En er zal ook vast een reden zijn dat het niet meer magquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:53 schreef gestofzuigd het volgende:
[..]
wat is hier de drogreden? lijkt mij dat dit niet zonder goeie argumenten is goed gekeurd ooit
omdat het dan niet meer zo spannend/stoer is, tevens geef je een kind de kans er mee om te leren gaan in rustige omgeving, ipv dat ze op het eerste de beste feest gelijk gaan indrinken met vodka en tequila (want groepsdruk etc)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
En waaruit concludeer je dat ze dat niet zouden doen als ze thuis een biertje mogen drinken?
Nee en daarom gaan ze buiten meer drinken, of drugs gebruiken. Want dat is wel spannend danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:55 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
omdat het dan niet meer zo spannend/stoer is, tevens geef je een kind de kans er mee om te leren gaan, ipv dat ze op het eerste de beste feest gelijk gaan indrinken met vodka en tequila
ja. mischien voor jou en mij niet meer, maar als je kind bent is dat wel spannend jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee en daarom gaan ze buiten meer drinken, of drugs gebruiken. Want dat is wel spannend dan
En Ik heb het over een leeftijd van 14 he. 16 is toch een goede leeftijd om daar thuis mee te beginnen ?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:55 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
omdat het dan niet meer zo spannend/stoer is, tevens geef je een kind de kans er mee om te leren gaan in rustige omgeving, ipv dat ze op het eerste de beste feest gelijk gaan indrinken met vodka en tequila (want groepsdruk etc)
en het opgerolde tientje moet je er natuurlijk ook nog even uit trekken voordat je de WC uit looptquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef LelijKnap het volgende:
Coke is vrij veilig mits je niets achterlaat op je neus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |