Dit had ik uiteraard bij verwachte reacties kunnen zetten.quote:
Dit is geen verzonnen topic.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:11 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Als dit waar is dan gedraag je je iig wel als een boer en heb je geen enkele opvoeding genoten.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef hoink581 het volgende:
Je bent in ieder geval kortzichtig en bekrompen.
Dat kunnen we over de dame in kwestie gelukkig niet zeggen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef hoink581 het volgende:
Terug schelden en proberen iemand expres te raken met iets als huidskleur is een zwaktebod. Je kunt er veel beter een gevatte grap over maken of gewoon negeren. (no pun intended).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:12 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Dit is geen verzonnen topic.
Waarom mag ik trouwens niet effectief terug schelden?
Dit ja. Jezusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga graag voor effectiviteit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:14 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Terug schelden en proberen iemand expres te raken met iets als huidskleur is een zwaktebod. Je kunt er veel beter een gevatte grap over maken of gewoon negeren. (no pun intended).
Ze heeft gelijk. Boer!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:09 schreef GezondeSpanning het volgende:
Na de overwinning van zaterdag waren mijn maten en ik van plan goed te gaan feesten in de lokale club.
Er was daar echter een zwarte jongedame uit de stad aanwezig. Deze begon te roepen dat we allemaal boertjes waren en nog meer van zulks onzin, zonder reden en ze wist ook van geen ophouden.
Ik was de eerste van m'n maten die het zat werd dus ik heb haar duidelijk gemaakt dat ze terug naar haar eigen land moest gaan. Dit raakte een gevoelige snaar want meteen gooide ze haar colatje in mijn bakkes. Vervolgens begon ze hard te lachen over dat mijn shirt onder de cola zat en dat ik een domme racistische boer ben.
Ik zei haar dat het niet erg was omdat wij wel elektrische apparatuur in huis hadden om kleding te wassen, in tegenstelling tot al de zwartjes.
Toen werd ze echt helemaal gek en probeerde me te slaan maar ze werd door haar vriendinnetjes (1 was wel een 8) tegengehouden.
Natuurlijk werd zij en niet ik buiten de tent gezet. Ik ben namelijk nogal bekend in die tent en een vaste gast zouden ze er niet zo snel uitzetten. Het zwartje werd dus door de begeleiding naar buiten geėscorteerd en kon na haar ongeveer half uur durend bezoekje aan de club weer 45 minuten rijden naar de stad!
Klacht: Zwartje uit de stad die de elite van dit land boertjes noemt.
Anti-klacht 1: Nederland had gewonnen
Anti-klacht 2: Zwartje is buiten gezet.
Denken dat iedereen die niet in de stad woont een boer is______________!!!
Zeur niet, het is niet netjes maar als iemand een beetje elitair loopt te schreeuwen mag je die persoon heus wel op gelijke toon op de plek zetten. Als je ergens in de provincie een hele groep mensen beoordeeld op waar ze vandaan komen is het niet raar dat ze dat ook terug doen, als je dan ook nog een schreeuwlelijk bent die heel duidelijk de oorsprong uit het buitenland heeft moet je er eigenlijk als schreeuwlelijk niet aan beginnen of er tegen kunnen, wat de schreeuwlelijk in kwestie dus blijkbaar niet kon.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:11 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Als dit waar is dan gedraag je je iig wel als een boer en heb je geen enkele opvoeding genoten.
Hierom moest ik lachen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:09 schreef GezondeSpanning het volgende:
Ik zei haar dat het niet erg was omdat wij wel elektrische apparatuur in huis hadden om kleding te wassen, in tegenstelling tot al de zwartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |