Het is algemeen bekend dat vooral jonge en lager opgeleide vrouwen vallen op jongens/mannen die een ''lul'' zijn, narcistische en arrogante trekjes vertonen. Want dat geeft zo'n vrouw dan het gevoel dat hij alleen maar aan zichzelf (en zijn vrouw) denkt, en haar daardoor alles kan geven en beschermen tegen de buitenwereld.
Nu heb ik een aantal vrienden, en sommigen van hen zijn al jaren lang complete assholes tegen chicks. Ze lachend midden in de nacht de deur uit zetten om stoer te doen tegenover huisgenoten, een chick die een striptease geeft voor de webcam, deze opnemen en over de whatsapp naar iedereen versturen, en sowieso elk kleine foutje dat zo'n meid tijdens de sex maakt vertellen tegen iedereen die het maar horen wil.
Maar hee, chicks vinden dat leuk, want ze vallen op klootzakken. Nu dus ook weer, zo'n vreselijk naïef meisje die eerst op vriend A afstapte, door hem een paar maanden lang belachelijk is gemaakt en vervolgens aan de kant wordt gezet. Wat doet ze met deze wijze levensles? Stapt op de beste vriend en partner in crime van A af, met de mededeling : ''Ja A was echt een klootzak tegen mij, en ik zoek een jongen die er echt voor me kan zijn en die betrouwbaar is, en dat ben jij''.. Nu wordt ze al een paar weken in de zeik genomen door B
Zo veel van dit soort chicks