Had het net gelezen. Lijkt erop dat de factie-bonussen wat meer gaat betekenen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:44 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar alsnog een patch 17 voor rome 2. Ze is nu nog in beta.
http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_ROME_II:_Patch_17_Beta
Germania, berserker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:16 schreef Geerd het volgende:
Zat ff te kijken en wel weer zin in Rome Total War, er was 1 unit die had zo een berenvel om en 1 grote hamer?, was 2x zo groot als de rest.
Zo een speciale unit, Germania of Gaul.
Weet iemand welke van de 2 en hoe je die kreeg?
kan je gewoon recruiten tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar d u e krijg je niet zomaar toch?
ga dan maar geen atilla spelen met 1 van de Romeinse factiesquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:44 schreef AntiChrist7 het volgende:
ik val enkel aan als ik echt kan verpletteren, l
in de sale nuquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:44 schreef AntiChrist7 het volgende:
Hoe is Attila eigenlijk? In Rome 2 vecht ik eigenlijk amper battles. Komt deels door mijn speelstijl: ik val enkel aan als ik echt kan verpletteren, liefst met twee legers tegelijk. Anders moet je opnieuw units recruiten en replenishen: tijd en geldverlies. Maarja, de AI blijft dan maar terugplooien, met als gevolg dat ik al hun steden makkelijk inneem, en dan dunnen hun legers uit door voedseltekort....
Is de AI wat aggressiever, en is er minder agent spam?
Als je factie groot is en je maakt ruzie met andere grootmachten, is het onmogelijk om overal 2 legers te hebben staan. Dan moet je wel vechten. Kan je wel weer lekker uitbereidenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:44 schreef AntiChrist7 het volgende:
Hoe is Attila eigenlijk? In Rome 2 vecht ik eigenlijk amper battles. Komt deels door mijn speelstijl: ik val enkel aan als ik echt kan verpletteren, liefst met twee legers tegelijk. Anders moet je opnieuw units recruiten en replenishen: tijd en geldverlies. Maarja, de AI blijft dan maar terugplooien, met als gevolg dat ik al hun steden makkelijk inneem, en dan dunnen hun legers uit door voedseltekort....
Is de AI wat aggressiever, en is er minder agent spam?
Ff een necro doen, de beserkers van de Germans hebben een tempel nodig ipv de meer standaard barakken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz oké kan ik me niet herrineren.
Hoe krijg je die tempel dan? Alles al ontwikkeld zegmaar, een necro doen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 05:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ff een necro doen, de beserkers van de Germans hebben een tempel nodig ipv de meer standaard barakken.
Als je ze gewoon altijd wilt kunnen recruiten, dan kan je heel eenvoudig dit zelf aanpassen door in je RTW directory het bestand 'export_descr_buildings.txt' aan te passen.
Dit tekstbestand vind je in je Rome Total War directory, dan in de directory "data", daar stikt het van de tekstbestanden.
Voor je zelf dingen gaat lopen veranderen, wel even een backup maken want als je iets doet en je spel werkt niet meer, dan moet je gaan re-installen
Dit tekstbestand bepaalt wat waardoor gebouwd kan worden.
Als je een CTRL+F5 doet op "recruit "barb berserker german" 0 requires factions { germans, } " dan vind je deze regel onder " temple_of_violence_large_temple requires factions { germans, greek, roman, } ".
Als je die regel met de beserkers bijvoorbeeld ook naar alle barracks kopieert (CTRL+F5 naar "building barracks" dan iets lager onder "capability" staan als het goed is weer een aantal regels die beginnen met wat spaties en daarna weer recruit bla bla).
Als je in alle barracks (5 stuks, maar de Germans konden de laatste in elk geval niet bouwen dus die kan je laten zitten) de regel met de beserkers toevoegt, dan kan je in alle verschillende level barracks de beserkers ook bouwen.
Je kunt zelfs de beserkers "unlocken" (want dat is feitelijk wat je doet) door ze buildable te maken wanneer je bijvoorbeeld een wooden wall hebt gebouwd
En als je het niet lukt, kan je eventueel mij dat tekstbestand even per PM sturen (of ergens uploaden of zo?), dan mod ik hem wel effe en stuur hem dan weer terug of zo, is toch zo gepiept![]()
Ik heb nooit Germans gespeeld (altijd Julii...Urban First Cohorts ftwquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe krijg je die tempel dan? Alles al ontwikkeld zegmaar, een necro doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |