abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142031672
Zoals aangegeven, ik word helemaal leip van m'n schoonmoeder. Ik ga over een aantal maanden trouwen. We wonen nu allebei nog thuis, maar ik ga volgende maand al in ons huis. Ik heb nu een week de sleutel, en m'n schoonmoeder heeft al meer gedaan dan me lief is. In de badkamer heeft ze (met schoonvader) oude plankjes weggehaald en nieuwe op de muur gemonteerd. Ziet er erg netjes uit, maar er is niks overlegd en ik heb nergens om gevraagd. Een magneetbord is al van de muur geschroefd en daar gaat ze een doek op maken zodat die er weer netjes uit ziet. Ze heeft de kast verzet zoals ze denk dat het mooist is.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb hier helemaal niet om gevraagd. Nu denk je van, trek dan je bek open, maar dat vind ik nogal lastig. Ik heb het er met mijn aanstaande over gehad en die zegt: Ja ze vind het gewoon leuk om te doen. Een aantal keren heeft ze al gezegd, ja in m'n hoofd heb ik het al helemaal ingericht. Dat zegt ze dan lacherig, en ze bedoeld het goed, maar wat moet ik er op zeggen? Normaal ben ik erg makkelijk en vind ik een hoop goed, maar m'n huis inrichten wil ik samen met mijn vriendin/aanstaande doen.

Volgende gezeik wat betreft de feestavond.

Ik zeg al jaren dat ik niet ga dansen, geen openingsdans, niks, ook mijn ouders doen er niet aan mee. Gewoonweg omdat het niet mijn en ons ding is. Nu waren mijn ouders en ceremoniemeesteres bij mijn schoonouders op bezoek, krijg ik net te horen dat mijn schoonmoeder zegt dat ik dansen geweldig vind en dat zij de hele avond gaan dansen. Mijn ouders snappen daar natuurlijk niks van en kijken mij dan raar aan. Ook zegt ze tegen mijn ouders "jullie gaan toch ook zeker wel dansen?" Ze weet donders goed van niet maar maakt ze op zo'n manier belachelijk.

Zoals begrijpelijk begin ik me zorgen te maken over deze avond. Kost me toch even om en nabij 4000¤.

Klacht is dus dat ze op m'n zenuwen begint te werken(best behoorlijk) en dat ik nu al geen zin meer heb in het feest, terwijl dat de mooiste dag van m'n leven moet worden.

Ik moet het gewoon even van me afschrijven, want ik maak me er echt druk over en weet niet goed hoe ik het moet aanpakken. ( behalve dat ik m'n schoonmoeder verrot scheld van binnen )

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2014 00:49:57 ]
pi_142031735
Beetje een onsamenhangend kutverhaal als ik het nu terug lees, maar ik zit nog vol frustratie, en dit is slechts 10% van het verhaal :r

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2014 00:50:15 ]
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:19:21 #3
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_142031764
Probeer een valium. Ze probeert te helpen omdat zij ervaring heeft met 'de mooiste dag in je leven' en vraag haar of ze het in overleg wil doen
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_142031777
Gewoon laten, en volgende maand alles onopvallend veranderen.
Volgende keer er een grap van maken ;)
pi_142031827
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:19 schreef DjeDje het volgende:
Gewoon laten, en volgende maand alles onopvallend veranderen.
Volgende keer er een grap van maken ;)
Dit zat ik dus ook te denken. Maargoed, waar eindigt dit.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:23:53 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142031895
Sjongejonge. Eigenlijk ben je boos omdat je zelf een slapjanus bent. Zeg gewoon dat je het heel lief vindt wat ze probeert te doen maar dat je echt heel erg uitgekeken hebt naar deze dingen samen met je vriendin te doen, of ze het vanaf nu aan jou over kan laten. Een 'oh, ik wil echt niet dansen op mijn huwelijk' tussen neus en lippen door, klaar.

Trouwens, wil jouw vriendin wel dansen?
Resistance is futile.
pi_142031904
poepoe, wel 4000,- euro voor je trouwerijtje.. straks ga je nog falliet.

ik zou me wat minder druk maken over alles, daar word het leven een stuk makkelijker van.
No Guts, No Glory
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:24:34 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142031910
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Het eindigt met jouw kind aan oma's tiet als je geen ruggengraat toont.
Resistance is futile.
pi_142031924
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Eerst volgende keer een "grappige" opmerking maken iets van ; "zo alweer iets aan het veranderen haha" en hoe meer je dat doer denkcik wel dat ze de link kan leggen.
pi_142031956
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef Seven. het volgende:
Sjongejonge. Eigenlijk ben je boos omdat je zelf een slapjanus bent. Zeg gewoon dat je het heel lief vindt wat ze probeert te doen maar dat je echt heel erg uitgekeken hebt naar deze dingen samen met je vriendin te doen, of ze het vanaf nu aan jou over kan laten. Een 'oh, ik wil echt niet dansen op mijn huwelijk' tussen neus en lippen door, klaar.

Trouwens, wil jouw vriendin wel dansen?
Je hebt gelijk, en ik zal toch m'n ballen bij elkaar moeten rapen. Niet iedereen is even assertief, maar ik begrijp ook wel dat ik een retorische vraag stel. Aangezien er maar 1 antwoord mogelijk is en dat is zeggen dat ik dat spuugzat ben.
pi_142031986
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:24 schreef nuget het volgende:
poepoe, wel 4000,- euro voor je trouwerijtje.. straks ga je nog falliet.

ik zou me wat minder druk maken over alles, daar word het leven een stuk makkelijker van.
Jepp. Want gemeentehuis/trouwauto/jurk/pak/huwelijksreis/diner/fotograaf/DJ zijn gratis.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:28:03 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142031992
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, en ik zal toch m'n ballen bij elkaar moeten rapen. Niet iedereen is even assertief, maar ik begrijp ook wel dat ik een retorische vraag stel. Aangezien er maar 1 antwoord mogelijk is en dat is zeggen dat ik dat spuugzat ben.
Wat dacht je van een volwassen gesprekje. Geen big deal, geen verwijten maar gewoon duidelijk maken dat je het zelf wil doen.
Resistance is futile.
pi_142032004
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:27 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Jepp. Want gemeentehuis/trouwauto/jurk/pak/huwelijksreis/diner/fotograaf/DJ zijn gratis.
uh nee, maar 4000 euro is echt niet veel voor een trouwerij.

maar dat moet je natuurlijk lekker zelf weten ;)
No Guts, No Glory
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:28:40 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142032005
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:27 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Nou, het zal me het feestje wel worden!
Resistance is futile.
pi_142032032
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:28 schreef nuget het volgende:

[..]

uh nee, maar 4000 euro is echt niet veel voor een trouwerij.

maar dat moet je natuurlijk lekker zelf weten ;)
Waar maak je uit op dat die bruiloft 4000¤ kost? Dat is helaas alleen het feest.
pi_142032040
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou, het zal me het feestje wel worden!
Sarcasme? :'(
pi_142032055
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:29 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Waar maak je uit op dat die bruiloft 4000¤ kost? Dat is helaas alleen het feest.
:') je somt het zelf op in je vorige post grapjas..
No Guts, No Glory
pi_142032078
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:30 schreef nuget het volgende:

[..]

:') je somt het zelf op in je vorige post grapjas..
Dat was NA jou quote. Maargoed, IK vind 4000¤ voor een feestje veel geld. Niet iedereen is financieel onafhankelijk.
pi_142032097
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:31 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Dat was NA jou quote. Maargoed, IK vind 4000¤ voor een feestje veel geld. Niet iedereen is financieel onafhankelijk.
dan nog, waar maak je je druk over.. het is immers maar geld.
No Guts, No Glory
pi_142032166
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:32 schreef nuget het volgende:

[..]

dan nog, waar maak je je druk over.. het is immers maar geld.
Als je er heel veel van hebt is dat inderdaad niet erg. Maar ik heb erg graag een leuk leven, en van die 4000¤ zou ik bijvoorbeeld leuke dingen kunnen doen.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:34:57 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142032171
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:30 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Sarcasme? :'(
;) voor mij is 4000 euro ook een rib uit mijn lijf, daarom wil ik gewoon lekker trouwen in het buitenland met een paar vrienden die niet te beroerd zijn om zelf ook eens een rondje te geven. Rot op met je feest, dan bezat ik me liever in de kroeg om het na afloop te vieren, in plaats van een hoop geld over de balk te smijten om alle aanwezigen een leuke avond te bezorgen. En zelf constant zorgen maken over geld en de gasten. LEUK!
Resistance is futile.
pi_142032183
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Als je er heel veel van hebt is dat inderdaad niet erg. Maar ik heb erg graag een leuk leven, en van die 4000¤ zou ik bijvoorbeeld leuke dingen kunnen doen.
waarom ga je uberhaubt trouwen dan? je maakt je alleen maar druk om het geld.. de rest boeit je geen reet volgens mij.
No Guts, No Glory
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:35:55 #23
244933 trovey
Nachtoele
pi_142032194
Hoe komt je schoonmoeder aan de sleutels van jullie huis? Inleveren die hap. :P Oh, en trek je mond open als je iets niet bevalt, kan ook netjes overigens. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:35:58 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_142032195
Ik krijg de indruk dat Jandirkie eigenlijk de bruiloft een beetje flauwekul vindt.
Resistance is futile.
pi_142032210
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

;) voor mij is 4000 euro ook een rib uit mijn lijf, daarom wil ik gewoon lekker trouwen in het buitenland met een paar vrienden die niet te beroerd zijn om zelf ook eens een rondje te geven. Rot op met je feest, dan bezat ik me liever in de kroeg om het na afloop te vieren, in plaats van een hoop geld over de balk te smijten om alle aanwezigen een leuke avond te bezorgen. En zelf constant zorgen maken over geld en de gasten. LEUK!
Je hebt groot gelijk. Het moet leuk blijven en je moet doen wat je zelf wilt. Ik heb vanavond al aangegeven bij m'n vriendin dat het van mij allemaal ook niet echt hoeft op deze manier. Wie weet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')