indalen lijkt me wat vroeg. Ben vandaag 27 weken. Maar ik denk dat het inderdaad best wel mijn bekken kan zijn. Thanksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:03 schreef Cwen het volgende:
[..]
Je bekken dat aan het verweken is, al dan niet gecombineerd met het eerste indalen (weet niet precies hoe ver je bent?) na 30 wk ongeveer.
Dit begin ik ook weer te krijgen, dat is bij mij het begin van een coconnetje. Ik kijk mensen echt de deur uit, en nu het weer begint heb ik ook een deja vu naar de vorige zwangerschap... Terwijl ik normaal echt een gezelligheidsmens ben en iedereen welkom is!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We hebben visite en ik vraag me nu al af wanneer ie weer naar huis gaat...
Terwijl k t normaal heel gezellig vind.. Whats wrong with me.. ?
Ik dacht altijd dat die cocon pas kwam op t eind...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:39 schreef marel88 het volgende:
Gecondoleerd Sugar...
[..]
Dit begin ik ook weer te krijgen, dat is bij mij het begin van een coconnetje. Ik kijk mensen echt de deur uit, en nu het weer begint heb ik ook een deja vu naar de vorige zwangerschap... Terwijl ik normaal echt een gezelligheidsmens ben en iedereen welkom is!
Dus niks wrong!
niet meteen je hele sociale leven voor de komende anderhalve maand lam leggen omdat je 1 offday hebt! Morgen is een nieuwe dag!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die cocon pas kwam op t eind...
Morgen komt mn moeder en ik ben voor mezelf aan t bedenken of ik t kan afzeggen...![]()
Edit: ze komt 1x per week langs en helpt dan met poetsen in huis, dus t voelt ondankbaar om nu te zeggen, kom maar niet..
Kan je niet tegen je moeder zeggen dat je niet zoveel zin hebt in bezoek en daardoor misschien niet zo gezellig bent maar dat je het wel heel lief vindt dat ze komt helpen poetsen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Morgen komt mn moeder en ik ben voor mezelf aan t bedenken of ik t kan afzeggen...![]()
Edit: ze komt 1x per week langs en helpt dan met poetsen in huis, dus t voelt ondankbaar om nu te zeggen, kom maar niet..
SPOILER: geklaag van mij, sla maar over als je dat niet interesseert2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, we zijn natuurlijk al wel in de buurt van het eindquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee, eczeem. Ik heb sowieso eczeem en ook eerder al wel rond mijn tepels (de rand ervan), nu heb ik ook al een poosje een open plekje op één tepel (krabplekje dat nu eczeem-ig is. t is nu dicht en het is al eens weggeweest, dus het zal wel weer over gaan. Tepels zijn juist erg droog bij mij helaas...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:26 schreef Zolena het volgende:
Kwakvoor je angst, en is het zeker eczeem? Er zitten ook van die bultjes die vet maken en actief worden als je zwanger bent. Bij mij werden ze groter en rood.
ontzettend. werk ik ook aan met de haptonoom. misschien vanavond maar eens die oefening doen... vorige keer op t consult werd ik fysiek naar/misselij/duizelig toen ik uiteindelijk echt een ontspanningsmoment hadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwak, ben je een controlfreak? Want de angsten die je opsomt, hebben m.i. alles met controle hebben over iets te maken.
Je beroerd voelen bij echte ontspanning is niet vreemd en juist goed... Had het in het begin van m'n hypnobirthingcursus toen ook. Het is een teken dat je spanning echt loskomt, dus laat het toe, hoe moeilijk ook...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee, eczeem. Ik heb sowieso eczeem en ook eerder al wel rond mijn tepels (de rand ervan), nu heb ik ook al een poosje een open plekje op één tepel (krabplekje dat nu eczeem-ig is. t is nu dicht en het is al eens weggeweest, dus het zal wel weer over gaan. Tepels zijn juist erg droog bij mij helaas...
[..]
ontzettend. werk ik ook aan met de haptonoom. misschien vanavond maar eens die oefening doen... vorige keer op t consult werd ik fysiek naar/misselij/duizelig toen ik uiteindelijk echt een ontspanningsmoment haddat kon gebeuren blijkbaar... ben ontspanning en loslaten echt niet gewend.
Oh maar dat weet ik ook echt wel! het gaat ook wel over, zo'n moment, maar ik baalde net gewoon even extra dat J er niet is. Die kan mij goed helpen om eruit te "snappen" zeg maar. Maar alleen kan ik dat ook wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwak, je moet je wel bedenken hoe realistisch jouw angsten zijn.
Schrijf bijvoorbeeld je angsten op en som op waarom ze niet realistisch zijn. Zodat het misschien een beetje doordringt dat ze niet realistisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop