Bek dicht nerdje.quote:
zemmelquote:
Tijdens de wedstrijd? Je zou toch denken dat ze dan de wedstrijd kijken, in plaats van de boel te slopen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:36 schreef hottentot het volgende:
Maar goed TS.
"Hooligans" zijn veranderd, waar het vroeger vooral de grote meutes waren die voor, tijdens en na de wedstrijden keet schopten, zie je nu al jaren in steeds meer landen de casual firms opkomen, kleinschaliger, veelal crimineler en in een aantal landen ook gewelddadiger.
Maar de gewone voetbalfan heeft er minder last van.
Inderdaad. Sneu volk dit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom die Hitlergroet van een paar van die tokkies?
Ik zat bij Groningen-AZ met de beker al rond het middaguur in een volle kroeg, van de wedstrijd krijg je dan toch niet alles meer mee, of je nu wilt of niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd? Je zou toch denken dat ze dan de wedstrijd kijken, in plaats van de boel te slopen.
Waar TS & Seconde eigenlijk bij willen horenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef hottentot het volgende:
Casual firms![]()
http://img820.imageshack.us/img820/5889/5904894306kivs.jpg (copy/paste deze link)
Oh ja kut imageshack.. Te lui om te herposten.
Groningen![]()
Oh zo, dat is wel begrijpelijk ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zat bij Groningen-AZ met de beker al rond het middaguur in een volle kroeg, van de wedstrijd krijg je dan toch niet alles meer mee, of je nu wilt of niet.
En zo is het bij veel wedstrijden al uren van te voren erg gezellig in de kroeg.
Ik ben opgegroeid op loopafstand van het Oosterpark, maar Groningen is al een paar jaar zeer relaxed in en om het stadion, met uit mijn hoofd de laatste 6 jaar maar twee uitschieters.
TS rent huilend weg na de eerste avond, over Seconde doe ik geen uitspraak.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Waar TS & Seconde eigenlijk bij willen horen:
[ http://img820.imageshack.us/img820/5889/5904894306kivs.jpg (copy/paste deze link) ]
Sfeertje is meestal zeer gezellig, lekker met een grote vriendenclub er een leuke dag van maken.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Het is allemaal leuk en aardig totdat je in een steegje door 5 man je smoel bewerkt krijgt.
Hoe kom jij aan die foto??quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef hottentot het volgende:
Casual firms![]()
http://img820.imageshack.us/img820/5889/5904894306kivs.jpg (copy/paste deze link)
Oh ja kut imageshack.. Te lui om te herposten.
Groningen![]()
Ja ja grappig, dit zegt meer over jou dan over onsquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef Toofastforyou21 het volgende:
TS links en rechts zijn mattie seconde + begeleiding![]()
[ afbeelding ]
De hooliganscenequote:Op woensdag 9 juli 2014 14:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zulke mensen beschouwen zichzelf als hooligan en profileren zichzelf als dusdanig.. tja, daar kan ik niet veel aan doen. Dat soor tjappies verpesten de scene wel, ja.
Ja of je bent van psv.. Famous for not travelingquote:
Mwoh valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of je bent van psv.. Famous for not traveling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |