abonnement Unibet Coolblue
pi_142612051
Mijn god, wat een gebakkie, dat wijf. Kansloos tot en met.

En dat zou in principe allemaal niet zo erg zijn, ware het niet dat ik elke dag naar m'n werk moet om haar en d'r mokkababy te onderhouden. Ohja, en die criminele drugsneger van d'r.
  roze dinsdag 22 juli 2014 @ 22:15:02 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142615372
Hij staat nog niet online ;(
Your beauty never ever scared me.
pi_142619669
Het was echt een heeeel naïef meisje, hopend op een toekomst met haar vriendje die in de bak zit wegens wooninbraak (tuuurlijk, hij probeerde een vriend te stoppen :|W ) ... mja, moeilijk lerend en concentratiestoornissen zeggen al bijna genoeg.
Vond die moeder ook maar vreemd in dat eerste gesprek met Patricia -O- alsof het allemaal maar de schuld was van dat meisje dat ze in de crisisopvang zat.
Toch heb ik bij dit meisje wel het gevoel dat, doordat ze goede begeleiding krijgt vanuit het tienermoederhuis, wel het iets beter gaat doen dan de meiden van de vorige 2 afleveringen (met de nadruk op iets).
pi_142620273
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef Ljosgeisli het volgende:
Het was echt een heeeel naïef meisje, hopend op een toekomst met haar vriendje die in de bak zit wegens wooninbraak (tuuurlijk, hij probeerde een vriend te stoppen :|W ) ... mja, moeilijk lerend en concentratiestoornissen zeggen al bijna genoeg.
Vond die moeder ook maar vreemd in dat eerste gesprek met Patricia -O- alsof het allemaal maar de schuld was van dat meisje dat ze in de crisisopvang zat.
Toch heb ik bij dit meisje wel het gevoel dat, doordat ze goede begeleiding krijgt vanuit het tienermoederhuis, wel het iets beter gaat doen dan de meiden van de vorige 2 afleveringen (met de nadruk op iets).
Echt zo oneens. Het was geen naïviteit meer, maar er zit gewoon niks in haar. Ze ìs niet heel erg slim, maar eerder heel erg dom. Dit meisje had het 'geluk', in tegenstelling tot haar voorgangers, dat ze gewoon sociaal en lief was en daardoor positiever overkwam.

Maar toch, al met al, is het een kansloze situatie: geen werk, geen studie, wèl een schuld, wèl een crimineel vriendje, wèl een baby en allerlei stoornissen. In dat tienermoederhuis zag je ook hoe haar houding veranderde: uren later uit bed en dus geen structuur voor de baby, baby overal mee naar toe nemen terwijl je gewoon moet kunnen accepteren dat je minder tijd hebt om te 'chillen' en een 'thuis' voor je baby moet creëren.

Dit wordt ook niks, want er zit gewoon niks in. Het enige wat we kunnen verwachten zijn nog een paar kinderen van verschillende kerels. :') Er gaat een wereld voor me open trouwens, wat een figuren lopen er toch rond. :D
pi_142621458
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:53 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Echt zo oneens. Het was geen naïviteit meer, maar er zit gewoon niks in haar. Ze ìs niet heel erg slim, maar eerder heel erg dom. Dit meisje had het 'geluk', in tegenstelling tot haar voorgangers, dat ze gewoon sociaal en lief was en daardoor positiever overkwam.

Maar toch, al met al, is het een kansloze situatie: geen werk, geen studie, wèl een schuld, wèl een crimineel vriendje, wèl een baby en allerlei stoornissen. In dat tienermoederhuis zag je ook hoe haar houding veranderde: uren later uit bed en dus geen structuur voor de baby, baby overal mee naar toe nemen terwijl je gewoon moet kunnen accepteren dat je minder tijd hebt om te 'chillen' en een 'thuis' voor je baby moet creëren.

Dit wordt ook niks, want er zit gewoon niks in. Het enige wat we kunnen verwachten zijn nog een paar kinderen van verschillende kerels. :') Er gaat een wereld voor me open trouwens, wat een figuren lopen er toch rond. :D
Haha ik ben het wel met je eens hoor. Het is verre van een ideale situatie en het zal heel, heel moeilijk worden met de problemen en de beperkte capaciteiten van dit meisje. Maar in dit geval is de ondersteuning vanuit het tienermoederhuis de minst slechtste optie. Zonder die ondersteuning zou ze waarschijnlijk al helemaal in een zwart gat vallen en wie weet wat ze haar kind zou aandoen. Ik denk dat dit soort type meisjes zonder die begeleiding (zoals dat meisje van vorige week) al veel sneller ontsporen.

Eigenlijk is het bij de meeste meisjes die in dit programma komen een herhaling van zetten. Lager sociaal-economisch milieu, school niet afgemaakt of laag niveau, vaak problemen met ouders, vaak psychische stoornissen, vader van het kind is niet of nauwelijks in beeld. De enige snuggere, niet-asociale meiden die ik mij van vorig seizoen kan bedenken waren Anna (van de tweeling) en Nadia (het meisje uit Angola), ook al hadden ze natuurlijk behoorlijke problemen.
pi_142623757
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:24 schreef Ljosgeisli het volgende:

[..]

Haha ik ben het wel met je eens hoor. Het is verre van een ideale situatie en het zal heel, heel moeilijk worden met de problemen en de beperkte capaciteiten van dit meisje. Maar in dit geval is de ondersteuning vanuit het tienermoederhuis de minst slechtste optie. Zonder die ondersteuning zou ze waarschijnlijk al helemaal in een zwart gat vallen en wie weet wat ze haar kind zou aandoen. Ik denk dat dit soort type meisjes zonder die begeleiding (zoals dat meisje van vorige week) al veel sneller ontsporen.

Eigenlijk is het bij de meeste meisjes die in dit programma komen een herhaling van zetten. Lager sociaal-economisch milieu, school niet afgemaakt of laag niveau, vaak problemen met ouders, vaak psychische stoornissen, vader van het kind is niet of nauwelijks in beeld. De enige snuggere, niet-asociale meiden die ik mij van vorig seizoen kan bedenken waren Anna (van de tweeling) en Nadia (het meisje uit Angola), ook al hadden ze natuurlijk behoorlijke problemen.
Ik ben het met je eens dat begeleiding nodig is, maar ik vraag me wel af hoezeer zulke meiden nou ècht bereid zijn om de situatie te verbeteren. En ik vraag me bij de laatste drie meiden af: vált er uberhaupt nog wel iets te verbeteren of is het allang een verloren zaak? Ik denk bij alle drie dat het wachten is op de volgende kansloze kerel plus zwangerschap. :') :D

Die van vorige seizoenen heb ik niet gezien, zal ik eens bekijken. Ik vind het altijd wel interessant :D. Maar ik begin steeds meer te denken dat de meeste tienermoeders toch uit een bepaald milieu komen, hoe bevooroordeeld dat ook klinkt. Echt: al die meisjes missen een bepaalde intelligentie ofzo. Er zit helemaal niks in, ze hebben zelf geen idee wat ze willen en moeten doen om de situatie te verbeteren, doen d'r ook niks aan. Behalve dat ze zich met kansloze kerels inlaten en zwanger worden van Giovanni's en Mohammed's. En dan allemaal aan de uitkering, want meer zit er dus niet in vanwege allerlei stoornissen en weet ik het allemaal.
pi_142624097
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 23:09 schreef Chai het volgende:
Pfff.. ongelofelijk hoe ze ooit zwanger is geraakt, ze is nog te chagrijnig en lui om haar benen uit elkaar te doen.
Hahahaha 😂😂
  roze woensdag 23 juli 2014 @ 21:19:32 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142655768
Volgens mij is Patricia Paay een hele leuke/lieve moeder :@
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:04:22 #109
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_142660853
Een maand geen geld hebben en daarom maar geen pil slikken onder het mom van 'in die ene keer zal het toch niet gebeuren'. Ongelooflijk.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  roze woensdag 23 juli 2014 @ 23:05:33 #110
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142660916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Een maand geen geld hebben en daarom maar geen pil slikken onder het mom van 'in die ene keer zal het toch niet gebeuren'. Ongelooflijk.
Als ik er geen geld voor heb/had vraag ik mijn moeder gewoon, die betaald dat liever voor mij een keer dan dat ik hem om geldnood niet meer in neem :+
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:08:27 #111
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_142661080
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:05 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Als ik er geen geld voor heb/had vraag ik mijn moeder gewoon, die betaald dat liever voor mij een keer dan dat ik hem om geldnood niet meer in neem :+
Ik ook, maar als dat niet kan zou ik gewoon een maand geen seks hebben. De keuze is simpel voor mij met het oog op de levenslange consequenties.
Voor haar blijkbaar niet.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  † In Memoriam † donderdag 24 juli 2014 @ 13:05:19 #112
43556 miss_dynastie
pi_142677132
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:05 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Als ik er geen geld voor heb/had vraag ik mijn moeder gewoon, die betaald dat liever voor mij een keer dan dat ik hem om geldnood niet meer in neem :+
Deze moeder tieft haar kind gewoon het huis uit, net zo makkelijk :+
Echt sneue situatie, al met al. Niet snugger, niet de meest betrokken ouders en volledig blind van verliefdheid. Whop, aan het puberen geslagen nu het sprookje uit is en Yamaha nog anderhalf jaar de bak in moet. Sterkte voor eh... Alakay. Weer een mislukte generatie in de maak :')
pi_142680667
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 01:55 schreef Yaaar het volgende:

[..]

De enige snuggere, niet-asociale meiden die ik mij van vorig seizoen kan bedenken waren Anna (van de tweeling) en Nadia (het meisje uit Angola), ook al hadden ze natuurlijk behoorlijke problemen.
[/quote]

Nu gaan ze met elkaar om :)

Wel schatjes *O*
  vrijdag 25 juli 2014 @ 00:39:51 #114
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_142705507
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:41 schreef Syb.ren het volgende:

Nu gaan ze met elkaar om :)
[ afbeelding ]
Wel schatjes *O*
Soort zoekt soort (in positieve zin dus). Die berenpakjes O+ O+ O+.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 00:42:34 #115
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_142705604
Het laatste 'geval' viel mee, vond ik. In ieder geval een lief meisje, niet zozeer een ergernis. Die anderen, van de andere seizoenen maar ook de eerste twee van dit seizoen: walgelijk. Ik word ook altijd zó kwaad van dat roken. Er is bijna niets waar ik me zo aan stoor, waarom is dat eigenlijk niet wettelijk verboden? Eigenlijk is het mishandeling.
  maandag 28 juli 2014 @ 16:30:21 #116
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142817027
Heb net die van Nadia gekeken. Beetje dom dat ze toch een kind wilt krijgen maar het komt wel goed met haar denk ik. Bij de andere die ik tot nu toe heb gekeken ging het toch een stuk moeizamer :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 20:32:34 #117
426493 crew  PippenScottie
pi_142860189
"Ik ben lui, want ik doe eigenlijk geen reet"

Dat wordt weer een topshow!
pi_142860502
Goede SMART-geformuleerde doelen
Somebody that I used to know
pi_142860517
Ik snap die moeder niet zo goed.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 20:42:35 #120
426493 crew  PippenScottie
pi_142860589
Jaden... Je verwacht het niet...
pi_142860941
Gezellige sfeer
Somebody that I used to know
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 20:52:56 #122
426493 crew  PippenScottie
pi_142861059
"Een baby heeft best wel veel aandacht nodig..."

Goh.
pi_142861103
Jongen heeft meer gedaan dan meisje!

Ik zag eigenlijk ook niet in wat die jongen 's nachts nou verkeerd deed.
pi_142861163
Wat irritant eigenlijk dat een bn'er hen helpt. Zet hier ajb een professional op. Zoveel gemiste kansen in alle emoties die langskomen...
Somebody that I used to know
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:56:55 #125
123170 alors
zlata1234
pi_142861226
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:55 schreef Postbus100 het volgende:
Wat irritant eigenlijk dat een bn'er hen helpt. Zet hier ajb een professional op. Zoveel gemiste kansen in alle emoties die langskomen...
Doet Tanja nu toch ook?
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')