Rene is een man van 53, maar van binnen gewoon een verwend kutkind van 10. Hij denkt dat het succes alleen om hem draait en hij gaat dreigen dat hij zijn contract verscheurt als iemand een discussie met hem wil aangaan. Dat kan niet eeuwig goed gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:55 schreef CPS2000 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je iemand afschildert als patiënt, puur voor de kijkcijfers. Dit is het resultaat van jarenlange onderhuidse irritaties over elkaar en de opzet van het programma. Het mooie is dat ze zich allebei ergeren aan de talloze reclamerubriekjes (terwijl die er al sinds jaar en dag in zitten) maar ze weten dat ze er van afhankelijk zijn. Net zoals ze afhankelijk zijn van elkaar voor het succes van het programma. Ik denk dat het de fout is van de RTL-directie en de regie van het programma dat ze het zo ver hebben laten komen.
Ja ik denk dat het ook vooral aan hem te wijten is dat het zo uit de hand is gelopen. Zijn verhaal in Trouw en gedrag bevestigen het beeld dat Derksen schetst wel, wat niet wegneemt dat hij zich op zijn beurt erg laat kennen door zo uit te halen in een column.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Rene is een man van 53, maar van binnen gewoon een verwend kutkind van 10. Hij denkt dat het succes alleen om hem draait en hij gaat dreigen dat hij zijn contract verscheurt als iemand een discussie met hem wil aangaan. Dat kan niet eeuwig goed gaan.
Denken dat Gijp dat niet kan acterenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:36 schreef Roceco het volgende:
[..]
Mensen die niet gekeken hebben en de kop van Gijp niet gezien hebben aan het begin van de uitzending![]()
![]()
De reactie van Derksen verbaast me inderdaad wel. Hij zou inmiddels moeten weten met wat voor figuur hij te maken heeft. Hij zou echt beter moeten weten en erboven moeten staan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het ook vooral aan hem te wijten is dat het zo uit de hand is gelopen. Zijn verhaal in Trouw en gedrag bevestigen het beeld dat Derksen schetst wel, wat niet wegneemt dat hij zich op zijn beurt erg laat kennen door zo uit te halen in een column.
Als ik een uurtje VI kijk lach ik vaker, en vooral om Johan, dan een uur van welke cabaratier dan ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef DarkAccountant het volgende:
Ach ja, Derksen is zo'n figuur die al zo lang op zijn stoel zit daar dat hij er van overtuigd is dat hij onmisbaar is geworden voor het programma. Hij denkt volgens mij echt dat de kijkcijfers als een pudding in elkaar zullen zakken als hij er niet meer bij is.
Zet een Theo Maassen op zijn stoel of een andere komiek met wat verstand van voetbal, en volgens mij zou het nog altijd een even leuk programma zijn, misschien het format een beetje wijzigen of zo, maar komt helemaal goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |