Ik doe niet aan opa-sexquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Biecht je hier nu gewoon op dat je het bed hebt gedeeld met Jan Mulder?
Dat is onzin. We kunnen zeggen wat we willen maar helaas door een blessure aan de knie is zijn carrière vroeg beëindigd. Het was zeker een zeer groot voetballer in zijn tijd. Daarbij is het geen domme kracht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:04 schreef OnePlusOne het volgende:
Voor Belgische begrippen (die zijn niet zo hoog) was hij dan ook een wereldvoetballer. In de Nederlandse historie bevindt hij zich ergens onderaan de lange lijst.
Of dan zit die dadelijk bij Studio Voetbal weer te oreren wat voor fantastische voetbalzomer we hebben meegemaakt met dit fantastische Nederlandse elftal...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:37 schreef JenHermes het volgende:
Wedde dat Jan bij Studio Brazil zit als Oranje in de finale staat zondag. Dan zit hij daar weer met een oranje shirt de enige goal van v Persie te analyseren tegen Duitsland
Dat is nu juist het gene wat verveelt. Hij speelt teveel, en op storende wijze.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:16 schreef Re het volgende:
ik dacht dat een goede antagonist wel gewaardeerd zou worden op FOK! Hij speelt zijn rol gewoon goed als je je er aan kan ergeren
Ik ook hoor. Dat gespeelde zuur doen is best grappig. Ik vind het enkel raar dat hij zich erover verbaasd dat mensen denken dat hij een zure man is. Dat heeft hij een beetje uitgelokt he.quote:
Ik wil Jan wel af en toe terug hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:01 schreef stratos77 het volgende:
Begrijpelijk hoor... die man is gewoon onder de indruk van die leuke , gastvrije belgen.![]()
Die wil niet meer terug naar dat zure landje .. Wees welkom jan
Kijk een naar jezelf met je zuurheid, shit wat laat België het af weten op dit moment. Half Nederland stond achter jullie en nu? Vooral jezelf heel zielig vinden want die gierige Hollanders zijn weer eens door!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:01 schreef stratos77 het volgende:
Begrijpelijk hoor... die man is gewoon onder de indruk van die leuke , gastvrije belgen.![]()
Die wil niet meer terug naar dat zure landje .. Wees welkom jan
Ik vond 'm daar eigenlijk behoorlijk laf: op de Belgische tv was Nederland niks en België geweldig en zodra-ie bij de NOS zat, zei hij precies het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:57 schreef Brecht35 het volgende:
Jan Mulder neemt geen blad voor de mond, ik zou 'm graag nog vaak terugzien op de Belgische tv.
Ja, maar dat vergroot je nu wel een beetje uit. Het is niet alsof hij constant zat te zeiken op het Nederlandse elftal en het Belgische elftal zat te verheerlijken. Als België kut speelde, zei ie dat ook gewoon hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond 'm daar eigenlijk behoorlijk laf: op de Belgische tv was Nederland niks en België geweldig en zodra-ie bij de NOS zat, zei hij precies het tegenovergestelde.
Inderdaad. Mulder zei precies wat de Belgen graag wilden horen. Maargoed, ik zou het voor 5000 euro per avond ook doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond 'm daar eigenlijk behoorlijk laf: op de Belgische tv was Nederland niks en België geweldig en zodra-ie bij de NOS zat, zei hij precies het tegenovergestelde.
Nu staat half België achter julliequote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kijk een naar jezelf met je zuurheid, shit wat laat België het af weten op dit moment. Half Nederland stond achter jullie en nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |