Vertel mij wat...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Maar ze ruiken tenminste niet naar Axe.
Neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:47 schreef very het volgende:
[..]
Ik gebruik ook niet de deo, gek![]()
De douchegel is wel lekker
Dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Alle Axe ruikt hetzelfdesmerig en chemisch.
Ik moet zeggen dat ik er vroeger ook wel eens een allergische reactie van gehad heb. Maar dat was meer een soort van extreme zweetreactie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deo
mosterdgas
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=teenager+dies+from+axe
Je bent niet de enige idd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er vroeger ook wel eens een allergische reactie van gehad heb. Maar dat was meer een soort van extreme zweetreactie.
Wat een chemische troep is het ook...
Overigens niets mis met deo, zolang het maar geen axe is.
Wat de deo betreft heb ik geen idee, maar de douchegels ruiken echt niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Alle Axe ruikt hetzelfdesmerig en chemisch.
Ze ruiken idd wel anders maar toch er zit een bepaald chemisch luchtje bij. Kan er de vinger niet op leggen maar toch heel anders dan bijv. Rexonaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef very het volgende:
[..]
Wat de deo betreft heb ik geen idee, maar de douchegels ruiken echt niet hetzelfde.
Van Rexona gebruik ik wel de deoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze ruiken idd wel anders maar toch er zit een bepaald chemisch luchtje bij. Kan er de vinger niet op leggen maar toch heel anders dan bijv. Rexona
axe duur vindenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef very het volgende:
[..]
Van Rexona gebruik ik wel de deo
Ik weet niet, ik vind de douchegels van Axe best prima. Plus ik koop ze bijzonder goedkoop in zo nu en dan, dus het is ook niet dat ik die achterlijke prijzen die ze er normaal voor vragen voor betaal.
¤ 3,50 voor een 250ml fles vind ik idd duur, als je het vergelijkt met andere bij de supermarkt verkrijgbare douchegels.quote:
Die hot fever is lekkerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef very het volgende:
[..]
welles
deze drie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vice en africa ook. Vind heel veel luchtjes van Axe lekker. Je moet er gewoon geen hele bus van leegspuiten in één keer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |