Wat heb je dushiquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet het meenemen dus graag iets wat niet alleen vers lekker is
Maak dan foto als het niet zo erg is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, soms ziet het er wel verzorgder uit. Collega van mij heeft echt superlange armharen. Ziekelijk gewoon, als ik ooit ook zulke lange haren krijg op mn armen ga ik het weghalen.
Bij velen is het echt niet zo erg en toch scheren ze het. Vind ik raar.quote:
Ik ga geen foto maken van mijn arm. Zeker niet voor hier op FOK!. Waz met jou.quote:
je bent gekquote:
Rustig rustig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga geen foto maken van mijn arm. Zeker niet voor hier op FOK!. Waz met jou.
Wat heb je?! Zekee geen boodschappen gedaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat moet je gelijk eten na het maken. Ik moet het meenemen
Doet geen grammetje pijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga geen foto maken van mijn arm. Zeker niet voor hier op FOK!. Waz met jou.
[..]
je bent gekdat is de pijn mij niet waard hoor
maak tonijnsalade en neem brood mee, kun je daar brood opwarmen? is wel lekker denk ik? soepje meenemen ? kun je ook opwaremen, maak een saladequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja doei, ik heb ook een paar behandelingen gehad. Opdonderen ermee. Werkt voor geen kut ook. Terwijl ik pikzwarte haren heb.quote:
Een pastasalade met gerookte zalm?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is er al een datum geprikt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou jeetje. Ik ga voorlopig niet dood ja? Dat ben ik in ieder geval niet van plan. DUS. Kom je ook naar de olijvenmeet in september?
Ik heb als man soms minder arm haren dan sommige vrouwen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maak tonijnsalade en neem brood mee, kun je daar brood opwarmen? is wel lekker denk ik? soepje meenemen ? kun je ook opwaremen, maak een salade
klaar
tata voedsel beste voedsel
[..]
Ja doei, ik heb ook een paar behandelingen gehad. Opdonderen ermee. Werkt voor geen kut ook. Terwijl ik pikzwarte haren heb.Mn zusje ook veel gedaan, zij veel hariger dan ik en arm kind helemaal naar de klote erdoor.
Onzin.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maak tonijnsalade en neem brood mee, kun je daar brood opwarmen? is wel lekker denk ik? soepje meenemen ? kun je ook opwaremen, maak een salade
klaar
tata voedsel beste voedsel
[..]
Ja doei, ik heb ook een paar behandelingen gehad. Opdonderen ermee. Werkt voor geen kut ook. Terwijl ik pikzwarte haren heb.Mn zusje ook veel gedaan, zij veel hariger dan ik en arm kind helemaal naar de klote erdoor.
Onzin.
Echte Koerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen pasta. Heb dat al teveel gegeten deze week
Ik denk iets met rijst
Ga zelf je armen laseren of harsen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb als man soms minder arm haren dan sommige vrouwen.
Die mogen wel harsen/laseren.
Wat nouquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga zelf je armen laseren of harsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |