Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geef maar toe, je slobbert 'm gewoon op
Ik snap wel dat je je heil in de wijn zoekt als je in Almere woontquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Met hoofdpijn toe
Heb ze net binnengekregen namelijk, met nog een doosje rosé. Ik verwacht nu nog 1 doosje, maar dat is van de Belgische site. Afwachten of ik die nog krijg
Stalker.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je je heil in de wijn zoekt als je in Almere woont
Oh.. ja het was nog vroeg.. ofzo...quote:
Hoe krijg je die dan in Nederland geleverd?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
... Ik verwacht nu nog 1 doosje, maar dat is van de Belgische site. ....
Ehm, als ik die doos überhaupt binnen krijg (ik heb alleen een bevestiging van de bestelling gehad) gewoon de link uit de OP veranderd van .nl naar .be en woonplaats Almere Nederland ingevuld. En bij opmerkingen ook verzenden naar Nederland. Of ze erin trappen valt nog te bezienquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:42 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Hoe krijg je die dan in Nederland geleverd?
Ook zonder verzendkosten ?
Heb m'n Canei ook binnen gehad net, geniale deal iddquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Canei is binnen! Leuke doosdeze wordt sowieso in de supermarkt verkocht voor 3,99 per fles. Dus 2,74 voor 6 is dan niet duur
slechts 5% alcohol dus je moet wel flink doorzuipen..
Ben 25, 1m89, 90 kg en lust Caneiquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Canei bedoel je?Ik ken echt niemand boven de 16 die daar lust.
Ik kreeg deze van de week na bestelling op de belgische site! Ben benieuwd ;-)quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ehm, als ik die doos überhaupt binnen krijg (ik heb alleen een bevestiging van de bestelling gehad) gewoon de link uit de OP veranderd van .nl naar .be en woonplaats Almere Nederland ingevuld. En bij opmerkingen ook verzenden naar Nederland. Of ze erin trappen valt nog te bezien.
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij Wijnvoordeel België
Uw pakket(ten) met de volgende barcode(s) is/zijn vandaag door ons aan TNT Post aangeboden:
Hier doen de linkjes het ook niet meer. Nou ik heb me goed vermaaktquote:
Is dit een uitnodiging?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:16 schreef Skaai het volgende:
Had je maar in Almere moeten wonen, daar komen tenminste bezorgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |