en die ring ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die randen bij je nagels zien er erger uit.
Ja die heb ik ook nog niet schoongemaakt onder de kraan want daar moet ik ff wat voor hebben, maar ik dacht laat ik eerst even vragen wat het kan zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die randen bij je nagels zien er erger uit.
Nee ik heb niks raars gedaan, ik heb nergens anders op mn lichaam vlekken of wonden, ook nergens in mn beddengoed vlekken, ook nergens op de muren vlekken. (dacht ik nog aan dat ik mischien de muur een mep heb gegeven in mn slaap maar dan zou ik ook blauwe plekken moeten hebben op mn hand)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als je het er gewoon af kan wassen zal je wel iets raars gedaan hebben.
Wit bolletje met java schijf, wat zuur ruikende slasaus en natte wortels die ook niet best meer roken. Toegegeven, maar dat kan toch niet iets op mn hand veroorzaken verder, dat zou door de huid moeten trekken dan maar als je het kunt afwassen....quote:
Lees net toevallig dat pure Aloë Vera verkleuring kan veroorzaken, maar dat is meer als je het ergens op smeert, niet drinkt (lijkt me sterk).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wit bolletje met java schijf, wat zuur ruikende slasaus en natte wortels die ook niet best meer roken. Toegegeven, maar dat kan toch niet iets op mn hand veroorzaken verder, dat zou door de huid moeten trekken dan maar als je het kunt afwassen....
Verder nog aloe vera drank gedronken overigens, ook niks van op mn handen gekregen.
Nee gebruik geen bruiningscreme, wel soms nivea creme (voor droge huid) maar laatste tijd niet gebruikt, heb geen nieuwe zeep oid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:42 schreef Stephanti het volgende:
Je gebruikt geen bruiningscrème toevallig? Heb je weleens geslaapwandeld?
Gebruik ik nooit, heb wel iets gehaald voor op mn schouders maar die heb ik al weken niet (hoeven) gebruiken door regen regen regen als weer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Lees net toevallig dat pure Aloë Vera verkleuring kan veroorzaken, maar dat is meer als je het ergens op smeert, niet drinkt (lijkt me sterk).
Zonnebrandcrème gebruikt?
Nu is ie er niet meer?quote:
quote:
Die link had ik nog niet gezien maar als ik wat logisch nadenk zou dat iets zijn wat je niet kunt afwassen, dit waren vlekken die ik weg kon wassen. Dus kunnen het geen levervlekken of huiddiscoloraties zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:46 schreef LasTeR het volgende:
http://www.livestrong.com(...)rown-spots-on-hands/
maar secreet dat dan want het is dus echt niet dat mn huid was verkleurd :squote:
Was ook voorbij gekomen, daarom keek ik ook in mn beddengoed/matras/kussen of er vlekken waren of beestje-resten maar totaal niks..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:58 schreef LasTeR het volgende:
Misschien dat je lichaam de stoffen op deze manier uitscheidt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schildwantsen
Ik lees ook dat deze beestjes zo'n kleur afgeven als je erop staat of plet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |