Dit zat ik dus ook te denken. Maargoed, waar eindigt dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:19 schreef DjeDje het volgende:
Gewoon laten, en volgende maand alles onopvallend veranderen.
Volgende keer er een grap van maken
Het eindigt met jouw kind aan oma's tiet als je geen ruggengraat toont.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Dit zat ik dus ook te denken. Maargoed, waar eindigt dit.
Eerst volgende keer een "grappige" opmerking maken iets van ; "zo alweer iets aan het veranderen haha" en hoe meer je dat doer denkcik wel dat ze de link kan leggen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Dit zat ik dus ook te denken. Maargoed, waar eindigt dit.
Je hebt gelijk, en ik zal toch m'n ballen bij elkaar moeten rapen. Niet iedereen is even assertief, maar ik begrijp ook wel dat ik een retorische vraag stel. Aangezien er maar 1 antwoord mogelijk is en dat is zeggen dat ik dat spuugzat ben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef Seven. het volgende:
Sjongejonge. Eigenlijk ben je boos omdat je zelf een slapjanus bent. Zeg gewoon dat je het heel lief vindt wat ze probeert te doen maar dat je echt heel erg uitgekeken hebt naar deze dingen samen met je vriendin te doen, of ze het vanaf nu aan jou over kan laten. Een 'oh, ik wil echt niet dansen op mijn huwelijk' tussen neus en lippen door, klaar.
Trouwens, wil jouw vriendin wel dansen?
Jepp. Want gemeentehuis/trouwauto/jurk/pak/huwelijksreis/diner/fotograaf/DJ zijn gratis.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:24 schreef nuget het volgende:
poepoe, wel 4000,- euro voor je trouwerijtje.. straks ga je nog falliet.
ik zou me wat minder druk maken over alles, daar word het leven een stuk makkelijker van.
Wat dacht je van een volwassen gesprekje. Geen big deal, geen verwijten maar gewoon duidelijk maken dat je het zelf wil doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en ik zal toch m'n ballen bij elkaar moeten rapen. Niet iedereen is even assertief, maar ik begrijp ook wel dat ik een retorische vraag stel. Aangezien er maar 1 antwoord mogelijk is en dat is zeggen dat ik dat spuugzat ben.
uh nee, maar 4000 euro is echt niet veel voor een trouwerij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:27 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Jepp. Want gemeentehuis/trouwauto/jurk/pak/huwelijksreis/diner/fotograaf/DJ zijn gratis.
Nou, het zal me het feestje wel worden!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:27 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Jepp. Want gemeentehuis/trouwauto/jurk/pak/huwelijksreis/diner/fotograaf/DJ zijn gratis.
Waar maak je uit op dat die bruiloft 4000¤ kost? Dat is helaas alleen het feest.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:28 schreef nuget het volgende:
[..]
uh nee, maar 4000 euro is echt niet veel voor een trouwerij.
maar dat moet je natuurlijk lekker zelf weten
Sarcasme?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, het zal me het feestje wel worden!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:29 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat die bruiloft 4000¤ kost? Dat is helaas alleen het feest.
Dat was NA jou quote. Maargoed, IK vind 4000¤ voor een feestje veel geld. Niet iedereen is financieel onafhankelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:30 schreef nuget het volgende:
[..]je somt het zelf op in je vorige post grapjas..
dan nog, waar maak je je druk over.. het is immers maar geld.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:31 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Dat was NA jou quote. Maargoed, IK vind 4000¤ voor een feestje veel geld. Niet iedereen is financieel onafhankelijk.
Als je er heel veel van hebt is dat inderdaad niet erg. Maar ik heb erg graag een leuk leven, en van die 4000¤ zou ik bijvoorbeeld leuke dingen kunnen doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:32 schreef nuget het volgende:
[..]
dan nog, waar maak je je druk over.. het is immers maar geld.
quote:
waarom ga je uberhaubt trouwen dan? je maakt je alleen maar druk om het geld.. de rest boeit je geen reet volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Als je er heel veel van hebt is dat inderdaad niet erg. Maar ik heb erg graag een leuk leven, en van die 4000¤ zou ik bijvoorbeeld leuke dingen kunnen doen.
Je hebt groot gelijk. Het moet leuk blijven en je moet doen wat je zelf wilt. Ik heb vanavond al aangegeven bij m'n vriendin dat het van mij allemaal ook niet echt hoeft op deze manier. Wie weetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef Seven. het volgende:
[..]voor mij is 4000 euro ook een rib uit mijn lijf, daarom wil ik gewoon lekker trouwen in het buitenland met een paar vrienden die niet te beroerd zijn om zelf ook eens een rondje te geven. Rot op met je feest, dan bezat ik me liever in de kroeg om het na afloop te vieren, in plaats van een hoop geld over de balk te smijten om alle aanwezigen een leuke avond te bezorgen. En zelf constant zorgen maken over geld en de gasten. LEUK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |