Bedoel je dat in de zin dat de definitie van 'een biologische product' wel enigszins ruim is?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar het is niet biologisch
net als vlees, daar betaal je alleen maar voor de verpakking
Gaat me echt niet om de bedrijven, gaat me om het principequote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"biologische voedselwaar moet je niet halen bij de grote boze bedrijven joh, maar bij de kleine man, dat is echt biologisch en ongespoten en veel gezonder hoor!!"
pls
uhhhquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedoel je dat in de zin dat de definitie van 'een biologische product' wel enigszins ruim is?
Dat wanneer ik bijvoorbeeld in de supermarkt zogenaamde biologische biefstuk haal, ik er een muntje op kan gooien dat dat biefstuk niet biologisch is.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat wanneer ik bijvoorbeeld in de supermarkt zogenaamde biologische biefstuk haal, ik er een muntje op kan gooien dat dat biefstuk niet biologisch is.
Ja, de gele is lekkerder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:22 schreef spambot31 het volgende:
Smaakt dat heel anders dan?
[ afbeelding ]
En jij kent dus de industrie door en door en weet dat vlees bij de supermarkt gewoon vlees is, met een andere verpakking?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gaat me echt niet om de bedrijven, gaat me om het principe
[..]
uhhh
Morgen 9:21 gaan we weer over bazen praten, wees daar of wees vierkantquote:
Nee, ik weet genoeg om te bedenken dat het 9/10 gewoon vlees is wat uit dezelfde koe komt als non-biologische stukken vleesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij kent dus de industrie door en door en weet dat vlees bij de supermarkt gewoon vlees is, met een andere verpakking?
heyquote:
Maar waarop baseer je dat dan? ik heb daar nog niet echt een antwoord op gezien behalve onderbuik gevoel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik weet genoeg om te bedenken dat het 9/10 gewoon vlees is wat uit dezelfde koe komt als non-biologische stukken vlees
als je echt biologisch vlees wil dan moet je een pink kopen en zelf voeren etc
Mocht idd wel een groter bord zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:44 schreef Panzermaus het volgende:
Miauw, wat een muizenmaal.
[ afbeelding ]
Plofkip met groenten.
liggen op bedquote:
Dat eet ik alleen al aan kip bij zo'n maaltijdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze machine is ruim 10 cm diep man, meer dan 400 gram aan voer.
Persoonlijke ervaring.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarop baseer je dat dan? ik heb daar nog niet echt een antwoord op gezien behalve onderbuik gevoel.
Zijn leftovers van gisteren dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat eet ik alleen al aan kip bij zo'n maaltijd![]()
Ik lurkte 24/7quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:46 schreef anti-loper het volgende:
[..]
liggen op bed
jij post zo weinig de laatste tijd
watskeburt
Maar jouw persoonlijke ervaring is dus een stukje wereld. Niet de algehele wereldquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring.
maatje zijn moeder is slager en paps is boer, hebben biologische koeien staan. heb zo'n koe zelfs geslacht zien worden. stukje biefstuk van die koe vergeleken met een stukje bio biefstuk uit de appie en heel anders. alleen de kleur al.
Sorryquote:
ik mis je funny opmerkingne hiihahohoquote:
Sorry, maar ik ben bang dat het voor heel veel biologische vleesproducten geldtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jouw persoonlijke ervaring is dus een stukje wereld. Niet de algehele wereld![]()
Gevaarlijk hoor om gelijk dat soort dingen te uiten zonder echt uitgebreid onderzoek te doen.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/305948quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarop baseer je dat dan? ik heb daar nog niet echt een antwoord op gezien behalve onderbuik gevoel.
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben bang dat het voor heel veel biologische vleesproducten geldt
Weet ik niet, zit eraan te denken om vrijwilligerswerk te doen om al mijn zonden weg te wassen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik mis je funny opmerkingne hiihahoho
gaje turkij dit jaar?
quote:
Niet gekeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/305948
Wordt uitgelegd hoe vlees aangezet wordt bij koeien en hoe dat de smaak beïnvloed.
Ga je dan ook naar zo'n 3ewereld landquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, zit eraan te denken om vrijwilligerswerk te doen om al mijn zonden weg te wassen.
[..]
[ afbeelding ]
de wereld draait door als bronquote:
Dus het gaat je wel om de definitie van een biologisch product?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik weet genoeg om te bedenken dat het 9/10 gewoon vlees is wat uit dezelfde koe komt als non-biologische stukken vlees
als je echt biologisch vlees wil dan moet je een pink kopen en zelf voeren etc
Daklozenopvang oid. Of Amnesty.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ga je dan ook naar zo'n 3ewereld land
oh jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus het gaat je wel om de definitie van een biologisch product?
ga eerst je mams helpen met huis schoonmakenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Daklozenopvang oid. Of Amnesty.
Ken ik niet dus daar neem ik niets van aan.quote:
Ik heb er zelf niet zoveel moeite mee. Ik eet iets omdat ik het in m'n lijf wel stoppen, niet zozeer omdat het voldoet aan de criteria van biologisch.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja
begreep je vraag niet zo goed
Ik woon niet bij mijn moeder, en bij mij thuis kun je van de vloer eten zo schoonquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ga eerst je mams helpen met huis schoonmaken
Ja waarschijnlijk wel voor paar weken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik woon niet bij mijn moeder, en bij mij thuis kun je van de vloer eten zo schoon![]()
Ga jij wel?
Waar komen jullie eigenlijk vandaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel voor paar weken.
Net aan einde van ramadan. Kan ik nog een beetje vakantie vieren
maak me er over het algemeen ook geen zorgen om. heb het toen vergeleken en daar een conclusie uit getrokken maar verder ook nooit echt aandacht aan besteedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet zoveel moeite mee. Ik eet iets omdat ik het in m'n lijf wel stoppen, niet zozeer omdat het voldoet aan de criteria van biologisch.
Bovendien vraag ik me bijv. met groentes uit een volkstuinte (wauw, super bio) af in hoeverre zo'n gewas vol staat van de zware metalen omdat die tuintjes vaak langs infrastructuur aangelegd zijn.
Uit de bergen. Dichtbij syrische grensquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar komen jullie eigenlijk vandaan?
Zijn jullie arap asilli?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Uit de bergen. Dichtbij syrische grens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |