Haha..mooie topic wendingquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef mapirna het volgende:
[..]
Kom dan kankermongooltje, kankerstoer op het internet
Zelfs als je met ziektes kan schelden met je nog steeds een complete retard welke niet eens een zeekoe kan bekoren met haar lichaam. Het leven is hard, wen er aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef mapirna het volgende:
[..]
:' )! !!!!!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef mapirna het volgende:
deadprez is trouwens wel een kankersukkeltje, als hij ooit mod wordt is het hier gedaan
Zet jezelf toch niet zo voor schut.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef mapirna het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je modmateriaal bent, maar dat is niet persoonlijk ofzo. Meer dat je er waarschijnlijk niet voor gekozen wordt vanwege je trackrecordquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah weet ik niet. Doelde er ook meer op dat de hel dan los zou barsten hier, aangezien weinig users op mij als mod zitten te wachten.
Ik denk het ook niet hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je modmateriaal bent, maar dat is niet persoonlijk ofzo. Meer dat je er waarschijnlijk niet voor gekozen wordt vanwege je trackrecord
sowieso mattiequote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
Als deadprez mod wordt, is het voor mij een bevestiging dat ik ook mod word omdat deadprez het wel voor mij gaat fixen achter de schermen
Kom nou, alsof stevenmac en Tjacka wel modmateriaal waren.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je modmateriaal bent, maar dat is niet persoonlijk ofzo. Meer dat je er waarschijnlijk niet voor gekozen wordt vanwege je trackrecord
Sowieso wel. Ga je nu mijn matties afkraken? Slechte beurt broederquote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom nou, alsof stevenmac en Tjacka wel modmateriaal waren.
Dit zei ik laatst ook al.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mij lijkt voederbietel wel een geschikte mod...
we leven in een land met vrije meningsuiting jA??!?!?!?!?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso wel. Ga je nu mijn matties afkraken? Slechte beurt broeder
Nee?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
we leven in een land met vrije meningsuiting jA??!?!?!?!?
Verdien jij nietquote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
Als ik mod was dan had je dat wel gemerkt denk ik.
Op FOK! is geen vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
we leven in een land met vrije meningsuiting jA??!?!?!?!?
Daarom moet jij je mond ook houden, Guus.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op FOK! is geen vrijheid van meningsuiting
Jij verdient het niet om je moeders baarmoeder uit te kruipen, maar daar hoor je mij ook niet tegen protesteren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |