En is het makkelijker om punten te halen als er minder clubs mee doen in Europa of meer. Nu jij weer. Ik snap dat het lastig voor je is maar probeer het eens.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij kunt je beter eens verdiepen in die lijst. Die lijst wordt samengesteld op basis van resultaten. Nu jij weer.
Je gaat lekker, waar komt je frustratie vandaan? Ben je een keer aangerand door een Belg?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik raad je eens aan je te verdiepen in die lijst dan weet je dat heel die lijst nergens op slaat. Maar klamp je er maar aan vast dat is het enige wat die kut Belgjes hebben.
Net alsof zo'n dom Belgje kans heeft om mij aan te randenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je gaat lekker, waar komt je frustratie vandaan? Ben je een keer aangerand door een Belg?
En als de Nederlanders zo superieur tov de Belgen zijn, is dan een iets gematigdere toon niet meer wenselijk? Waarom inslaan op iemand die al met de pootjes in de lucht ligt?
Doe nou niet zo mongool en gedraag je eens een beetje fatsoenlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof zo'n dom Belgje kans heeft om mij aan te randen![]()
Hoe hoger op die lijst, hoe beter je teams worden geacht te zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En is het makkelijker om punten te halen als er minder clubs mee doen in Europa of meer. Nu jij weer. Ik snap dat het lastig voor je is maar probeer het eens.
Kom jongens probeer het eens en probeer er over na te denken. Jullie kunnen het.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En is het makkelijker om punten te halen als er minder clubs mee doen in Europa of meer. Nu jij weer. Ik snap dat het lastig voor je is maar probeer het eens.
Kom op kerel zo dom ben jij zelfs niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe hoger op die lijst, hoe beter je teams worden geacht te zijn.
Als de rest goed presteert, leidt het falen van een enkel team ook niet tot een plek tussen 15 en 20 in een seizoen.
Allemaal niet zo moeilijk.
Inhoudelijk reageren is weer eens te moeilijk ?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom op kerel zo dom ben jij zelfs niet.
Denk nou eens na over wat ik vraag en kom met een goed antwoord. Want wat je net hebt uit lopen kramen slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is weer eens te moeilijk ?
Kennelijk is het voor jou toch wat te ingewikkeld om er inhoudelijk op te kunnen antwoorden.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk nou eens na over wat ik vraag en kom met een goed antwoord. Want wat je net hebt uit lopen kramen slaat helemaal nergens op.
Nogmaals verdiep je eens in die lijst. Praten we over een half uurtje verder oke?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kennelijk is het voor jou toch wat te ingewikkeld om er inhoudelijk op te kunnen antwoorden.
Reageer gewoon eens inhoudelijk. Misschien dat het helpt als jij je eens verdiept in die lijst. Voor mij part pak je de uitslagen van 2012/2013 en 2013/2014 erbij en tel je alles een keer na.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals verdiep je eens in die lijst. Praten we over een half uurtje verder oke?
Ik weet goed waar ik het over heb. Jij daarin tegen niet en dat verbaast me dan weer niks. Verdiep je eens verder in de stof en dan praten we verder want zo komen we nergens. Neem even een momentje voor jezelf en doe je best. Je kan het.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Reageer gewoon eens inhoudelijk. Misschien dat het helpt als jij je eens verdiept in die lijst. Voor mij part pak je de uitslagen van 2012/2013 en 2013/2014 erbij en tel je alles een keer na.
En weer geen inhoudelijke reactie. Weten waar je het over hebt, toon je aan met inhoudelijke reacties, niet met een constant maar te blaten dat je het allemaal zo goed weet.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet goed waar ik het over heb. Jij daarin tegen niet en dat verbaast me dan weer niks. Verdiep je eens verder in de stof en dan praten we verder want zo komen we nergens. Neem even een momentje voor jezelf en doe je best. Je kan het.
Moet ik even wat prestaties van Nederlandse clubs erbij halen ? Doe ik met alle plezier en heb ik eerder ook al gedaan en dan ga jij mij vertellen of die lijst nou logisch in elkaar steekt of niet. Ik ben erg benieuwd. Zou toch niet zo moeilijk voor je moeten zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
En weer geen inhoudelijke reactie. Weten waar je het over hebt, toon je aan met inhoudelijke reacties, niet met een constant maar te blaten dat je het allemaal zo goed weet.
Zoek de betekenis van het woord 'inhoudelijk' eens op en probeer het nog maar een keer.
Pak die prestaties er maar bij, graag dankjewel alvastquote:Op zondag 13 juli 2014 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik even wat prestaties van Nederlandse clubs erbij halen ? Doe ik met alle plezier en heb ik eerder ook al gedaan en dan ga jij mij vertellen of die lijst nou logisch in elkaar steekt of niet. Ik ben erg benieuwd. Zou toch niet zo moeilijk voor je moeten zijn.
Die prestaties zijn samengevat in die lijst. Nu mag je best de uitslagen van Ajax, Feyenoord, PSV, Vitesse, FC Utrecht en AZ posten, maar in die lijst staat het allemaal mooi samengevat en afgezet tegen andere competities.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik even wat prestaties van Nederlandse clubs erbij halen ? Doe ik met alle plezier en heb ik eerder ook al gedaan en dan ga jij mij vertellen of die lijst nou logisch in elkaar steekt of niet. Ik ben erg benieuwd. Zou toch niet zo moeilijk voor je moeten zijn.
Hoe komt het dan dat die kut Belgjes nooit wat laten zien in Europa en dan nog dichtbij Nederland staan? Dan zouden er toch belletjes moeten gaan rinkelen dat die lijst totaal niet representatief is. Ik bedoel wanneer won er een Belgische club van Barca of City de laatste jaren en hoe vaak is er een halve finale EL gehaald? Ik ben erg benieuwd. Maar als jullie kut Belgjes je daar aan vast willen houden dan mag dat gerust hoor ieder zijn ding.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die prestaties zijn samengevat in die lijst. Nu mag je best de uitslagen van Ajax, Feyenoord, PSV, Vitesse, FC Utrecht en AZ posten, maar in die lijst staat het allemaal mooi samengevat en afgezet tegen andere competities.
Post dan ook maar meteen de uitslagen van de clubs uit de andere 24 competities. Beperk je maar tot de top 25, anders wordt het wel erg veel werk voor je.
Verdiep je eens in die lijst, dan weet je hoe dat komt. De wijze waarom die lijst tot stand komt is namelijk het antwoord op jouw eerste vraag.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat die kut Belgjes nooit wat laten zien in Europa en dan nog dichtbij Nederland staan? Dan zouden er toch belletjes moeten gaan rinkelen dat die lijst totaal niet representatief is. Ik bedoel wanneer won er een Belgische club van Barca of City de laatste jaren en hoe vaak is er een halve finale EL gehaald? Ik ben erg benieuwd. Maar als jullie kut Belgjes je daar aan vast willen houden dan mag dat gerust hoor ieder zijn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |