Deze is gewoon leuk, zeikbal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt leuke topics TSmaak er nog maar veel meer hahaha echt leuk hoor!
Nee, en wat zeik je tegen mij?quote:
Oh ik wou juist wat meer in de openbaarheid treden nu het toch bekend isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wickedmen dacht dat we BFF's zijn, dat wil ik voorkomen, lul.
Ok ok, voor the record dan:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik wou juist wat meer in de openbaarheid treden nu het toch bekend is
Ho ho, koppel? waar zit jij met je hoofd? bff's is wat anders hoor. Ik val op dames, geen verwijfde boeren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ok ok, voor the record dan:
2Nutz en ikzelf zijn sinds kort een koppel, mogen het duidelijk zijn dat hij het vrouwtje is in onze relatie.
Dus ik ben gedumpt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
2Nutz en ikzelf zijn sinds kort een koppel, mogen het duidelijk zijn dat hij het vrouwtje is in onze relatie.
ahaha hommotjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Speel niet zo hard to get.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho, koppel? waar zit jij met je hoofd? bff's is wat anders hoor. Ik val op dames, geen verwijfde boeren.
quote:
BFF's met een autist zonder enige vorm van enige kennis, right...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wickedmen dacht dat we BFF's zijn, dat wil ik voorkomen, lul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |