24r weet het weer eens uitstekend onder woorden te brengen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:44 schreef TwentyFourr het volgende:
Dat is dus het probleem, dat de inhoud niet bij voetbal ligt. De inhoud ligt bij het quasi-grappige toneelspel wat VI heet.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:44 schreef jelfrikandel het volgende:
K snap niet hoe die twee ruzie kunnen hebben. Volgens mij interesseert het beide geen ene anus wat anderen van hun vinden.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:44 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Kijkcijfers zullen wel tegenvallen dus even een "relletje" verzinnen.
Dus dan moet ie dat maar allemaal in een column zettenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:46 schreef TwentyFourr het volgende:
Gijp heeft gewoon problemen met zichzelf. Dat is prima en in hoeverre dat kan alleen gespeculeerd worden, maar als dat tegen het programma in gaat werken is dat een klacht en ik snap dat Johan daar dan ook moeite mee heeft.
Gijp schreef de eerste column hoor. Johan gaf gewoon reactie.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus dan moet ie dat maar allemaal in een column zetten#TeamGIJP
Johan heeft altijd een grote bek tegen iedereen maar dan niet recht in het gezicht zeggen wat ie over Gijp vind, want dat durft ie niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:46 schreef TwentyFourr het volgende:
Gijp heeft gewoon problemen met zichzelf. Dat is prima en in hoeverre dat kan alleen gespeculeerd worden, maar als dat tegen het programma in gaat werken is dat een klacht en ik snap dat Johan daar dan ook moeite mee heeft.
Waarom zou het of waarheid of een gefingeerde rel voor de kijkcijfers zijn. Kan het niet gewoon allebei het geval zijn? Dat lijkt me, gezien de omstandigheden, wel het meest voor de hand liggen. Want de kijkcijfers liggen dan niet voor niets laag, maar met een reden. En veel mensen geven aan dat Gijp hier deels de schuld aan draagt.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus dan moet ie dat maar allemaal in een column zetten#TeamGIJP
Wat kritiek in een interview op Derksen. Dat is geen reden om hem genadeloos af te makenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gijp schreef de eerste column hoor. Johan gaf gewoon reactie.
Hij doet toch precies wat Gijp ook doet?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:51 schreef PizzaDelivery het volgende:
[..]
Johan heeft altijd een grote bek tegen iedereen maar dan niet recht in het gezicht zeggen wat ie over Gijp vind, want dat durft ie niet.
Gelukkig weet jij de hele context en kan je voor alwetend God en rechter spelen hier.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat kritiek in een interview op Derksen. Dat is geen reden om hem genadeloos af te maken
Nou ik denk dat ik er meer van weet dan de meeste patjepeeërs hierquote:Op maandag 7 juli 2014 23:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij de hele context en kan je voor alwetend God en rechter spelen hier.
Google: VI Oranje gemist.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan iemand samenvatten wat er is gebeurd? Ik heb het gemist namelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |