Je nerveus maken voor World of Warcraftquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:37 schreef Djenuziz het volgende:
Je nerveus maken voor een voetbalwedstrijd
Fan van Copthorne ben je voor de rest van je leven. #TeamCopthornequote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef voederbietel het volgende:
Waar kan ik me uitschrijven van de Copthorne fanclub?
nmquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef voederbietel het volgende:
Waar kan ik me uitschrijven van de Copthorne fanclub?
Zo heet het hotel naast Stamford Bridge, het stadion van Chelsea. Je moet toch een username hebben...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Wat is een Copthorne? Kan je dat eten? Klink als een lief klein snoepje wat denkt dat ie stoer is ofzo
Jezelf noemen naar een hotelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zo heet het hotel naast Stamford Bridge, het stadion van Chelsea. Je moet toch een username hebben...
TangleFuZZ. was al bezetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Jezelf noemen naar een hotelChelsea
Ik had zelfs mijn avatar, FUZZ in witte letters op een oranje achtergrond, al klaar.quote:
Dan was je een stuk beter bezig dan ik want ik heb het pas voor dit WK gedaanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik had zelfs mijn avatar, FUZZ in witte letters op een oranje achtergrond, al klaar.
Ik heb echt veel vertrouwen in morgen, Robben is in bloedvorm.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moeilijk om wat over te zeggen eigenlijk. Echt geen flauw idee waar die wedstrijd van morgen naartoe gaat.
Ben ook benieuwd of David Luis tegen Duitsland er nog een vrije trap in mikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |