Duitsland wint hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:27 schreef TLC het volgende:
Laat die wedstrijd tegen Argentinie maar beginnen, ik heb n sterk gevoel dat Oranje het afhandelt binnen de 90 minuten![]()
En trouwens mijn voorspelling in de Toto WK poule gaat helemaal uitkomen, want ik had beide halve finales precies goed voorspelt en heb daarbij als finale Brazilie-Nederland staan
Als je kijkt naar de clubs waar de spelers spelen, dan is Argentinië echt wel beter. Niet vergeten dat Argentinië al z'n wedstrijden heeft gewonnen. Ik schat het 60/40 voor Argentinië in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:38 schreef Lemsterr het volgende:
Kijk er absoluut naar uit. Tegen dit Argentinie moet je het echt wel kunnen winnen. Als we er nu uitgaan zou ik behoorlijk teleurgesteld zijn. Terwijl ik bijna geen verwachtingen had.
Das toch een bullshit argument, Nederland heeft ook al z'n wedstrijden gewonnen, en meer goals gescoord dan Argentinië?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de clubs waar de spelers spelen, dan is Argentinië echt wel beter. Niet vergeten dat Argentinië al z'n wedstrijden heeft gewonnen. Ik schat het 60/40 voor Argentinië in.
Tegen CR speelde NL gelijk. Ik wilde alleen maar aangeven dat Argentinië niet zo slecht is als iedereen denkt. Ze werden ook eerste in de Zuid-Amerikaanse kwalificatiereeks, nog voor Chili en Colombia. Je kunt van deze ploeg dus "gewoon" verliezen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch een bullshit argument, Nederland heeft ook al z'n wedstrijden gewonnen, en meer goals gescoord dan Argentinië?
Mjah, knock-out, dus gewonnen na penalties.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen CR speelde NL gelijk. Ik wilde alleen maar aangeven dat Argentinië niet zo slecht is als iedereen denkt. Ze werden ook eerste in de Zuid-Amerikaanse kwalificatiereeks, nog voor Chili en Colombia. Je kunt van deze ploeg dus "gewoon" verliezen.
Ze missen wel één van hun beste spelers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen CR speelde NL gelijk. Ik wilde alleen maar aangeven dat Argentinië niet zo slecht is als iedereen denkt. Ze werden ook eerste in de Zuid-Amerikaanse kwalificatiereeks, nog voor Chili en Colombia. Je kunt van deze ploeg dus "gewoon" verliezen.
Dat kun je eigenlijk van alle halve finalisten zeggen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, knock-out, dus gewonnen na penalties.
Je kan prima van deze ploeg verliezen ja, maar ik vind het nou niet een argument dat ze zoveel gewonnen hebben in de kwalificatie of het toernooi zelf. Ze hebben nl. nog niet echt weten te imponeren, en een aantal 'hakken over de sloot' potjes.
Er blijft nog genoeg over. Kijk maar naar de clubs waar die Argentijnen spelen:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:05 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ze missen wel één van hun beste spelers.
Kloptquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat kun je eigenlijk van alle halve finalisten zeggen.
Meh, die verdediging vind ik niet zo bijzonder, als zelfs een speler als Musa er vrij makkelijk doorheen snijdt. En dan vooral die Rojo. Middenveld zwak, vooral Mascherano is zwaar overschat. Die vind ik als CV dan nog wel redelijk. Dan doet hun beste middenvelder nog niet eens mee; Di Maria.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de clubs waar de spelers spelen, dan is Argentinië echt wel beter. Niet vergeten dat Argentinië al z'n wedstrijden heeft gewonnen. Ik schat het 60/40 voor Argentinië in.
Je kan nog een indrukwekkender lijstje van Spanje maken, wellicht Portugal en Italie zelfs ook, en waar zijn die?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er blijft nog genoeg over. Kijk maar naar de clubs waar die Argentijnen spelen:
[ afbeelding ]
Tja, de Eredivisie is ook totaal niet slecht, hoor. De meeste Argentijnse spelers zijn ook wel ouder dan de onze.. Zo staan er bijvoorbeeld 29 jarigen en 34 jarigen in hun verdediging. Op die leeftijd zie ik Janmaat, BMI en de Vrij ook wel bij grote clubs spelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er blijft nog genoeg over. Kijk maar naar de clubs waar die Argentijnen spelen:
[ afbeelding ]
Noem eens vijf spelers van Argentinië 1986, ik kom niet verder dan Maradona.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Meh, die verdediging vind ik niet zo bijzonder, als zelfs een speler als Musa er vrij makkelijk doorheen snijdt. En dan vooral die Rojo. Middenveld zwak, vooral Mascherano is zwaar overschat. Die vind ik als CV dan nog wel redelijk. Dan doet hun beste middenvelder nog niet eens mee; Di Maria.
Batista.. Voor de rest zou ik het niet weten. :pquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Noem eens vijf spelers van Argentinië 1986, ik kom niet verder dan Maradona.
Klopt, die liggen inmiddels allemaal op het strand. Maar het Nederlands lijstje steekt hier wel heel schril bij af.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan nog een indrukwekkender lijstje van Spanje maken, wellicht Portugal en Italie zelfs ook, en waar zijn die?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |