quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:27 schreef ChocoFan het volgende:
Jip, ik ga toch weer ff kijken of mijn bed nog lekker ligt.
Welterusten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:27 schreef ChocoFan het volgende:
Jip, ik ga toch weer ff kijken of mijn bed nog lekker ligt.
Welterusten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zit hier nog wel even. Werd om 0.30 uur wakker.
ff luisterenquote:
Wat is dat voor film serie ik zie allemaal top acteursquote:
Is dat niet die film met Sylvester Stalone?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat is dat voor film serie ik zie allemaal top acteurs
Sylvester Stalone en Robert De Niro in 1 film. Wie had dat ooit verwacht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
copland met sylvester stalonne op rhode island
was een goede film ja weer eens kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 05:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sylvester Stalone en Robert De Niro in 1 film. Wie had dat ooit verwacht.
Ditquote:Op dinsdag 8 juli 2014 05:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Het was de The Indian Runner. Komt me niet bekend voor maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik hem niet gezien heb.
The Indian Runner (1991) - IMDb
Al Pacino en Robert De Niro. Ik had er meer van verwacht. Hij was wel goed maar niet steengoed.quote:
Dat geluid bij die shootoutquote:Op dinsdag 8 juli 2014 05:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Al Pacino en Robert De Niro. Ik had er meer van verwacht. Hij was wel goed maar niet steengoed.
Ik heb niet gekeken. Het is al zo lang geleden dat ik hem gezien heb. Ik wil hem nog wel een keer zien en dan vind ik het zonde om de key scene nu te zien.quote:
ai schade?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef sararaats het volgende:
Ik ben zojuist onderuit gegaan op een natte vloer![]()
Oeh, dat is minder, alhoewel ze na 2 dagen wel allemaal dood zijn zodra je het rotte fruit hebt weggegooid.quote:
Ik moest op mijn scooter weg. 2 keer zeiknat geregendquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:17 schreef isax het volgende:
en ik heb mega ver door de regen moeten lopen
Heb ik zo'n bolletje voor. Allemaal dood ;Dquote:
normaal hoef ik nooit ver te lopen maaaar ze moeten zo nodig alles open gooiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:17 schreef isax het volgende:
en ik heb mega ver door de regen moeten lopen
die heb ik vorig jaar ook gehad!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb ik zo'n bolletje voor. Allemaal dood ;D
Nee, iedereen heeft er last van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:22 schreef isax het volgende:
[..]
die heb ik vorig jaar ook gehad!
het was gewoon mijn eigen stomme schuld.
Je kunt ook glas met folie en gaatje met daarin wijnazijn en een druppel zeep doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb ik zo'n bolletje voor. Allemaal dood ;D
Ja, ik kwam er ook achter dat het spul in het bolletje ruikt als wijnazijn. 7 euro armerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook glas met folie en gaatje met daarin wijnazijn en een druppel zeep doen.
of gewoon leven en laten leven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook glas met folie en gaatje met daarin wijnazijn en een druppel zeep doen.
Vind je fruitvliegjes lekker??quote:
Jep ken er veel die er in getrapt zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook achter dat het spul in het bolletje ruikt als wijnazijn. 7 euro armer
Volgende keer doe ik het zoals jij zegt.
Oh goeie, hier ook fruitvliegjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die andere is toch voor vanavond. Staat er i.i.g. boven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
Joezi wat loop je nou weer met dat lijstje te kutten man!
Andijvie met een bal gehakt.quote:
quote:
Oh lol! Dat had ik niet gezienquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die andere is toch voor vanavond. Staat er i.i.g. boven.
Kusje eropquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
SC Pool Nederland-Argentinië.
Lies 2-1
oma-Nijn 1-1 (Ned. wint met strafschoppen)
isa 3-2
Sararaats 2-1
Choco 5-4
Joezi 1-0
De onderste is voor de wedstrijd van Duitsland.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:48 schreef Voxs het volgende:
SC Pool Nederland-Argentinië.
Huh?
deze dus
SC Pool Brazilië - Duitsland
Joezi 1-2
Poezeligding 1-3
Mirjam152 2-0
Zeyina 1-1, 1-2 na verlenging
DKUp 3-1
isa 1-2
oma-Nijn 2-3
Choco 3-4
Voxs 2-3
Zelf aanvullen![]()
![]()
Gevulde paprika's met rijst, gehakt, tomaat uit de ovenquote:
gequotequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol! Dat had ik niet gezien
Geeft niet, ik moest ook eerst goed kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |