Hey, ik werd net wakker en had vreemde bruinrode vlekken (leek net bloed, maar was geurloos) op mn rechterhand, ik heb er even fotos van gemaakt, heb ook (nogsteeds) een erg donkere rand onder een van mn nagels, maar het bloed daar niet en ook niks ingescheurd.
Ik was even op het internet aan het kijken naar soortgelijke verhalen en het zijn er nogal wat, maar ook veel mensen die het niet kunnen afwassen, even ter herinnering: ik dus wel.
Hier kon ik me het meest in vinden: "Same exact thing happen to me this morning. Tried washing my hands for a few minutes and it started to fad away. Couldnt tell if it was from the outside or inside of my skin. Although, there was some orange/brown in between my finger nails as well so not sure. So weird! "
Wat is dit in godesnaam? Mn hele bed en lichaam onderzocht en nergens sneetjes of plekjes gevonden, ook mn oren en neus geen bloedingen, geen wonden op mn schedel, totaal niks..
Het enige wat ik gister heb gedaan was even in een dierenparkje zitten gitaar spelen, en batterijen verwisselen van mn digitale camera, maar daar zaten geen lekkende batterijen bij (enige wat ik me kon bedenken).
Omdat het dus niet in de huid 'vast' zat lijkt het me ook sterk dat het een allergische reactie is..
![vreemdevlekkenhand_zps20c7b131.jpg]()
Iemand hier ervaring mee/dermatologen/dokters aanwezig die dit herkennen?
Ik heb geen rommel over mn handen gehad voor het naar bed gaan verder. :/
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.