Even kijkenquote:
Ik kan toch pas een paar dagen na release spelen, kan ik mooi wachten om te horen of het goed is of niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Twijfel toch best, het voelt meer aan als een uitbreiding en die DLC moeten ze echt mee gaan kappen gvd. Vroeger kreeg je nog +20 factions die je vrij moest spelen. Nu moet je gvd 15 euro betalen voor 3 extra factions.
Dat kan ook idd, maar heb echt mijn twijfels bij Atila. Maar dat had ik ook met Napoleon, die was uiteindelijk best tofquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan toch pas een paar dagen na release spelen, kan ik mooi wachten om te horen of het goed is of niet.
Rome 2 ook. Heb wel in een paar reviews gelezen dat de AI soms raar doet en dat het nog bugs heeft.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:45 schreef over_hedge het volgende:
Krijgt beste goede reviews. Ben benieuwd
Rome 2 heb ik mij dan ook goed mee vermaaktquote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Rome 2 ook. Heb wel in een paar reviews gelezen dat de AI soms raar doet en dat het nog bugs heeft.
Al gespeeld?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Rome 2 heb ik mij dan ook goed mee vermaaktDus dat scheelt.
Wat?quote:
Nee, zit op mijn werk.quote:
Vast een lelijk spel, weer dom geweest.quote:
Ja. Was bij rome 2 toch ook? Of waren dat er 2quote:
Even gekeken, ook drie ja. Maar dat is zo lang geleden al weer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Was bij rome 2 toch ook? Of waren dat er 2
Ik loop tegen hetzelfde aan. Voordat de Emperor Edition er was, was het spel wel een stuk makkelijker, trouwens. Nu moet ik zelfs op normal met Rome al heel erg oppassen dat ik niet overextended raak.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:16 schreef over_hedge het volgende:
Dingen die mij tot nu toe (2uurtjes gespeeld) opvielen waren:
- Spel draait stuk zwaarder dan rome 2 maar is niet echt veel mooier. (benchmark rome 2 haalde ik 70 frames nu 35)
- Het spel is een stuk moeilijker (wat juist wel positief is)
- Siege battles zien er tof uit. Vooral hoe dingen in de vik gaan.
- Het leek er op of siege battles verdedigen wel erg makkelijk is. Ik moest 1 x verdedigen, dit was een kleine stad zonder stadsmuur, maar was op een heuvel, en waren maar 2 ingangen naar binnen, dus enige wat ik hoefde te doen is 2 plekken verdedigen wat niet zo heel moeilijk is natuurlijk.
Ik weet niet hoe het bij andere steden is want dit was mijn enige siege battle tot nu toe.
- Ik vind het bouw systeem heel erg wennen, je ziet plaatjes van de gebouwen in plaats van icoontjes zoals in rome 2. Dit maakte het voor mij er niet echt duidelijker op. maar dit zal wel een kwestie van wennen zijn.
- laad tijden zijn vrij lang. Langer dan bij rome 2 het geval is.
ik ga vanavond weer spelen. Dan kan ik een iets betere mening geven. Maar tot nu toe ben ik wel positief.
Hoe vaak al gecrasht?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef Beach het volgende:
Toch ook maar aangeschaft. 30 inc de dlc vond ik nog net te doen...
Nu maar afwachten over hoeveel weken de volgende dlc komt
Alleen even de proloog aangeraakt en nee, geen crashes.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |