Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Oh, heb je nooit google-les gehad op school?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens google heb ik alle ziektes gehad
Nou vooruit dan maar. Ik google niet meer okok.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je niet naar een kaaskop wil luisteren, luister dan op z'n minst naar tante Stimo.
Ik geloof er geen snars van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ik lach niet KB. Ik neem Fok te serieus.
Google bestond toen nog niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, heb je nooit google-les gehad op school?
Wat voor vlekjes? Jeukt het?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo ik heb allemaal kleine rode vlekjes op mn bovenarm, in een verticale rij. Zo'n vijftien stuks zijn het? Op mn bovenbeen heb ik ook van die kleine rode vlekjes. Wat zijn dit? Weten jullie het?
Je gaat dood...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halo ik heb allemaal kleine rode vlekjes op mn bovenarm, in een verticale rij. Zo'n vijftien stuks zijn het? Op mn bovenbeen heb ik ook van die kleine rode vlekjes. Wat zijn dit? Weten jullie het?
Het zit echt in mn huid, dus je voelt er niks van. Sommige zijn ook niet zo goed zichtbaar. Geen idee wat voor vlekjes dit zijn. En ik ga geen foto maken van mn harige arm.quote:
Je mag op mn begrafenis komen hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je gaat dood...
Leuk je online gekend te hebben...
Open kist?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je mag op mn begrafenis komen hoor.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het zit echt in mn huid, dus je voelt er niks van. Sommige zijn ook niet zo goed zichtbaar. Geen idee wat voor vlekjes dit zijn. En ik ga geen foto maken van mn harige arm.
[..]
Je mag op mn begrafenis komen hoor.
Geen idee.Daar heb ik niet over nagedacht eerlijk gezegd.quote:
Iedereen is harig. Helaas zijn mijn haren zwart van kleur.quote:
Vrouwen die hun arm haren scheren.quote:
Ik kom niet naar je begrafenis als ik je niet IRL kan zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee.Daar heb ik niet over nagedacht eerlijk gezegd.
Nou, soms ziet het er wel verzorgder uit. Collega van mij heeft echt superlange armharen. Ziekelijk gewoon, als ik ooit ook zulke lange haren krijg op mn armen ga ik het weghalen.quote:
Laseren.quote:
Nou jeetje. Ik ga voorlopig niet dood ja? Dat ben ik in ieder geval niet van plan. DUS. Kom je ook naar de olijvenmeet in september?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kom niet naar je begrafenis als ik je niet IRL kan zien.
Ik moet het meenemen dus graag iets wat niet alleen vers lekker isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kip uit de pan. Met stukjes aardappel. Daarnaast rijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |