]()
![]()
Gaat er morgen 3 scoren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Holy fuck wat is er met die prijs van IF Lavezzi aan de hand
Vanmiddag was hij nog 400k:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan er niks aan doen dat die 2 crosses die ik geef per wedstrijd allemaal goals zijn tegen jouquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Enige wat jij doet is crossen op Patrick of Jovetic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan lahm cdm? Waarom zou hij op die positie goed zijn?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Alaba, Hummels, Lahm, Neuer is beter.![]()
Potverdorriequote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je geen coins koopt ben je gezien tegenwoordig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is wel echt zo ja. Nu die dingen geen fuck meer kosten gaan de prijzen echt nergens over. Daar valt niet tegenop te traden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je geen coins koopt ben je gezien tegenwoordig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BOM OP BREDA!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Jong, Vlaar en Fer gewoon op de training. Mooi, dus geen Clasie morgen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan me echt niet voorstellen dat De Jong en Fer kunnen spelen hoor. Hooguit een eventuele finale. Maar dat roept Louis al vanaf zaterdagquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Jong, Vlaar en Fer gewoon op de training. Mooi, dus geen Clasie morgen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die sites en de prijzen zorgen voor een giga-inflatie. Maar ben wel tevreden met de teams die ik heb, dus ze doen maarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is wel echt zo ja. Nu die dingen geen fuck meer kosten gaan de prijzen echt nergens over. Daar valt niet tegenop te traden.![]()
I knowquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat De Jong en Fer kunnen spelen hoor. Hooguit een eventuele finale. Maar dat roept Louis al vanaf zaterdag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TR gemacht. Grappen maken over zoietsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, daar woon ik helemaal niet. En bommen op Rotterdam is zo 1940.
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tja fucking glitchers met hun unlimited coin supplyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is wel echt zo ja. Nu die dingen geen fuck meer kosten gaan de prijzen echt nergens over. Daar valt niet tegenop te traden.![]()
Geen grap, ik las gewoon voor uit mijn Winkler Prins.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TR gemacht. Grappen maken over zoiets
gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Liegebeestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen grap, ik las gewoon voor uit mijn Winkler Prins.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoerenkots. duurt gewoon 3 uur voordat ik thuis ben zo
tsja het regent een beetje dan loopt alles in de soep in nederlandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoerenkots. duurt gewoon 3 uur voordat ik thuis ben zo![]()
![]()
Haha, ik was binnen 5 minuten weer thuisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoerenkots. duurt gewoon 3 uur voordat ik thuis ben zo![]()
Weet niet of het door de regen komt. Houtsnippers op de weg, afkomstig uit een container die van de vrachtwagen afgevallen isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja het regent een beetje dan loopt alles in de soep in nederland![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoerenkots. duurt gewoon 3 uur voordat ik thuis ben zo
Ik hoopte dat de fut reeks al bij de zoekresultaten zou zitten van hoerenkots
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is de goedkoopste site op dit moment voor coins?
Vriend van me gaat 2000000 coins kopen.Wel leuk want over een week heeft die dan geen zin meer in fifa en krijg ik ze
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb helaas geen tijd om uit te zoeken welke coins sites er op dit moment zijn, en daarna de prijzen te vergelijken, sorryquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:19 schreef over_hedge het volgende:
Wat is de goedkoopste site op dit moment voor coins?
Vriend van me gaat 2000000 coins kopen.Wel leuk want over een week heeft die dan geen zin meer in fifa en krijg ik ze
![]()
![]()
Zou toch kunnen dat je iemand dat al gedaan heeft voor zich zelf en het daarom weet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb helaas geen tijd om uit te zoeken welke coins sites er op dit moment zijn, en daarna de prijzen te vergelijken, sorry
Maar dan maar fifa4coins.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gat in de markt jongens. Een kieskeurig-achtige site maken voor coinsellers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet eens zo heel slecht ideequote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Gat in de markt jongens. Een kieskeurig-achtige site maken voor coinsellersOp betrouwbaarheid, snelheid en prijs.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De prijzen zijn nu rond de 2 euro. Bij vipcoinsfifa nu 1.96 zelfs. Denk dat het belangrijker is een site te vinden die betrouwbaar is dan goedkoop, want als je die 2 euro aanhoudt, zal het elkaar niet zo heel veel ontlopenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet eens zo heel slecht ideeOp betrouwbaarheid, snelheid en prijs.
![]()
![]()
Geen idee wat NaN is?quote:
Maar komt uit de suggestions
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2886367.pageAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Totdat ik het opzocht wist ik het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee wat NaN is?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2886367.page![]()
Plausibel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Totdat ik het opzocht wist ik het inderdaad niet.![]()
Heb je gesnoven? Ik volg je echt niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Totdat ik het opzocht wist ik het inderdaad niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Discard danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:42 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand een if rojo kopen? Kom niet van hem af.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Straks tijdens de match wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:42 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand een if rojo kopen? Kom niet van hem af.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met andere woorden: Tim, bedankt op het antwoord op mijn vraag, inclusief plaatsen van de link, en als je wilt weten wat NaN is, zoek het lekker zelf op luie flikker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet wist wat NaN betekende totdat ik het opzocht op google.![]()
En Tim nog bedankt voor de link. Dan nu een link van mij: http://www.vkmag.com/magazine/topless_genevieve_morton_voor_gq![]()
Wat moeten we hier mee?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
En Tim nog bedankt voor de link. Dan nu een link van mij: http://www.vkmag.com/magazine/topless_genevieve_morton_voor_gq![]()
Ik ben helemaal niet zo'n Pirlo-fan hoor.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Als we behoefte hebben aan naakte wijven dan kunnen we dat goed zelf vinden hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.![]()
Not a Number. Waarschijnlijk omdat het een bankzitter is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee wat NaN is?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2886367.page
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lillek mormel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
En Tim nog bedankt voor de link. Dan nu een link van mij: http://www.vkmag.com/magazine/topless_genevieve_morton_voor_gqhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Post eens een paar plaatjes van meisjes of vrouwen die je oprecht mooi vindt, DS2. Dus niet lekker als in 'society vindt dikke tieten lekker dus dat is lekker' maar zoeen parel die je zondagenlang zou aaien. Ben wel benieuwd hoe jouw schoonheidsideaal eruit ziet in dat opzicht. Stelde deze vraag laatst aan een paar vrienden van me en de antwoorden liepen zo uiteen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat is te veel werk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
Post eens een paar plaatjes van meisjes of vrouwen die je oprecht mooi vindt, DS2. Dus niet lekker als in 'society vindt dikke tieten lekker dus dat is lekker' maar zoeen parel die je zondagenlang zou aaien. Ben wel benieuwd hoe jouw schoonheidsideaal eruit ziet in dat opzicht. Stelde deze vraag laatst aan een paar vrienden van me en de antwoorden liepen zo uiteen.![]()
Nou, ik dacht: Tim kan dat vast wel waarderen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als we behoefte hebben aan naakte wijven dan kunnen we dat goed zelf vinden hoor![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan moet ik nog wel tijd vrijmaken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof jij om tijd verlegen zit.![]()
je tentamen nog gehaald?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik nog wel tijd vrijmaken.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)k-zijn-genomen-19263
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Fucking vet ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)k-zijn-genomen-19263
Zag 'm ook al.
klote..je 5e poging ofzo?quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zonder gekheid, gewoon een chick die lijkt op die van de C1000. Blond, mooie ogen en een mooi gezicht.quote:![]()
Dit was de 3e keer dit jaar.. nu heb ik dus nog 2 toetsen die ik nog moet halen maar ze zijn allebei van accountancy en heel moeilijk.quote:![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was de 3e keer dit jaar.. nu heb ik dus nog 2 toetsen die ik nog moet halen maar ze zijn allebei van accountancy en heel moeilijk.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
DS2 als hij een Torres Nilo met Shadow voor 900c buy now koopt.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: