SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat heb je gehaald dan????quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat heb ik al een paar keer gezegd. Saai.![]()
Mulder, Konogolo, van Aanholt, Clasie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:18 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op de lege plekken?500k beschikbaar.
Geen ligue 1 en serie aRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lahm, Alaba, Boateng, Neuer?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:18 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ligue 1 en serie a![]()
iMOTM fellaini Evra Kompany IF hartquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:18 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ligue 1 en serie aPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Koo-Park-Bungert-Neuerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:18 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
vd hart, vd hoorn, boilesen, enohquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:18 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Yaya clichy kompanyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:18 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dankzat zelf te denken aan
Schweini, alaba, boateng
Tot gabi, tots luis tots godin of
Tots gerrard, gibbs, if sakho
Welke zouden jullie dan kiezen?![]()
Tots yaya en kompany heb ik in een ander teamquote:gebruik ze op dit moment wel hierin en ze zijn geniaal
![]()
zie vorige postquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:34 schreef rolls-reus het volgende:
Haha dankzat zelf te denken aan
Schweini, alaba, boateng
Tot gabi, tots luis tots godin of
Tots gerrard, gibbs, if sakho
Welke zouden jullie dan kiezen?alle opties geven een kut keepert
IF hart of cech.
bij gebrek aan die dan maar courtois.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Evra is ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie vorige postalle opties geven een kut keepert
IF hart of cech.
bij gebrek aan die dan maar courtois.fella is daarentegen wel echt geniaal en buttner ook dus zal daar eens naar kijken
![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Marcelo, Ramos, Alonso.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tots yaya en kompany heb ik in een ander teamgebruik ze op dit moment wel hierin en ze zijn geniaal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
anders iets met gundogan die is ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Evra is ookfella is daarentegen wel echt geniaal en buttner ook dus zal daar eens naar kijken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
racistquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Even een team gemaakt voor Rijst gr grhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gewoon een veldspeler (lees: Kuyt) op doel voor de strafschoppen als de wissels op zijn, er is volgens mij geen regel voor die dat voorkomt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja dan kan Krul er niet in voor depingels en iedereen denkt dan haha die silisen kan er toch niks van dus dan hebben de argetijne psychologische voordeel![]()
En anders faked Cilessen maar een blessure.![]()
Caballero heeft 0 interlands en wordt nooit geselecteerd daar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:07 schreef Rijst het volgende:
Trouwens is Caballero blessa? Zo niet vind ik het raar dat ze voor Romero kiezen,.
Sowieso Argentijnse keepers.. ik kan me geen enkele écht goede herinneren.![]()
even reportenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Even een team gemaakt voor Rijst gr gr![]()
Welke andere Argentijnse keepers waren er eigenlijk behalve Roa?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Caballero heeft 0 interlands en wordt nooit geselecteerd daar.
Sowieso Argentijnse keepers.. ik kan me geen enkele écht goede herinneren.nee niet doen was maar een grapjquote:![]()
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Enige die ik nog weet zijn Fillol (finale '78 tegen Oranje) en Goicochea (of hoe je dat ook schrijft).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke andere Argentijnse keepers waren er eigenlijk behalve Roa?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tuurlijk niet. Maar ik ken wel een aantal namen uit die tijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:58 schreef The_Yakuza het volgende:
Heb jij die finale in '78 nog neegemaakt POTS?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Kuyt en Sneijder in het Turks fixen de scheidsrechter even.
Iedereen even "Seni sevi yorum, Cakir" instuderen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Iedereen even "Seni sevi yorum, Cakir" instuderen.
Krijg jij dat ook een keer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, omdat jij mij alle aandacht geeft.
bakkesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
futwiz[ afbeelding ] als je Ibarbo in een team zet.
_______!
Wat kost dit?quote:
quote:Oh serieus?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zou buffon vermijden in je teamkan er geen kut van
Wilde serieus coins kopen als het rond de 2M lag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oh serieus?
[ afbeelding ]
Ik had IF Buffon. Een beetje het ergste wat je kunt hebben in het doel. Eindigt bij mij in de top 3 qua slechtste keepers in FUT.quote:![]()
Wel een bazenteamquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wilde serieus coins kopen als het rond de 2M lag.
Ja, maar ga geen 1.5M betalen voor Zlatan.quote:
DS ik stel voor dat je weer een dagje uit huis gaat. Dit keer een excursie naar de C1000? Hebben euroknallers deze week.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij daarentegen bent net zo zuur als de Volkskrant.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja en 1 van die euroknallers is Doritos.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
DS ik stel voor dat je weer een dagje uit huis gaat. Dit keer een excursie naar de C1000? Hebben euroknallers deze week.![]()
Vuile dikkerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb al Doritos Jacked gehaald voor vanavond.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
IF Buffon is eigenlijk heel goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zou buffon vermijden in je teamkan er geen kut van
![]()
Eigenlijk kan die er geen kut van.quote:
Sowieso een keeper die niet kan uitgooien heeft niks te zoeken op het veld.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Keepers die eigenlijk een bal tegenhouden zitten geneens in Fifa 14.... tenzij ze Neuer of van der Sar hetenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan die er geen kut van.
Sowieso een keeper die niet kan uitgooien heeft niks te zoeken op het veld.![]()
![]()
Of Siriguquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Keepers die eigenlijk een bal tegenhouden zitten geneens in Fifa 14.... tenzij ze Neuer of van der Sar hetenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe lang doe jij nou met zo'n zak?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb al Doritos Jacked gehaald voor vanavond.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Neuerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Keepers die eigenlijk een bal tegenhouden zitten geneens in Fifa 14.... tenzij ze Neuer of van der Sar heten
Cech
IF Handanovic
IF Hart.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt ervan af of ik het mag eten of niet (lees: of ik alleen thuis ben of niet)
Dus je mag van je verzorgers geen doritos eten...?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt ervan af of ik het mag eten of niet (lees: of ik alleen thuis ben of niet)![]()
![]()
quote:
stiekem doritos zak(ken) in de kast verstoptquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt ervan af of ik het mag eten of niet (lees: of ik alleen thuis ben of niet)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee want ze gaan over hun nek van die geur van Doritos Jacked.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:46 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus je mag van je verzorgers geen doritos eten...?![]()
Iedereen heeft vroeger wel eens stiekem een zakje wiet of iets anders verstopt op zijn kamer.. DS2 doet het gewoon met Doritos
Haal je toch een andere smaak?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee want ze gaan over hun nek van die geur van Doritos Jacked.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee want ze gaan over hun nek van die geur van Doritos Jacked.___!
en wij gaan op vakantie naar een stad of land en hij naar een AH die wat verder zitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iedereen heeft vroeger wel eens stiekem een zakje wiet of iets anders verstopt op zijn kamer.. DS2 doet het gewoon met Doritoskoning
....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee want ze gaan over hun nek van die geur van Doritos Jacked.![]()
![]()
Cech is te goedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Keepers die eigenlijk een bal tegenhouden zitten geneens in Fifa 14.... tenzij ze Neuer of van der Sar heten![]()
![]()
De kleine dingen in het leven die je blij maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en wij gaan op vakantie naar een stad of land en hij naar een AH die wat verder zitkoning
Alleen om je Doritos te eten?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dus daarom ga ik waarschijnlijk bij mijn broer voetbal kijken vanavond.![]()
quote:![]()
Ik mag ook niet meer heel vaak energy drink drinken dus daarom drink ik het nu ook bijna niet meer. En als ik zie wat er in dat ene blik Monster zat ga ik helemaal oppassen. #geentroll![]()
Sowieso is Doritos de aids onder de chips, niet te vreten die smerigheid.
Doet me denken aan Theo Maassen:
http://www.theomaassen.net/naakt/gewoon.htm![]()
En hoelang doe je dan met een zak?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook de volgende keer.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat verschilt maar meestal eet ik een paar op en dan stop ik. En dan de volgende dag hetzelfde.quote:![]()
Je eet een paar zakken op en dan stop je?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat verschilt maar meestal eet ik een paar op en dan stop ik. En dan de volgende dag hetzelfde.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, een paar stukjes chips. Als ik een wedstrijd kijk ofzo dan eet ik wel sneller.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je eet een paar zakken op en dan stop je?![]()
Dus je pakt 3 chippies, en dan ga je er van zitten nippen ofzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, een paar stukjes chips. Als ik een wedstrijd kijk ofzo dan eet ik wel sneller.
Pak gewoon een hand vol chips man
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je lult manquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat verschilt maar meestal eet ik een paar op en dan stop ik. En dan de volgende dag hetzelfde.zelfs ik eet een heel zak chips op als ik er eenmaal aan begin.
Een paar is in dit geval meer dan 2/3.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je pakt 3 chippies, en dan ga je er van zitten nippen ofzo?
Pak gewoon een hand vol chips man![]()
Die zakken Doritos zijn tegenwoordig groter, die eet ik niet in een uur of minder op.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je lult manzelfs ik eet een heel zak chips op als ik er eenmaal aan begin.
![]()
Hij neemt kinderhapjes.... dan duurt dat wel effekes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
![]()
bakkesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij neemt kinderhapjes.... dan duurt dat wel effekes.![]()
Een uur?!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zakken Doritos zijn tegenwoordig groter, die eet ik niet in een uur of minder op.
Dit sowiesoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Eet het niet vaak, maar als ik het eet dan gaat de zak ook op.![]()
Gisteren gevallen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Abandy Schleck alweer naar huis...faalhaas![]()
Maar het is al jaren niks meer, hij kan er beter gewoon mee stoppen. Net als Thomas Dekker.![]()
Tennissen kijken....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Abandy Schleck alweer naar huis...faalhaas![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde natuurlijk.... Tour, niet Tennissen. Kut autocorrect
[ Bericht 9% gewijzigd door Grandesco op 08-07-2014 14:15:01 ]![]()
Intussen strijkt die gast waarschijnlijk nog steeds een riant jaarsalaris opquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gisteren gevallen.
Maar het is al jaren niks meer, hij kan er beter gewoon mee stoppen. Net als Thomas Dekker.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die ploeg zie ik nog wel een paar Belkin-mannen a la Mollema/Gesink (die is toch alleen maar goed in Noord Amerika) oppikken. Kunnen wel wat klassementsrenners gebruiken om de Schlecks te vervangen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Intussen strijkt die gast waarschijnlijk nog steeds een riant jaarsalaris op
Garmin stopt overigens ook met sponsoring, ondanks doorlopend contract. Gaat weer lekker.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
![]()
Je mag niet? Wtf, je bent toch geen 10 meer. Van wie mag je het niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mag ook niet meer heel vaak energy drink drinken dus daarom drink ik het nu ook bijna niet meer. En als ik zie wat er in dat ene blik Monster zat ga ik helemaal oppassen. #geentroll![]()
![]()
Van mijn moeder omdat het te slecht voor me is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je mag niet? Wtf, je bent toch geen 10 meer. Van wie mag je het niet?![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Van mijn moeder omdat het te slecht voor me is.![]()
![]()
Je mam steekt ook allemaal dingen in der mond die niet goed voor haar zijn.![]()
Dat meen je niet. Wat erg. De wereld zal nooit meer het zelfde zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die ploeg zie ik nog wel een paar Belkin-mannen a la Mollema/Gesink (die is toch alleen maar goed in Noord Amerika) oppikken. Kunnen wel wat klassementsrenners gebruiken om de Schlecks te vervangen.
Garmin stopt overigens ook met sponsoring, ondanks doorlopend contract. Gaat weer lekker.![]()
Je kan het ook van de positieve kant bekijken. Al die terugtrekkende sponsors zorgen er in ieder geval voor dat er een discussie tot stand komt over de huidige structuur en manier van werken in het wielrennen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die ploeg zie ik nog wel een paar Belkin-mannen a la Mollema/Gesink (die is toch alleen maar goed in Noord Amerika) oppikken. Kunnen wel wat klassementsrenners gebruiken om de Schlecks te vervangen.
Garmin stopt overigens ook met sponsoring, ondanks doorlopend contract. Gaat weer lekker.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
![]()
Je mam steekt ook allemaal dingen in der mond die niet goed voor haar zijn.![]()
![]()
Ik wil je er even op attenderen dat je met emo-DSL 'praat'.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan het ook van de positieve kant bekijken.![]()
En nu? Moet ik dan echt op mijn woorden passen ofzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil je er even op attenderen dat je met emo-DSL 'praat'.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die ziet nooit iets van de positieve kantquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu? Moet ik dan echt op mijn woorden passen ofzo?![]()
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wordt vermoeiend om elke keer te quoten. Snap niet dat jij daar nooit moe van wordt. grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wordt vermoeiend om elke keer te quoten. Snap niet dat jij daar nooit moe van wordt. grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wij juist wel toch? Anders waren we allang niet meer voor NAC en Tjelsie geweestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die ziet nooit iets van de positieve kant
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boooohhhquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
Deze gaat vanavond ook in 1 keer op hoor!
[ afbeelding ]
25gr proefzakje
Voor je verjaardag gekregen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toch een nieuw product dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
25gr proefzakje
Kreeg je die op het station?![]()
Nee op mijn expeditie naar de Jumboquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Boooohhh
Voor je verjaardag gekregen?![]()
oven chipsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
25gr proefzakje![]()
![]()
Maar even serieus, wat is er leuk aan om als talent voor Chelsea te spelen? Je wordt uitgeleend aan een club, een seizoen later kom je terug en dan zijn er weer 5 spelers voor die positie gehaald dus dan word je weer uitgeleend. En zo gaat het dan door.![]()
Sws maar Chelsea is nog wat anders dan NAC in dat opzicht. Voor een gloryhunter ook wel interessant. CL en EL achter elkaar gewonnen. Afgelopen jaar halve finale CL.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij juist wel toch? Anders waren we allang niet meer voor NAC en Tjelsie geweest![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
TrapZ, draak dat je bent. Maak mijn 100k eens over.![]()
![]()
Bestaan er met de kont-in-het-doel-hangende-en-counterende-angsthazen-voetbal-supportende-gloryhunters in jouw optiek?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sws maar Chelsea is nog wat anders dan NAC in dat opzicht. Voor een gloryhunter ook wel interessant. CL en EL achter elkaar gewonnen. Afgelopen jaar halve finale CL.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Japquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bestaan er met de kont-in-het-doel-hangende-en-counterende-angsthazen-voetbal-supportende-gloryhunters in jouw optiek?
En Chelsea speelt vooral in Europa zo. In Engeland alleen tegen de concurrenten.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
TrapZ, draak dat je bent. Maak mijn 100k eens over.
Zal vanavond wel wat van je kopen want dan ben ik van dat geouwehoer af.
Courtoisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, wat is er leuk aan om als talent voor Chelsea te spelen? Je wordt uitgeleend aan een club, een seizoen later kom je terug en dan zijn er weer 5 spelers voor die positie gehaald dus dan word je weer uitgeleend. En zo gaat het dan door.![]()
In dat geval zouden ze ook bij NAC kunnen zitten. Maar dan hebben ze gewoon even een paar magere gloryjaren gehad.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vergeet niet dat ze nog heel lang hebben meegedaan voor het kampioenschap, afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sws maar Chelsea is nog wat anders dan NAC in dat opzicht. Voor een gloryhunter ook wel interessant. CL en EL achter elkaar gewonnen. Afgelopen jaar halve finale CL.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Kkgierquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal vanavond wel wat van je kopen want dan ben ik van dat geouwehoer af.![]()
Tja dat telt niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze nog heel lang hebben meegedaan voor het kampioenschap, afgelopen seizoenDat kunnen Arsenal supporters ook elk jaar zeggen over een bepaalde periode van het seizoen
![]()
O, nou sorry hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja dat telt niet.Dat kunnen Arsenal supporters ook elk jaar zeggen over een bepaalde periode van het seizoen
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Chelsea investeert gewoon in voetballers. Dat is toch redelijk normaal als je daar financieel ruimte voor hebt. Als er 1 van de 10 voetballers doorbreekt die ze verhuren maken ze daar dikke money mee. Ook gaan de voetballers zelf er financieel op vooruit, dus ik kan wel inzien waarom het aantrekkelijk is om voor Chelsea te "spelen".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het heeft wel 3 seizoenen geduurd maar die is inderdaad doorgebroken.![]()
Maar die had ook al veel eerder mogen keepen als Cech niet een clubicoon was geweest, hè?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het heeft wel 3 seizoenen geduurd maar die is inderdaad doorgebroken."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Alsof Trapz Serero voor 100k gaat kopen. Ja, om te discarden. Maar hij is die 100k echt waard.quote:![]()
Ging ook niet over jeugdspeler maar talent (tenminste dat postte DS2). Courtois was met zijn 19 jaar een talent, zeker voor een keeper.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niet echt een jeugdspeler he, is gewoon 9 miljoen voor betaald![]()
ga je poepen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb serieus al wat kriebeltjes in de buik voor morgen.![]()
dan ga je van die 100k een team maken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb serieus al wat kriebeltjes in de buik voor morgen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ach, als Duitsland van Brazilië wint, kun je het WK wel op je buik schrijven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb serieus al wat kriebeltjes in de buik voor morgen.![]()
Andersom #mafifaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ach, als Duitsland van Brazilië wint, kun je het WK wel op je buik schrijven.![]()
Dat is hoe Chelsea aan jeugdspelers komtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niet echt een jeugdspeler he, is gewoon 9 miljoen voor betaaldZelfde met Van Ginkel. Is voor Chelsea een jeugdaankoop die pas over jaren potentieel de basis 11 haalt. Kost 6-9 mln.
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof Trapz Serero voor 100k gaat kopen. Ja, om te discarden. Maar hij is die 100k echt waard.
Bij de Turkse kapper, heeft iemand suggesties voor iets fresh's?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
staat al op m'n buik bebe :$quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ach, als Duitsland van Brazilië wint, kun je het WK wel op je buik schrijven.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Of je vraagt het gewoon die kapper? Iets met dat het zijn werk is ofzo...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
Bij de Turkse kapper, heeft iemand suggesties voor iets fresh's?![]()
zijkanten kort, bovenop warrig naar links. Scheidinkie mag best zichtbaar zijn, maar geen Marokkaanse skeer erin. #lindgrenkapselsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
Bij de Turkse kapper, heeft iemand suggesties voor iets fresh's?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Eeh pimpy boy als je echt wat kinkyswag wil moet je een opskeer doen met bovenop lang, dan pak jij die smatjes als de beste met je fresh look. peace broerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
Je kunt beter naar een nigger kapper gaan. #Drenthequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
ben jij hunterlaar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
zijkanten kort, bovenop warrig naar links. Scheidinkie mag best zichtbaar zijn, maar geen Marokkaanse skeer erin. #lindgrenkapsels![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
Bij de Turkse kapper, heeft iemand suggesties voor iets fresh's?
groetjes rijst![]()
Scheidinkie erin laten scheren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
zijkanten kort, bovenop warrig naar links. Scheidinkie mag best zichtbaar zijn, maar geen Marokkaanse skeer erin. #lindgrenkapsels
Deze man weetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
zijkanten kort, bovenop warrig naar links. Scheidinkie mag best zichtbaar zijn, maar geen Marokkaanse skeer erin. #lindgrenkapsels
Maar ik draag altijd naar rechts
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Maakt niks uit johquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:03 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Deze man weet
Maar ik draag altijd naar rechts
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Juist nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ach, als Duitsland van Brazilië wint, kun je het WK wel op je buik schrijven.Duitsland lekker tiki-taka, langzaam opbouwen. Ideaal geschikt voor het countervoetbal waar Nederland goed mee heeft gepresteerd dit WK.
![]()
Deze gebruikt DS toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die is toch alleen voor onder de gordel?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de ekte bazen.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die is toch alleen voor onder de gordel?![]()
Voor het extra sparkle effect als je witte onderbroek naar beneden gaat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hebben wij niet nodig toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Voor het extra sparkle effect als je witte onderbroek naar beneden gaat.![]()
![]()
Vannacht de eerste twee afleveringen van Luther gekeken.
![]()
Nu ben ik wel blij dat ik Gang Related niet meer gekeken heb na de eerste twee afleveringen, echt een overduidelijk verschil van niveau.![]()
quote:Alleen glow in the dark XXXXL condoms
wereld van verschil jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:11 schreef ThadCastle het volgende:
Vannacht de eerste twee afleveringen van Luther gekeken.
![]()
Nu ben ik wel blij dat ik Gang Related niet meer gekeken heb na de eerste twee afleveringen, echt een overduidelijk verschil van niveau.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wel grappig dat je mams zulke lippen heeft dan:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Trapz zeker niet, die heeft de glinsterende tarrels van Ozz al.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel grappig dat je mams zulke lippen heeft dan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof de mam van thad niet weet hoe ze moet stokslobberenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hehe bastardquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Het wordt weer ordinair en kijk wie er isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Alsof de mam van thad niet weet hoe ze moet stokslobberen![]()
![]()
JIJquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het wordt weer ordinair en kijk wie er is![]()
Ja nu Mathijs er niet is moet toch iemand het doen hé.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het wordt weer ordinair en kijk wie er is![]()
Wanneer is Mathijs er weer? Vandaag of morgen toch wel?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja nu Mathijs er niet is moet toch iemand het doen hé.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb eigenlijk geen flauw idee. Thad weet het vast wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wanneer is Mathijs er weer? Vandaag of morgen toch wel?![]()
Ik heb een opskeer van bij m'n snikkel met hanenkam.quote:
Tijdens doggystyle met je hanenkam over het poepgaatje schuren.
Even teruggezocht: morgen weerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen flauw idee. Thad weet het vast wel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn ze daar in Duisburg wel van gediend dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb een opskeer van bij m'n snikkel met hanenkam.
Tijdens doggystyle met je hanenkam over het poepgaatje schuren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nice. Hopen dat hij nu wel afgekoeld is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Even teruggezocht: morgen weer![]()
Nou en of! Dan betaal je nog maar 25 euro omdat ze er zelf ook eens van genieten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn ze daar in Duisburg wel van gediend dan?
GVDquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nou en of! Dan betaal je nog maar 25 euro omdat ze er zelf ook eens van genieten.![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nou en of! Dan betaal je nog maar 25 euro omdat ze er zelf ook eens van genieten.![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt wel alsof hij een printje van een jachtluipaard op zijn borst heeft getattooeerd.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Reactie van DS.quote:
dm'en voor foto's.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
duimpje zekerquote:
quote:
Helemaal fresh a la Lindgren. Wel een koning die kapper
Ik was klaar maar ik kon daar niet pinnen. Ik vroeg of ik wat achter moest laten terwijl ik zou gaan pinnen, zegt hij: "neejoh, ik vertrouw jouw wel kerel. En je hoeft je niet te haasten"
Achmed ziet mij vaker terug
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:43 schreef el-blanchito het volgende:
Ik was klaar maar ik kon daar niet pinnen. Ik vroeg of ik wat achter moest laten terwijl ik zou gaan pinnen, zegt hij: "neejoh, ik vertrouw jouw wel kerel. En je hoeft je niet te haasten"
gwn wegrenne danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:43 schreef el-blanchito het volgende:
Wel relaxed ja.![]()
Knippen kunnen ze wel. Bij mij in de buurt in Lemma City heb je drie Achmedkappers op 20 vierkante meter
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Eentje. En toen kreeg ik er weer eentje terug. En toen antwoordde ik weer. En toen kreeg ik er weer eentje terug. En toen weer mijn reply. Tot zover de status.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van mij heb je niks gehad.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eentje. En toen kreeg ik er weer eentje terug. En toen antwoordde ik weer. En toen kreeg ik er weer eentje terug. En toen weer mijn reply. Tot zover de status.
Dit is gewoon de zoveelste neptroll.![]()
Dat zei mijn moeder ook al! Die vond het vet cool. Was met haar naar de lokale Ali en zij heeft nu een kekke pittige kapsel (paars met onderkant zwart) en staat haar super. Lekker fris en fruitigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Supercool zijn jullie met die hippe kapsels!![]()
Oké.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Van mij heb je niks gehad.
Dit is gewoon de zoveelste neptroll.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 16:00:41YES! League-based #TOTW returns this week along with Team of the Knockout Stage. #TOTK #FUT http://t.co/NY3DRQmZR8 reageer retweet
![]()
Luiz zit daar sowieso wel in dan. Hopelijk Krul en De Bruyne ook als ze gewoon alle MOTM nemen. Maar als TOTW uitkomt woensdag is NL-Arg nog niet eens gespeeld..telt dat niet meer als knockout stage omdat je sowieso nog een troostfinale hebt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 16:00:41YES! League-based #TOTW returns this week along with Team of the Knockout Stage. #TOTK #FUT http://t.co/NY3DRQmZR8 reageer retweet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En dan ben je straks, zoals ikzelf, blij dat je hebt gewacht en dan walst er een week later nog een team of the tournament overheenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:15 schreef Kiid het volgende:
Heb godverdomme gisteren Hummels en Higuain weer gekocht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
komt donderdag pas uit timmiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luiz zit daar sowieso wel in dan. Hopelijk Krul en De Bruyne ook als ze gewoon alle MOTM nemen. Maar als TOTW uitkomt woensdag is NL-Arg nog niet eens gespeeld..telt dat niet meer als knockout stage omdat je sowieso nog een troostfinale hebt?lezen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Team of the Knockout pas donderdag, dus dat kan? Als ze het op de zelfde dag uitgeven. Die andere is van de leagues (aka MLS)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luiz zit daar sowieso wel in dan. Hopelijk Krul en De Bruyne ook als ze gewoon alle MOTM nemen. Maar als TOTW uitkomt woensdag is NL-Arg nog niet eens gespeeld..telt dat niet meer als knockout stage omdat je sowieso nog een troostfinale hebt?![]()
![]()
kutjebef, sorry :$quote:
Zie nu pas dat er ook een plaatje bij zit..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nijı̸̸̸̸̸̸megenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
Waar kijken jullie mı̸̸̸̸̸̸orgen eigenlijk?![]()
bij je moederquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
Waar kijken jullie mı̸̸̸̸̸̸orgen eigenlijk?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die o is kapotquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
Waar kijken jullie mı̸̸̸̸̸̸orgen eigenlijk?
In de krı̸̸̸̸̸̸oegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op een fissaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
En vanavond met m'n schone deerne
Bij vrienden, want volgende ochtend weer werken en geen zin om een oppas te regelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
Waar kijken jullie mı̸̸̸̸̸̸orgen eigenlijk?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Thuisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
Waar kijken jullie mı̸̸̸̸̸̸orgen eigenlijk?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Ỏ̷͖͈̞̩͎̻̫̫̜͉̠̫͕̭̭̫̫̹̗̹͈̼̠̖͍͚̥͈̮̼͕̠̤̯̻̥̬̗̼̳̤̳̬̪̹͚̞̼̠͕̼̠̦͚̫͔̯̹͉͉̘͎͕̼̣̝͙̱̟̹̩̟̳̦̭͉̮̖̭̣̣̞̙̗̜̺̭̻̥͚͙̝̦̲̱͉͖͉̰̦͎̫̣̼͎͍̠̮͓̹̹͉̤̰̗̙͕͇͔̱͕̭͈̳̗̭͔̘̖̺̮̜̠͖̘͓̳͕̟̠̱̫̤͓͔̘̰̲͙͍͇̙͎̣̼̗̖͙̯͉̠̟͈͍͕̪͓̝̩̦̖̹̼̠̘̮͚̟͉̺̜͍͓̯̳̱̻Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wil boodschappen doen, maar het is geen moment droog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had ze verkocht omdat ik verwacht dat ze gister zouden uitkomen, maar aangezien je er niks over hoorde had ik ze weer teruggekocht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan ben je straks, zoals ikzelf, blij dat je hebt gewacht en dan walst er een week later nog een team of the tournament overheen
Weet de prijs niet, maar zal me niks verbazen of ze zijn gezakt. Vooral Higuain zie ik nog wel zakken. Maar ik hou ze denk ik gewoon, geen zin om ze wéér te verkopen. En wat boeien die coins eigenlijk ook nog![]()
![]()
bij vrienden, y tu?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
Wordt de 1e die ik niet eenzaam thuis kijk
Godver wat irritant.
Belg die het constant heeft over de "performanties" van de server.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tijd voor een wk opmerking danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver wat irritant.
Belg die het constant heeft over de "performanties" van de server.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |