Ze kopen me ray bans.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:09 schreef Totem_paal het volgende:
Alleen jammer dat jij niet aan sex doet... Dus wat mot je met die vrouwen?
Daarom verzonnen!
FAT lijkt mij wel een mooi subforum voor deze TS.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien tijd om voor dit soort users een subforum te maken? FAN? niet van fans maar fantasie? Dan kunnen er ook nog echte KLB topics gemaakt worden ipv deze troep aldoor.
Doe dan ook gelijk een dagboek subforum erbij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien tijd om voor dit soort users een subforum te maken? FAN? niet van fans maar fantasie? Dan kunnen er ook nog echte KLB topics gemaakt worden ipv deze troep aldoor.
Snoepte hij maar vaker uit de medicijn kast.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:14 schreef chroestjov het volgende:
Je moet ook niet snoepen uit de medicijnkast.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
FAT lijkt mij wel een mooi subforum voor deze TS.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:16 schreef Bijna het volgende:
[..]
Doe dan ook gelijk een dagboek subforum erbij.
Neuq liever een vrouw dan een ray ban....quote:
Er is geen medicijnkast enkel keukenkasten en daar liggen Ak's in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:14 schreef chroestjov het volgende:
Je moet ook niet snoepen uit de medicijnkast.
Mr & Mrs Smith fantasieen hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er is geen medicijnkast enkel keukenkasten en daar liggen Ak's in.
Maar die werd +- 56 jaar..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:13 schreef Bijna het volgende:
Je weet wat er uiteindelijk met Caesar gebeurde?
Waarom bewaar jij AK's in keukenkasten?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er is geen medicijnkast enkel keukenkasten en daar liggen Ak's in.
Geheimpje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom bewaar jij AK's in keukenkasten?
Ben je een bezoek aan een winkelcentrum aan het plannen?quote:
Nee winkelcentrums vind ik maar eng. Ik moet alleen nog naar een new age winkel om mijn excuses aan te bieden. Misschien dat ik ze nieuwe klanten kan bezorgen want al die vrouwen die mij volgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ben je een bezoek aan een winkelcentrum aan het plannen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |