Wat doe jij dan voortdurend in dit topic? Over "gefixeerd zijn" gesproken...quote:Op zondag 13 juli 2014 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem even voor je gefixed. Zou al een stuk schelen als die Belgjes nou eens een beetje bescheiden waren geweest en niet zo gefixeerd op Nederland waren geweest. Dan was dit allemaal lang niet zo leuk geweest.
Vooral lachenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat doe jij dan voortdurend in dit topic? Over "gefixeerd zijn" gesproken...
Hoezo ben ik een landverrader? Kan je dat onderbouwen of is dit weer zo'n kortsluitmomentje in je hoofd?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ben jij voor landverrader danJij juicht vanavond zeker ook voor de mof
![]()
Dat hebben ze bij de vrouwen nooit gekund.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:44 schreef WebBeestje het volgende:
Marianne Vos wint voor de derde keer de Giro Rosa en Nederland heeft al een touretappe gewonnen. Zelfs op de fiets kan de Belg er niks meer van
Druk maken? Nee joh puur vermaak beetje belgjes sarren. Maar goed zodra jullie landje weer wat voorstelt dan praten we verder.quote:
Prima joh. Ik hoor je wel weer tegen de tijd van het EK 2016 of als je inhoudelijk wat te melden hebt over de coëfficiëntenlijst.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Druk maken? Nee joh puur vermaak beetje belgjes sarren. Maar goed zodra jullie landje weer wat voorstelt dan praten we verder.
Hopelijk hebben die kut belgjes wat minder geluk en vliegen ze er in de poule uit.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Prima joh. Ik hoor je wel weer tegen de tijd van het EK 2016 of als je inhoudelijk wat te melden hebt over de coëfficiëntenlijst.
Frustratie, het ligt er zo wel heel dik op.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk hebben die kut belgjes wat minder geluk en vliegen ze er in de poule uit.
Frustratie? Waarop? De belgjes? Die er eerder uit lagen dan Nederland en verder als land niks voorstellen?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Frustratie, het ligt er zo wel heel dik op.
De manier waarop je in dit topic reageert. Pure frustratie.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frustratie? Waarop? De belgjes? Die er eerder uit lagen dan Nederland en verder als land niks voorstellen?![]()
Misschien moet je het begrip frustratie eens opzoeken. Ik ben alles behalve gefrustreerdquote:Op zondag 13 juli 2014 15:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
De manier waarop je in dit topic reageert. Pure frustratie.
De alcoholist en de junk ontkennen ook hevig voor ze hulp gaan zoeken.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien moet je het begrip frustratie eens opzoeken. Ik ben alles behalve gefrustreerd
Wat is het dan? Want je maakt je behoorlijk druk om dat kutbelgie (één woord)quote:Op zondag 13 juli 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien moet je het begrip frustratie eens opzoeken. Ik ben alles behalve gefrustreerd
Alsof dit soort mensen zich elders kunnen redden. Nee, die zou zelfs bij Ik Vertrek behoorlijk opvallen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
LitmanenAFCA, welk land vind je wel leuk en wil je misschien emigreren?
Nederland, waarom zou ik emigreren?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
LitmanenAFCA, welk land vind je wel leuk en wil je misschien emigreren?
Goed geprobeerd maar nee. De belg heeft niks om trots op te zijn dus van frustratie is geen spraken.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
De alcoholist en de junk ontkennen ook hevig voor ze hulp gaan zoeken.
Ik schaam me kapot voor lui zoals jijquote:Op zondag 13 juli 2014 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nederland, waarom zou ik emigreren?
Nergens voor nodig ik schaam me eerder voor landverraders zoals jij. Juichen voor de belg en mofquote:Op zondag 13 juli 2014 15:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot voor lui zoals jij
Ik juich niet voor de Belg verrekte debielquote:Op zondag 13 juli 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ik schaam me eerder voor landverraders zoals jij. Juichen voor de belg en mofJe opa zou zich schamen voor jou.
Toch ga je voortdurend tekeer in dit topic als een heroïnehoer die niet genoeg klanten heeft afgewerkt om haar shotje te kunnen halen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed geprobeerd maar nee. De belg heeft niks om trots op te zijn dus van frustratie is geen spraken.
Ja echt wel. Het is goed vermaakquote:Op zondag 13 juli 2014 16:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch ga je voortdurend tekeer in dit topic als een heroïnehoer die niet genoeg klanten heeft afgewerkt om haar shotje te kunnen halen.
Jouw opa was erbij in 1830?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ik schaam me eerder voor landverraders zoals jij. Juichen voor de belg en mofJe opa zou zich schamen voor jou.
Een heroïnehoer krijgt na verloop van tijd ook wel lol in haar werk. Toch is hulp zoeken op de lange termijn beter.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja echt wel. Het is goed vermaakKun je de rest van dat domme volk niet even roepen dan is het feest compleet?
Over oude koeien uit de sloot halenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wanneer was de Belgische revolutie dan volgens jou?
Jij begon te roepen over zijn opa. Die was er vermoedelijk niet bij. Die van jou wel? Over "leren tellen" gesproken... of is het een gebrek aan kennis van de geschiedenis?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over oude koeien uit de sloot halenMisschien wil je nog een keer vertellen over die ene keer dat de Belgjes niet door de mand zakte op een WK
Gelukkig had ik het daar ook overquote:Op zondag 13 juli 2014 16:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij begon te roepen over zijn opa. Die was er vermoedelijk niet bij. Die van jou wel? Over "leren tellen" gesproken... of is het een gebrek aan kennis van de geschiedenis?
Niet dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig had ik het daar ook over![]()
![]()
Ga aub door
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja met hulp van het Franse leger. Zo kan ik het ook. ;-)quote:Op zondag 13 juli 2014 16:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wanneer was de Belgische revolutie dan volgens jou?
Het heette al Nederland, dus die naam zou men niet veranderd hebben.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:11 schreef DUTCHKO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag mij toch wel eens af hoe Nederland er uit zou hebben gezien als Belgie niet afgescheiden zou zijn.
Zou de naam Nederland ook zijn aangenomen of zij het Vlaanderen hebben geheten of wat anders.....
Ja, dat scheelt een slok op een borrel, maar zijn opa had volgens mij destijds weinig last van het Franse leger.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:12 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ja met hulp van het Franse leger. Zo kan ik het ook. ;-)
Toch leuk om er over te mijmeren.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het heette al Nederland, dus die naam zou men niet veranderd hebben.
Voor de rest weet ik het antwoord niet. Het niet afscheiden neemt niet per definitie de onvrede (die er toen was) weg.
Ja en? Nederland had ook de geallieerden nodig in WW2.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:12 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ja met hulp van het Franse leger. Zo kan ik het ook. ;-)
haha, die was leuk.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt een slok op een borrel, maar zijn opa had volgens mij destijds weinig last van het Franse leger.
Ja, maar deed het alleen tegen de Belgen. Die vergelijking slaat als kut op dirk.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:23 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja en? Nederland had ook de geallieerden nodig in WW2.
Mja, voeg de hele handel bij Duitsland en dan ben je nog succesvoller.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:22 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Toch leuk om er over te mijmeren.
Kun je je voorstellen qua sport hoe enorm sterk een combinatie Belgie-Nederland is?
Voetbal, wielrennen, tennis om maar wat te noemen.....
Economisch de grootste havens te bezitten.
Maar wie weet.....misschien ooit nog wel eens....
So what?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:24 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ja, maar deed het alleen tegen de Belgen. Die vergelijking slaat als kut op dirk.
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, voeg de hele handel bij Duitsland en dan ben je nog succesvoller.
Jij wilde toch wat meer winnen?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]Ja nou gaan we het niet te gek maken he!
Bij Duitsland! Hoe haal je het in je pannekoek...
Ja, weet niet wat voor sterke verhalen zijn opa hem allemaal heeft wijs gemaakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:23 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
haha, die was leuk.
Trouwens door die franse druk werd het een succes, ondanks het feit dat de 10 daagse verldtocht door nl werd gewonnen. Maar NL wilde niet met de fransen in oorlog geraken.
Ja dan kunnen we net zo goed een provincie van de USA worden....quote:Op zondag 13 juli 2014 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij wilde toch wat meer winnen?De Duitsers hebben meer wereldtitels dan NL en België bij elkaar.
Kwalificeren. Met de huidige opzet zou het een blamage zijn als dat niet lukt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we net zo goed een provincie van de USA worden....![]()
![]()
Maar goed, zoals ik al vertelde: ik ben erg benieuwd wat Belgie gaat doen met de voorrondes van het aankomende EK in Frankrijk waar nu 24 teams hun opwachting gaan maken!!
http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |