Heb ik zo'n bolletje voor. Allemaal dood ;Dquote:
normaal hoef ik nooit ver te lopen maaaar ze moeten zo nodig alles open gooiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:17 schreef isax het volgende:
en ik heb mega ver door de regen moeten lopen
die heb ik vorig jaar ook gehad!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb ik zo'n bolletje voor. Allemaal dood ;D
Nee, iedereen heeft er last van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:22 schreef isax het volgende:
[..]
die heb ik vorig jaar ook gehad!
het was gewoon mijn eigen stomme schuld.
Je kunt ook glas met folie en gaatje met daarin wijnazijn en een druppel zeep doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb ik zo'n bolletje voor. Allemaal dood ;D
Ja, ik kwam er ook achter dat het spul in het bolletje ruikt als wijnazijn. 7 euro armerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook glas met folie en gaatje met daarin wijnazijn en een druppel zeep doen.
of gewoon leven en laten leven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook glas met folie en gaatje met daarin wijnazijn en een druppel zeep doen.
Vind je fruitvliegjes lekker??quote:
Jep ken er veel die er in getrapt zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook achter dat het spul in het bolletje ruikt als wijnazijn. 7 euro armer
Volgende keer doe ik het zoals jij zegt.
Oh goeie, hier ook fruitvliegjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |