Wat doe jij dan binnen de KL?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:14 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
DT1 , Bij inboeken altijd in DT anders word je weggestuurd. (ik zou het niet accepteren als iemand in GVT gaat inboeken)
niets meer, maar in en uitboeken hoort gewoon in DT. Je moet niet het risico lopen dat je door een oude adjudant wordt weggestuurd, of bataljonscommandant erop wordt aangesproken dat je niet een juist tenue draagt. Dit wordt namelijk onthouden en je kunt hierdoor op een later moment nadeel hiervan ondervinden (bv bij een sollicitatie)quote:
Jij leeft in de middeleeuwen? Het is namenlijk niet verplicht om op je eerste dag op functie in DT op te komen draven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:58 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
niets meer, maar in en uitboeken hoort gewoon in DT. Je moet niet het risico lopen dat je door een oude adjudant wordt weggestuurd, of bataljonscommandant erop wordt aangesproken dat je niet een juist tenue draagt. Dit wordt namelijk onthouden en je kunt hierdoor op een later moment nadeel hiervan ondervinden (bv bij een sollicitatie)
Ik ken genoeg militairen en dit zal dan wellicht per eenheid verschillen. Ik zou niet een berisping willen krijgen omdat ik in een verkeerd tenue kom inboeken. Het is algemeen bekend dat in -en uitboeken in DT hoort, doe je dat niet loop je een risico. Ik vind het niet kunnen dat iemand in zijn werkpak komt inboeken. Dit is niet professioneel. Als je gaat solliciteren, ga je toch ook in DT?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:17 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Jij leeft in de middeleeuwen? Het is namenlijk niet verplicht om op je eerste dag op functie in DT op te komen draven.
Sterker nog, ik denk dat je n hoop vreemde blikken krijgt.
Sinds wanneer is dat niet meer verplicht? Ik vond het altijd een goede gewoonte: als je ergens nieuw of te gast komt dan doe je dat in DT (bij de KLu met platte pet), tenzij op oefening. Als jij gelijk hebt zij de normen en waarden nog verder afgegleden dan ik al vreesde. Er was een tijd dat militairen wél wisten hoe het hoorde.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:17 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Jij leeft in de middeleeuwen? Het is namenlijk niet verplicht om op je eerste dag op functie in DT op te komen draven.
Sterker nog, ik denk dat je n hoop vreemde blikken krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |