a zemmel kom vechtenquote:
wat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Achter de Jumbo was het toch om 19:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
ok zie je daar
hier pica van mij kan je me herkennenCoole mondharmonica. Kun je een beetje goed spelen op dat ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:32 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Coole mondharmonica. Kun je een beetje goed spelen op dat ding?
Ik lig al op je te wachten!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:32 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Coole mondharmonica. Kun je een beetje goed spelen op dat ding?
Do we have a problem?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:38 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik lig al op je te wachten!
[ afbeelding ]
En niet snel je matties meenemen he
Ashtray is die andere.quote:
loc dogquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
ow ja, met zijn 10 jaar jongere vader. Hoe heet deze mafkees ook al weer?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef gargamelnl het volgende:
Ik snap dat gezeik van die randstad figuren niet zo op de boeren.
Wel lopen zeiken, maar als het oorlog is met de half dode kinderen op de kar lopen bedelen bij ons op de boerderij om aardappelen. Moeten wij weer ome Günther bellen om jullie af te laten voeren.
Ok, titel is een beetje jammer maar verder geef ik TS qua reactie groot gelijk. Wie kaatst kan de bal verwachten en dan maakt het niet uit waar je op te pakken bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gezien de topictitel gebruikt TS de term niet alleen om de dame op gelijke toon op de plek te zetten.
Heeft ie nog geluk dat ze niet gehandicapt en strontlelijk was, rood haar en veel vet had. Kan je het als persoon nergens meer over hebben om iemand terug te pakken want dat is politiek incorrect.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:16 schreef AjaxS het volgende:
Boer had vanaf het begin al pech, ruzie met een vrouw die ook nog een negerin isje wilt zoveel zeggen, maar
Och ja, tegenwoordig moet alles blijkbaar kunnen onder het mom van 'een grapje'...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:55 schreef Rozevla het volgende:
Kut zwarte allemaal op het vuur! De KKK moet hier ook is ff ingevoerd worden, op flikkeren met die aids verspreiders!
Moraalriddersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Och ja, tegenwoordig moet alles blijkbaar kunnen onder het mom van 'een grapje'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |