The Firm is echt kut. Heb ook "Millwall Hooligans" gekeken, ook bagger. Doe mij GSH maarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:38 schreef Seconde het volgende:
[..]
:/
Awaydays, Football Factory, The Firm, Cass
Dat zijn de echte bazenfilms
Deze boy weet, rise of a footsoldier is ook ziek (maar in iets mindere mate een hooliganfilm).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:38 schreef Seconde het volgende:
[..]
Moment, denk dat ik een andere in gedachten heb... The Firm is wel tofquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
The Firm is echt kut. Heb ook "Millwall Hooligans" gekeken, ook bagger. Doe mij GSH maar
Jij bent de grootste debiel van dit forum.quote:
Fakelsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:01 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Fakels gooien naar roma zigeunertuig is veel leuker...
f-side ladsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:08 schreef Toofastforyou21 het volgende:
TS heeft rood haar en roept tegen zijn vriendjes hou me tegen hou me tegen:
[ afbeelding ]
(Nep) hooligans hatelijk vervelend tyfus volk, aandachtsgeile rooie rel nicht.
Football Factory vond k wel iets minder dan GSH eerlijk gezegd. De andere ga k binnenkort kijken, bedanktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:38 schreef Seconde het volgende:
[..]
Klopt, ook gekke film. Wel een beetje maar grotendeels niet, maar blijft zieke film.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deze boy weet, rise of a footsoldier is ook ziek (maar in iets mindere mate een hooliganfilm).
Er zijn inderdaad twee, eentje uit jaren 80 die is inderdaad niks aan hahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moment, denk dat ik een andere in gedachten heb... The Firm is wel tof
TS heeft een kale kopquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:08 schreef Toofastforyou21 het volgende:
TS heeft rood haar en roept tegen zijn vriendjes hou me tegen hou me tegen:
[ afbeelding ]
(Nep) hooligans hatelijk vervelend tyfus volk, aandachtsgeile rooie rel nicht.
Ja, bengaals vuur. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:36 schreef Seconde het volgende:
Voetbalwetten, combiregeling, stadionverboden, meldingsplicht.
Grote risico's houden het een beetje tegen, tegenwoordig al half jaar stadionverbod en 600 euro boete voor een fakkeltje afsteken.
Terechte klacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |