Ja, moest ik vorige week ook om lachen, vaag.quote:
Viel me ook erg tegen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef marcodej het volgende:
Deze saaie docu sla ik over. Welterusten.
Dat had meer te maken met een paar koffers EPO denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef OProg het volgende:
Hierna en misschien wel hierdoor transformeerde Jalabert wel van sprinter naar een renner die grote rondes met de top mee kon rijden en Lombardije kon winnen.
Dat was ook niet daar. Wel in Armentières. Heeft destijds zo'n indruk op me gemaakt dat ik nog altijd het krantenartikel over die val ergens heb.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dalida
Wist trouwens niet meer dat dat moment met Nelissen en die agent in Lille / Villeneuve d'Asq was...
Ah zo. Wel in de buurt zo te zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:16 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat was ook niet daar. Wel in Armentières. Heeft destijds zo'n indruk op me gemaakt dat ik nog altijd het krantenartikel over die val ergens heb.
Van mensen als Plugge krijg ik kromme tenen. Geld is bij dat soort types altijd belangrijker dan de sport zelf. Al die perfect gemarkte sporten kijk ik steeds minder (of helemaal niet meer) naar, omdat werkelijk alles ondergeschikt is gemaakt aan geld binnen harken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:54 schreef golfer het volgende:
Wel een leuk commercieel manneke die Traksel.
En soort Hans van Breukelenvan het wielrennen met z'n ingestudeerde clichés als 'duurzaam'?
Die directeur van Belkin heeft wel redelijk goede ideeën, maar ook die kan nog veel leren van echte uitgemarkette sporten als F1 en voetbal of golf.
Dat had Cipollini ook allemaal en die bleef ook sprinter.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:23 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat had meer te maken met een paar koffers EPO denk ik.
twitter:TijsvandenBrink twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 14:51:21Onderweg naar Lille. Ben morgen te gast bij de #avondetappe, die overigens vandaag en morgen om 19.00 uur wordt uitgezonden. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |