abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142039948
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Prem
:r
pi_142039997
Ik kan me niet voorstellen dat je iemand afschildert als patiënt, puur voor de kijkcijfers. Dit is het resultaat van jarenlange onderhuidse irritaties over elkaar en de opzet van het programma. Het mooie is dat ze zich allebei ergeren aan de talloze reclamerubriekjes (terwijl die er al sinds jaar en dag in zitten) maar ze weten dat ze er van afhankelijk zijn. Net zoals ze afhankelijk zijn van elkaar voor het succes van het programma. Ik denk dat het de fout is van de RTL-directie en de regie van het programma dat ze het zo ver hebben laten komen.
pi_142040419
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:55 schreef CPS2000 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je iemand afschildert als patiënt, puur voor de kijkcijfers. Dit is het resultaat van jarenlange onderhuidse irritaties over elkaar en de opzet van het programma. Het mooie is dat ze zich allebei ergeren aan de talloze reclamerubriekjes (terwijl die er al sinds jaar en dag in zitten) maar ze weten dat ze er van afhankelijk zijn. Net zoals ze afhankelijk zijn van elkaar voor het succes van het programma. Ik denk dat het de fout is van de RTL-directie en de regie van het programma dat ze het zo ver hebben laten komen.
Rene is een man van 53, maar van binnen gewoon een verwend kutkind van 10. Hij denkt dat het succes alleen om hem draait en hij gaat dreigen dat hij zijn contract verscheurt als iemand een discussie met hem wil aangaan. Dat kan niet eeuwig goed gaan.
Copthorne 2.0
pi_142041722
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:53 schreef PizzaDelivery het volgende:

[..]

:r
Onbegrijpelijk deze reactie, het gaat hier om de Prem der Premmen!
pi_142042292
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:08 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Rene is een man van 53, maar van binnen gewoon een verwend kutkind van 10. Hij denkt dat het succes alleen om hem draait en hij gaat dreigen dat hij zijn contract verscheurt als iemand een discussie met hem wil aangaan. Dat kan niet eeuwig goed gaan.
Ja ik denk dat het ook vooral aan hem te wijten is dat het zo uit de hand is gelopen. Zijn verhaal in Trouw en gedrag bevestigen het beeld dat Derksen schetst wel, wat niet wegneemt dat hij zich op zijn beurt erg laat kennen door zo uit te halen in een column.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:11:09 #81
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_142043148
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:36 schreef Roceco het volgende:

[..]

Mensen die niet gekeken hebben en de kop van Gijp niet gezien hebben aan het begin van de uitzending :') :') :')
Denken dat Gijp dat niet kan acteren :') :')
Kut programma, allang over het hoogtepunt heen en nu moet het op deze manier om kijkers te trekken :') :') :') :') :') :') :')
pi_142043379
Weet je wat het is, uiteindelijk word ik gewoon moe van dit topic. Dan denk ik van, zoek het lekker uit weet je maar val mij er niet mee lastig. Dat eeuwig gezeik ook, en daar begin ik mij dan aan te ergeren ga gewoon voetballen en loop niet zo te zaniken want dat doen ze uiteindelijk wel! Gisteren ook weer dan zie ik zo'n blije gup zitten met z'n "Worden we wereldkampioen?", dan heb ik zoiets van waar heb die gozer het over weet je? Tuurlijk is het allemaal mooi enzo maar kom op weet je je moet wel realistisch blijven, wij hebben gewoonweg niet de spelers om wereldkampioen te worden uiteindelijk.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:17:12 #83
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142043384
VI :') :') :') :r :r :r
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142044470
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef CPS2000 het volgende:

[..]

Ja ik denk dat het ook vooral aan hem te wijten is dat het zo uit de hand is gelopen. Zijn verhaal in Trouw en gedrag bevestigen het beeld dat Derksen schetst wel, wat niet wegneemt dat hij zich op zijn beurt erg laat kennen door zo uit te halen in een column.
De reactie van Derksen verbaast me inderdaad wel. Hij zou inmiddels moeten weten met wat voor figuur hij te maken heeft. Hij zou echt beter moeten weten en erboven moeten staan.
Copthorne 2.0
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:42:30 #85
430080 FrankUnderwood
Democracy is so overrated.
pi_142044527
Johan mag van mij optyfen, maakt het gelijk een stuk interessanter om naar te kijken. Johan 'zeiksnor' Derksen ben ik echt helemaal zat met z'n negatieve houding altijd. Alsof hij er helemaal niet wilt zijn en ons, de kijkers, een gunst doet met zijn aanwezigheid.

Daarentegen:

Gijp _O_
Sierd _O_
Boskamp _O_
Hansie _O_
"A great man once said, everything is about sex. Except sex. Sex is about power."
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:57:12 #86
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_142045182
Ach ja, Derksen is zo'n figuur die al zo lang op zijn stoel zit daar dat hij er van overtuigd is dat hij onmisbaar is geworden voor het programma. Hij denkt volgens mij echt dat de kijkcijfers als een pudding in elkaar zullen zakken als hij er niet meer bij is.

Zet een Theo Maassen op zijn stoel of een andere komiek met wat verstand van voetbal, en volgens mij zou het nog altijd een even leuk programma zijn, misschien het format een beetje wijzigen of zo, maar komt helemaal goed.
pi_142045628
Mensen die haten op VI :') Nee, dan studio sport met die halfbezopen idioot van een Tom Egbers die in staat is om elke mogelijke levenssituatie van een hoop awkwardness te voorzien, en die Henry (?) die dat Studio Brasil ook elke uitzending weer weet dood te laten bloeden met enorme dooddoeners. Toen er eindelijk eens wat opmerkelijks werd gezegd - van Marwijk na Costa Rica die zei jaloers te zijn op de fitheid van Robben vergeleken met 2010 - en daar lulde die mongool vrolijk doorheen. Nee, geef mij dan maar Gijp en Derksen, die Gijp heeft zijn houdbaarheidsdatum wel gehad maar uiteindelijk kijkt het toch veel lekkerder weg dan die tenenkrommende NOS/
pi_142092088
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef DarkAccountant het volgende:
Ach ja, Derksen is zo'n figuur die al zo lang op zijn stoel zit daar dat hij er van overtuigd is dat hij onmisbaar is geworden voor het programma. Hij denkt volgens mij echt dat de kijkcijfers als een pudding in elkaar zullen zakken als hij er niet meer bij is.

Zet een Theo Maassen op zijn stoel of een andere komiek met wat verstand van voetbal, en volgens mij zou het nog altijd een even leuk programma zijn, misschien het format een beetje wijzigen of zo, maar komt helemaal goed.
Als ik een uurtje VI kijk lach ik vaker, en vooral om Johan, dan een uur van welke cabaratier dan ook.
pi_142095112
uitgemolken en niet meer leuk.

tijd voor nieuw volk in die hut
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')