Waarom heb je geen UI meer? Ik herken je steeds niet.quote:
Zolang ik kan typen is dat geen enkel probleem.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom moet jij je mond ook houden, Guus.
Wat mij betreft valt berichten plaatsen/posten onder iets zeggen en mijn wil = wet, dus je theorie gaat niet helemaal op.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zolang ik kan typen is dat geen enkel probleem.
Ok.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat mij betreft valt berichten plaatsen/posten onder iets zeggen en mijn wil = wet, dus je theorie gaat niet helemaal op.
quote:
Ik steun deze posts.quote:
Niet meer in Limburg ja?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In de Bijlmer slaan we elkaar gewoon op de bek als we het niet eens zijn weet je.
In Woensel gebruikt men gewoon een 9mm.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In de Bijlmer slaan we elkaar gewoon op de bek als we het niet eens zijn weet je.
meid tog..........quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom heb je geen UI meer? Ik herken je steeds niet.
Wapens zijn voor pussy's.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
In Woensel gebruikt men gewoon een 9mm.
Wil je van je battieboi imago af?quote:
Dat is ergens wel een terechte emogif, maar toch Marie30quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Belgen
In hetzelfde land wonen als C_J
Rokende vrouwenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is ergens wel een terechte emogif, maar toch Marie30Alleen maar omdat ze ook camel rookt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Suggestie voor een nieuwe ui?
Beter gaat ze op kamelen rijdenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is ergens wel een terechte emogif, maar toch Marie30Alleen maar omdat ze ook camel rookt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Een gay met een hip jassie an??quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beter ga jij je mond houden met je sneren richting Marie.
Alsof Marie niet mannelijk genoeg isquote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter neem jij het op voor een mannelijke mod
België kijken broeder.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Groeten van Max is echt een aidsprogramma trouwens.
Ik wil GVD gewoon de Avondetappe zien ja, lul?!?!
Geen idee, is dat een man dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof Marie niet mannelijk genoeg is!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, is dat een man dan?
Wat ik heb begrepen, is dat ze een halve penis en een halve schaamlip heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja, en één teelbal.
stijfje gekregenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen, is dat ze een halve penis en een halve schaamlip heeft.![]()
Oja, en één teelbal.
Spoilerquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen, is dat ze een halve penis en een halve schaamlip heeft.![]()
Oja, en één teelbal.
Commentaar is beter man. Dat ontkennen is zinloosquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
België
Maar DeMart zal wel bijna beginnen lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |