Uh, nee. Ze worden lafaards genoemd door Sierd en komen voor zichzelf op.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Die VI journalisten die even snel op twitter komen melden dat Sierd onzin verkondigd, zijn ook wel echte Johan kontelikkers.
Ditquote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Confetti het volgende:
Die column van Derksen is duidelijk in een emotionele bui geschreven. Als je puur objectief kijkt heeft Derksen echt disproportioneel gereageerd. Hij weet het zelf ook.
Nee, JOR-ID. Spreek uit al: Your Idea. Want marketingquote:
Ja, of Sierd moet gewoon niet liegen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Die VI journalisten die even snel op twitter komen melden dat Sierd onzin verkondigd, zijn ook wel echte Johan kontelikkers.
gewoon negeren dat soort commerciëlen grappenmakersquote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, JOR-ID. Spreek uit al: Your Idea. Want marketing
Ik snap het nog niet helemaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij is leuker met tekst erbij, ik geef het toe. Maar de subtiele toevoegingen in de paints van hem zijn goed.
Dit is zijn beste
KLB / [Grand Paint Auto] De Wegmisbruiker
snappen doe je maar bij SBSquote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal.
Als jij een broodje hebt dan heb ik wel een worst voor in je mondjequote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
ik lust wel een worstenbroodje in mijn mondje
J0rdiiiiquote:Op maandag 7 juli 2014 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
zit hij op fok, wollah waz zijn usernaampje dan?
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, JOR-ID. Spreek uit al: Your Idea. Want marketing
Meestal als iemand zo reageert op kritiek van een ander, dan heeft die ander een gevoelige snaar geraakt en is de kritiek dus juist.. dus Derksen doet het inderdaad alleen voor het geld en heeft er verder geen zin meer in.. duidelijk. Doei Derksenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Confetti het volgende:
Die column van Derksen is duidelijk in een emotionele bui geschreven. Als je puur objectief kijkt heeft Derksen echt disproportioneel gereageerd. Hij weet het zelf ook.
Yup. Gijp heeft daar ook meer moeite mee dan dat ie nu wil laten blijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Confetti het volgende:
Godver, zo waar dit. Blijft echt in je kop zitten.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben wel echt blij als ik die graf Jumbo Juichpakken reclame nooit meer hoef te zien en horen! Wat irritant.
Het Roy Donders gedeelte is niet eens zo irritant.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben wel echt blij als ik die graf Jumbo Juichpakken reclame nooit meer hoef te zien en horen! Wat irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |