LOLquote:Op zondag 13 juli 2014 00:52 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt? Omdat Belgen het niet kunnen laten zuur en geringschattend te reageren op Nederlands succes.
Nou, veel plezier ermee hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 00:54 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Belgie zal altijd het landje blijven waar wij Hollanders op neerkijken.
Als je beste opmerking is dat wij in verval zijn omdat we nu 'maar' 3e zijn geworden en 4 jaar geleden 2e dan is er inderdaad maar één opmerking geschikt.quote:
wat leuk voor jou dat je de achteruitgang van Nederland zo grappig lijkt te vindenquote:Op maandag 14 juli 2014 09:51 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Als je beste opmerking is dat wij in verval zijn omdat we nu 'maar' 3e zijn geworden en 4 jaar geleden 2e dan is er inderdaad maar één opmerking geschikt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi ook, wij hebben de afgelopen 2 WK's 11 overwinningen geboekt. Belgie 14 in totaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hebben de Belgjes dan precies gepresteerd? Zelfs met de 'achteruitgang' van oranje hebben ze beter gepresteerd dan de beste prestatie van de Belgjes ooit op een eindtoernooi.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:10 schreef stratos77 het volgende:
[..]
wat leuk voor jou dat je de achteruitgang van Nederland zo grappig lijkt te vinden![]()
..En die laatste zin slaat al helemaal nergens op
quote:
Die stratos moet wel het gehandicapte alteregootje van Wallullus zijn? Kijk wanneer die is geregistreerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat hebben de Belgjes dan precies gepresteerd? Zelfs met de 'achteruitgang' van oranje hebben ze beter gepresteerd dan de beste prestatie van de Belgjes ooit op een eindtoernooi.
Doet dat iets ter zake aan deze discussie , wanneer iemand geregistreerd is ??quote:Op maandag 14 juli 2014 10:25 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
[..]
Die stratos moet wel het gehandicapte alteregootje van Wallullus zijn? Kijk wanneer die is geregistreerd.![]()
![]()
![]()
Joh, je hebt niet eens in de gaten wanneer je voor gek wordt gezet.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:47 schreef stratos77 het volgende:
[..]
Nee , dat jullie in neerwaartse trend zitten terwijl wij in opwaartse ...dumbo
Denk dat hij zich met die opmerking alleen maar zelf voor gek zet hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 13:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Joh, je hebt niet eens in de gaten wanneer je voor gek wordt gezet.
Maar vooral gaan schelden!
Belgen halen er altijd de meest onwaarschijnlijke argumenten bij om goede Nederlandse prestaties naar beneden te halen.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:34 schreef stratos77 het volgende:
en niet geheel onterecht trouwens ,dat jullie beetje bang worden ...Belgie is bezig aan heel stevige opmars..Terwijl jullie de neerwaartse trend hebben ingezet (vorige wk nog 2de ..nu 3de)
Engelandquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:16 schreef starla het volgende:
Nah goed, het over en weer gebash is nu wel leuk geweest, het WK is voorbij, move on.
En ik gun het de Belgen van harte om zich te kwalificeren en ver te geraken op het EK, maar ga aub niet pochen met de middelen die je niet hebt.
Als Belgie (terecht of onterecht) zul je altijd een outsider blijven in een toernooi waar landen als Italie, Spanje, Portugal, Engeland, Duitsland mee doen.
Wij vinden Nederland altijd een kanshebber en dát is natuurlijk ook volkomen onzin als je tegen bovenstaande landen moet (hoewel er wel een grasmaaier door Spanje gaat).
Zolang jullie Belgen doorgaan met jullie gedrag tegenover ons ..... JA dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:36 schreef BramKVO het volgende:
Is dat Calimerogedrag en belgengebash van sommigen hier nog steeds bezig ?
Weer een nieuwe naam oneplusone of van poppel ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:12 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Zolang jullie Belgen doorgaan met jullie gedrag tegenover ons ..... JA dus.
Mama, hij begonquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:12 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Zolang jullie Belgen doorgaan met jullie gedrag tegenover ons ..... JA dus.
Waarom reken je Portugal en Engeland tot de kanshebbers en Nederland niet? Nederland doet het historisch gezien altijd wel goed op eindtoernooien en Portugal en Engeland structureel niet. Ook Italië is vaak wisselvallig en Spanje kun je pas op basis van de laatste jaren tot de favorieten rekenen. Ik vind dat je Nederland hier echt tekort doet hoor. Naar mijn mening en naar de mening van veel buitenlanders behoort Nederland altijd tot de favorieten op een EK.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:16 schreef starla het volgende:
Nah goed, het over en weer gebash is nu wel leuk geweest, het WK is voorbij, move on.
Als Belgie (terecht of onterecht) zul je altijd een outsider blijven in een toernooi waar landen als Italie, Spanje, Portugal, Engeland, Duitsland mee doen.
Wij vinden Nederland altijd een kanshebber en dát is natuurlijk ook volkomen onzin als je tegen bovenstaande landen moet (hoewel er wel een grasmaaier door Spanje gaat).
Waarom kwalificeren we altijd tegen die landen?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Belgie heeft zeer gunstig geloot.
En wij zitten wederom weer eens met Turkije en Tsjechie in de poule....
Omdat die Belg - zoals alle Belgen - het niet kunnen verdragen dat Nederland historisch gezien een groot voetballand is. Zo noemt hij bijvoorbeeld wel Engeland die in de historie van het voetbal maar 1x een finale heeft gehaald in een EK of WK. Nederland - 4x zo minder inwoners - heeft maar liefst 4x een finale gespeeld.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:12 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Waarom reken je Portugal en Engeland tot de kanshebbers en Nederland niet?
Onzin? waarom is dat onzin?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:16 schreef starla het volgende:
Spanje heeft genoeg goede spelers om een goed team uit te kunnen formeren. Wat mij betreft, zeker een kanshebber. Italië is afwachten. Engeland snap ik niet goed wat ze in dat rijtje doen. Dat was echt niet veel dit WK en ik geloof er ook niet zo in dat dat een incident was voor de huidige spelersgroep.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:12 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Waarom reken je Portugal en Engeland tot de kanshebbers en Nederland niet? Nederland doet het historisch gezien altijd wel goed op eindtoernooien en Portugal en Engeland structureel niet. Ook Italië is vaak wisselvallig en Spanje kun je pas op basis van de laatste jaren tot de favorieten rekenen. Ik vind dat je Nederland hier echt tekort doet hoor. Naar mijn mening en naar de mening van veel buitenlanders behoort Nederland altijd tot de favorieten op een EK.
Ehm, Nederland is niet de calimero in de discussie, niet in de strijd en ook niet in de realiteit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:36 schreef BramKVO het volgende:
Is dat Calimerogedrag en belgengebash van sommigen hier nog steeds bezig ? Het wordt beetje zielig hoor ...
Als ik op dit moment de favorieten voor het EK 2016 moet opnoemen zijn dat inderdaad Spanje, Duitsland, Nederland en Frankrijk. Outsiders: België, Italië, Portugal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Spanje heeft genoeg goede spelers om een goed team uit te kunnen formeren. Wat mij betreft, zeker een kanshebber. Italië is afwachten. Engeland snap ik niet goed wat ze in dat rijtje doen. Dat was echt niet veel dit WK en ik geloof er ook niet zo in dat dat een incident was voor de huidige spelersgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |