Klote is dat. Al vins ik de line up zelf best behoorlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef ulghh het volgende:
Ik eis dat er morgen nieuwe namen komen.
Vrienden overhalen met deze line-up wordt moeilijk.
Ja, er komen sowieso nog 2 lichtingen waarvan eentje met dance/electronica.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach deze week komen er echt wel namen verwacht ik. Morgen en anders donderdag.
Guess soquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:51 schreef isgeschiedenis het volgende:
Nog een FOK! eerste?
http://www.northerntransm(...)er-shares-new-video/
O ruk a duck, ik heb die nog helemaal geen aangeschaft en zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben benieuwd hoe het parkeren dit jaar overigens zal gaan. gaan die parkeertickets geen puinzooi opleveren op de donderdag?
Dat zei 'ie letterlijk, of..?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:
En Giel weet bijna zeker dat Robyn & Röyskopp komen.
De meeste leuke namen waren al bekend. Maar moet het ook nog gaan beluisteren. Maar had toch een beetje gehoopt op Robyn & Rösykoop, of een Ásgeir.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:19 schreef richolio het volgende:
Ik had er ook meer van verwacht. Die grote lichting van 23 namen van vorig jaar; dat waren pas namen..
Dat daargelaten zitten er wel een paar leuke bijSkream, Camo & Crooked, Typhoon, Dan Croll, The Kik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |