Niet iedereen over 1 kam scheren hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Leuk, Ray. Alleen jammer dat niemand meer weet wat een praatpaal is.
Rai jonge, Rai. Das geen zuid-asquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Omgeving Zuidas, vertel deze jongen even waar hij moet sporten Etha.
Hahaha mooi is dat. JB had laatst een kwart pil verkocht voor 10 euroquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
drugs-test.nl
Ik vind ook regelmatig drugs op feesten. Dat verkoop ik altijd door eind van de avond. dubbel profit. Afgelopen zaterdag ook nog wat gevonden. DJ Jahroon stond trouwens op de line up daar. Zou het?
edit: https://www.facebook.com/events/645928045443587/?fref=ts
Zie Berkelpodium/Boomshakalak stage.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, is dit nou een gym topic of een centraal daklozen topic?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sap, zou je iemand pijpen die besneden is? Gew nieuwsgierig. (no homo uiteraard)
Kan allemaal veilig, niks aan de hand. Geen benul waar het allmaal vandaan komt en hoe je dr op reageert, maar kan allemaal gewoon veilig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alsof pompen in de gym zo veilig is met al die zware gewichten. Het is niet voor niks dat je maar 20kg ofzo mag tillen van de Arbo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kan allemaal veilig, niks aan de hand. Geen benul waar het allmaal vandaan komt en hoe je dr op reageert, maar kan allemaal gewoon veilig.![]()
![]()
![]()
![]()
Ga toch lkr 4 liter melk drinke my ni gezien hoor voel me aderen al digtslibbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kan allemaal veilig, niks aan de hand. Geen benul waar het allmaal vandaan komt en hoe je dr op reageert, maar kan allemaal gewoon veilig.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga toch lkr 4 liter melk drinke my ni gezien hoor voel me aderen al digtslibben
wat had ie in zijn mik geduwd?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]jij bent na dat feestje in mei wel afgekickt he? Jezus wat hard ging je toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Is dat zo? Oh jee....quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:36 schreef Questular het volgende:
Elke keer als je aan je zelf zit sterft er een engeltje in de hemel heb ik gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |