Waarom heb je geen UI meer? Ik herken je steeds niet.quote:
Zolang ik kan typen is dat geen enkel probleem.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom moet jij je mond ook houden, Guus.
Wat mij betreft valt berichten plaatsen/posten onder iets zeggen en mijn wil = wet, dus je theorie gaat niet helemaal op.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zolang ik kan typen is dat geen enkel probleem.
Ok.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat mij betreft valt berichten plaatsen/posten onder iets zeggen en mijn wil = wet, dus je theorie gaat niet helemaal op.
quote:
Ik steun deze posts.quote:
Niet meer in Limburg ja?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In de Bijlmer slaan we elkaar gewoon op de bek als we het niet eens zijn weet je.
In Woensel gebruikt men gewoon een 9mm.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In de Bijlmer slaan we elkaar gewoon op de bek als we het niet eens zijn weet je.
meid tog..........quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom heb je geen UI meer? Ik herken je steeds niet.
Wapens zijn voor pussy's.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
In Woensel gebruikt men gewoon een 9mm.
Wil je van je battieboi imago af?quote:
Dat is ergens wel een terechte emogif, maar toch Marie30quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Belgen
In hetzelfde land wonen als C_J
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |