SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, in de tussentijd heb ik al 100 posts gemist.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je niet hier posten. Mis je daar weer allemaal posts![]()
Wow zeg...quote:Op maandag 7 juli 2014 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, in de tussentijd heb ik al 100 posts gemist.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn Engels is niets mis mee inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon Nederlandse grammatica in het Engels
Ja ja we weten het nu wel, jouw Engels is geweldig en je bent super slim.![]()
Wat is het geworden?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Revontulet het volgende:
Zojuist mijn eerste plakplaatje gehaaldNAC Breda
Rèsbaarge![]()
trampstamp?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Revontulet het volgende:
Zojuist mijn eerste plakplaatje gehaald![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Revontulet het volgende:
Zojuist mijn eerste plakplaatje gehaaldLife-size Martins Indiquote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Revontulet het volgende:
Zojuist mijn eerste plakplaatje gehaald![]()
![]()
Het heeft ook niet geholpen. vond het al een rare optie. Probleem is er dus nog steedsquote:Op maandag 7 juli 2014 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Maverke, volgens mij zit die paki u te trollen
[ afbeelding ]
Hij zei ook dat het te maken had met de maintenance op webapp van vandaag omdat de server niets opslaat wat je veranderd aan je squad![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef Freire het volgende:
[..]
Hoe kom je hier aan??![]()
Dit is in mijn wijk![]()
![]()
Ja maar waar heb je het gevonden, op facebook heeft hij maar 10 likes ofzo bij degene die hem gemaakt heeft dus had niet verwacht dat hij heel NL door zou gaanquote:![]()
http://www.skoften.net/gallery/picdump_472quote:Op maandag 7 juli 2014 21:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Ja maar waar heb je het gevonden, op facebook heeft hij maar 10 likes ofzo bij degene die hem gemaakt heeft dus had niet verwacht dat hij heel NL door zou gaan
#17![]()
Nu is het ook wel leuk. Blindquote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar dagen later was leuker geweest.![]()
![]()
Mooie discardquote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar dagen later was leuker geweest.![]()
Voor de nieuwschierige mensen, het is Louis met de wereldbeker geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dansende Luigi is ook een idee ja.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Maver 2.0 heeft het topic van onze maver ook gevonden. zijn naam is spicypenguins455
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2887503.page
EnjoyAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Na elke FUT pot een foutmelding:
Er is een fout opgetreden je keert terug naar het hoofdmenu, wtf is dit ineens voor bullshit![]()
Sinds eergisteren zijn er zoveel issues, echt bizar weerquote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
Na elke FUT pot een foutmelding:
Er is een fout opgetreden je keert terug naar het hoofdmenu, wtf is dit ineens voor bullshit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mooi dat EAquote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sinds eergisteren zijn er zoveel issues, echt bizar weer![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef Revontulet het volgende:
Voor de nieuwschierige mensen, het is Louis met de wereldbeker geworden.You got to be shitting meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dansende Luigi is ook een idee ja.![]()
![]()
Nee, ik kocht zomaar een aantal 5k pakjesquote:Just because EA screwed me over.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
http://img143.imageshack.us/img143/5884/sdmf3oq4.jpg (copy/paste deze link)
Deze letters, en dan verticaal op m'n bovenarm.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Stichting Doopsgezinde Monumenten in Friesland?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Revontulet het volgende:
[ http://img143.imageshack.us/img143/5884/sdmf3oq4.jpg (copy/paste deze link) ]
Deze letters, en dan verticaal op m'n bovenarm.
Dat is de eerste hit op google
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, soooodetering dikke mustang faggyquote:Op maandag 7 juli 2014 22:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stichting Doopsgezinde Monumenten in Friesland?
Dat is de eerste hit op googlewat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee, soooodetering dikke mustang faggy
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Snikkels wereldgoals (VI)![]()
Soepele verspreking van Genee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaha, even serieusquote:
Strength determination merciless forever, of society dwelling motherfucker.
Kracht spreuk, tattoo die ik deel met mijn broer.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Snikkels wereldgoals (VI)![]()
Soepele verspreking van Genee
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die had ik al gevondenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hahaha, even serieus
Strength determination merciless forever, of society dwelling motherfucker.
Kracht spreuk, tattoo die ik deel met mijn broer.
Nice, ik zou zelf nooit een tattoo nemen denk ik, maar ik hou wel van een boodschap met een gedachte erachter.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beter dan dat buitenbeeld wijf jaquote:Op maandag 7 juli 2014 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden
Nice, ik zou zelf nooit een tattoo nemen denk ik, maar ik hou wel van een boodschap met een gedachte erachter.![]()
![]()
Daar ben je al te oud voor.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden
Nice, ik zou zelf nooit een tattoo nemen denk ik, maar ik hou wel van een boodschap met een gedachte erachter.![]()
Wel mee eens ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden
Nice, ik zou zelf nooit een tattoo nemen denk ik, maar ik hou wel van een boodschap met een gedachte erachter.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Genoeg mensen van 31 die nog een tattoo nemen hoor. Ik ben gewoon bang voor naaldenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb niks met tattoos. Misschien alleen ooit de bakkes van ons mam op me bovenarm net als DijksAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
wie zouden jullie op CAM gooien?
Draxler speelde daar altijd wel lekker, maar in middels zijn er nieuwe IF/Imotm bijgekomen op die positie dus ben wel beniewd naar jullie aanraders
Shaqiri, de bruyne? een ander?![]()
De Bruynequote:Op maandag 7 juli 2014 23:28 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Draxler speelde daar altijd wel lekker, maar in middels zijn er nieuwe IF/Imotm bijgekomen op die positie dus ben wel beniewd naar jullie aanraders
Shaqiri, de bruyne? een ander?
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
KdBquote:Op maandag 7 juli 2014 23:28 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Shaqiri, de bruyne? een ander?
En MOTM Rodriguez LB en Boateng op CB ipv SantanaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had iMotM Shaqiri eerst, toen vond ik hem geniaal. Nu heb ik hem weer teruggekocht en hij doet het helemaal niet meer zo goed. Maar misschien gaat dat nog gebeuren.![]()
Kan je hem weer normaal in een squad zetten dan. geen problemen meer ?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had iMotM Shaqiri eerst, toen vond ik hem geniaal. Nu heb ik hem weer teruggekocht en hij doet het helemaal niet meer zo goed. Maar misschien gaat dat nog gebeuren.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan je hem weer normaal in een squad zetten dan. geen problemen meer ?![]()
![]()
Ik kan nog steeds helemaal niks. zal ook wel niks meer worden ben ik bang. einde van FUT voor mijquote:![]()
Dit was vanmiddag, toen kwam ik er pas achter dat ik de hele tijd dezelfde spelers erin had staan. Nu nog steeds hetzelfde.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan je hem weer normaal in een squad zetten dan. geen problemen meer ?![]()
Gelukkig, en nu opgedonderd.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds helemaal niks. zal ook wel niks meer worden ben ik bang. einde van FUT voor mijOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat een zuurpruimquote:Op maandag 7 juli 2014 23:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds helemaal niks. zal ook wel niks meer worden ben ik bang. einde van FUT voor mij![]()
Zegt er een wat hoor, helemaal in paniek omdat een spelletje niet werkt.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gelijk in de aanval, triest hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Minkukel dat je er bent
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik had Firefox.exe altijd ingesteld als Hello Kitty Online in Xfirequote:Op maandag 7 juli 2014 23:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hello Kitty Online
http://www.hellokittyonline.com/![]()
![]()
Ondeugende Fries ben jij ook hé.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had Firefox.exe altijd ingesteld als Hello Kitty Online in Xfire![]()
![]()
Bij een definitieve overname wordt Salih Ucan de duurste Turk ooit.
Arda is nu met 14M geloof ik de duurste.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
De duurste Turk ooit zit hier om de hoek. 5 ekkies voor een broodje lauwe deun.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een definitieve overname wordt Salih Ucan de duurste Turk ooit.
Arda is nu met 14M geloof ik de duurste.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De duurste Turk ooit zit hier om de hoek. 5 ekkies voor een broodje lauwe deun.![]()
Of je vraagt een broodje hamburger en je krijgt zo´n smeirg pita broodje met vlees ertussen en dat was het![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De duurste Turk ooit zit hier om de hoek. 5 ekkies voor een broodje lauwe deun.Hou op man ik krijg honger. #postenalsRijstquote:Op maandag 7 juli 2014 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
Of je vraagt een broodje hamburger en je krijgt zo´n smeirg pita broodje met vlees ertussen en dat was het![]()
quote:NIF de bruyne of is zijn IMOTM zijn coins waard?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
KdB
En MOTM Rodriguez LB en Boateng op CB ipv SantanaHeb ik dus met draxler, speelde geweldig op CAM bij mij..quote:Op maandag 7 juli 2014 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had iMotM Shaqiri eerst, toen vond ik hem geniaal. Nu heb ik hem weer teruggekocht en hij doet het helemaal niet meer zo goed. Maar misschien gaat dat nog gebeuren.
laatste tijd wat minder, zodoende Imotm muller gekocht voor op de cam positie..
en had NIF lewandowski in de spits samen met robben.. maar vind lewandowksi ook wat tegen vallen dus zodoende schuif muller door en is de CAM weer vrij..
![]()
De NIF is al geniaal. Die MOTM is zwaar overpriced nu en er is nog altijd onzekerheid of hij evt. nog een rerelease gaat krijgen. Als het zover komt dan kan je zo 150k op hem afschrijven.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
NIF de bruyne of is zijn IMOTM zijn coins waard?
[..]
Heb ik dus met draxler, speelde geweldig op CAM bij mij..
laatste tijd wat minder, zodoende Imotm muller gekocht voor op de cam positie..
en had NIF lewandowski in de spits samen met robben.. maar vind lewandowksi ook wat tegen vallen dus zodoende schuif muller door en is de CAM weer vrij..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
today I byciclede through the city and ate a bin of kibbeling with garlicsauce. It was fantasichGRAAG VERWIJDEREN![]()
Dan probeer ik eerst wel eens ff de NIF, kijken of ik dat wat vindquote:Op maandag 7 juli 2014 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De NIF is al geniaal. Die MOTM is zwaar overpriced nu en er is nog altijd onzekerheid of hij evt. nog een rerelease gaat krijgen. Als het zover komt dan kan je zo 150k op hem afschrijven.
wel leuke stats en net als draxler 5* weak foot, altijd lekker als CAM
thanks!![]()
Sirigu vind ik kutter om tegen te spelenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij World Cup FUT een driehoekje voorin met Huntelaar en Klose - Kerzhakovspeelt echt heel lekker en bijna elk schot is een goal.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dit vind ik nou echt een Tbakkert post.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:11 schreef TBakkert het volgende:
Bij World Cup FUT een driehoekje voorin met Huntelaar en Klose - Kerzhakovspeelt echt heel lekker en bijna elk schot is een goal.
![]()
Als je Cillessen spits zet is dat ook zo in die mode.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:11 schreef TBakkert het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1e niet gezien maar sowieso de laatste 2quote:en wat ik over de 1e hoor de 1e ook
boeit niet echt met welke je begint.. I'd say House of cards'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hmm Luther is afgelopen zie ik en die andere 2 niet. Kijk ik die eerst welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1e niet gezien maar sowieso de laatste 2en wat ik over de 1e hoor de 1e ook
boeit niet echt met welke je begint.. I'd say House of cards![]()
![]()
Luther is echt een aanrader! House of Cards ben ik net aan begonnen, lijkt me ook wel tof. Verder zul je breaking bad, suits en orange is the new black waarschijnlijk al wel gezien hebben maar die zijn ook stuk voor stuk super.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hmm Luther is afgelopen zie ik en die andere 2 niet. Kijk ik die eerst wel![]()
Naar aanleiding van mijn vraag van laatst ben ik begonnen aan Homeland trouwens
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kijk eerst Luther dan Fargo dan House of Cards en tenslotte wel BMS.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:53 schreef Zhano het volgende:
Weet je wat een vette serie is Thad? Blue Mountain State, moet je echt eens kijken.![]()
Ha, gaaaaayquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:56 schreef Reemi het volgende:
Naar aanleiding van mijn vraag van laatst ben ik begonnen aan Homeland trouwens![]()
![]()
Goede seriequote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:56 schreef Reemi het volgende:
Naar aanleiding van mijn vraag van laatst ben ik begonnen aan Homeland trouwens![]()
oeh bijna vergeten dat ik nog een stuk watermeloen had liggen. Gurbuh r u jelly?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:14 schreef Tim86 het volgende:
oeh bijna vergeten dat ik nog een stuk watermeloen had liggen. Gurbuh r u jelly?Nee hoor, net lekker een broodje zigeunerschnitzel verorberdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, dat staat er sinds vandaag.quote:
Kan even geen pic van mijn non-rare team maken maar het speelt best goed. Het enige nadeel is dat bijna elke kans een tegengoal is. Als ik tegen Eder moet doet hij het altijd goed dus daarom heb ik hem nu in een team.![]()
Varela ook?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat staat er sinds vandaag.
Kan even geen pic van mijn non-rare team maken maar het speelt best goed. Het enige nadeel is dat bijna elke kans een tegengoal is. Als ik tegen Eder moet doet hij het altijd goed dus daarom heb ik hem nu in een team.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die naam moet ergens vandaan komen hè.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij deze Stewie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Het is een Bundesliga/Liga do Brasil/Liga Portuguesa hybrid. Hier de spelers:
Trapp
Alex Sandro-Bamba Anderson-Manoel-Danilo
Aogo-Draxler-Arouca
Varela-Eder-Danilo Dias![]()
Iemand op Kik Messenger (Amerikaan) maakt mij jaloersHeeft 2 weken geleden de bedenker en tekenaar van de Turtles ontmoet
![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Mijn laatste 2 wedstrijden 11 tegengoals uit een totaal van 15 doelpogingen. En ik zelf minimaal 8x lat of paal. Only in seasons...zoveel bullshit dan ineens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
DS weer gewaarschuwd, dit kan jij ook zijn over 20-30 jaar.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zhano gefeliciteerd.![]()
godverdommequote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:25 schreef Ozz-03 het volgende:
DS weer gewaarschuwd, dit kan jij ook zijn over 20-30 jaar.![]()
¤20.000 ook echt![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik kreeg dus automatisch een mail dat Koning Zhano vandaag jarig is. Omdat hij op skype waarschijnlijk zijn verjaardag heeft geregistreerd. Fijn wel, dat we er zo aan herinnerd worden. Komt wel attent over ook zo, dat hij het ons niet hoeft te vertellen, maar dat we hem pro-actief kunnen feliciteren. Ik weet dus alleen niet hoe oud hij wordt, want dat stond niet in de mail. Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Feli (hoe weten jullie dat hij jarig is?) Ik ben al onderweg.
Hoe was je uitstapje naar de supermarkt eigenlijk DS? Nog spannende dingen meegemaakt? Last van een jetlag nu misschien?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niks aan. Ik hoopte dat ze iets nieuws hadden maar dat was niet zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou ik kreeg dus automatisch een mail dat Koning Zhano vandaag jarig is. Omdat hij op skype waarschijnlijk zijn verjaardag heeft geregistreerd. Fijn wel, dat we er zo aan herinnerd worden. Komt wel attent over ook zo, dat hij het ons niet hoeft te vertellen, maar dat we hem pro-actief kunnen feliciteren. Ik weet dus alleen niet hoe oud hij wordt, want dat stond niet in de mail. Dat is dan weer jammer.
Hoe was je uitstapje naar de supermarkt eigenlijk DS? Nog spannende dingen meegemaakt? Last van een jetlag nu misschien?![]()
Doe eens effe normaal joh. De gemiddelde AH XL heeft ca. 30.000 verschillende producten in het assortiment. En jij gaat nu lopen beweren dat ze niks nieuws hadden???quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niks aan. Ik hoopte dat ze iets nieuws hadden maar dat was niet zo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
What... the.... fuckquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij deze Stewie.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan je beter naar sexshop Heleen gaan in R'dam.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
In ieder geval niet iets wat ik wilde hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij rijdt een cabrio?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:53 schreef Kiid het volgende:
Blegh, wat een kut weer zeg. Lekker een natte broek op het werkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alsof ik daar naar binnen durf te gaan. Bovendien is het veel te ver.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je beter naar sexshop Heleen gaan in R'dam.![]()
Sexshop het natte schapengleufje in Heerenveen dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof ik daar naar binnen durf te gaan. Bovendien is het veel te ver.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, heb geen eigen auto en woon 5 minuten van mijn werk dus neem de fiets. Mijn collega heeft de vestigingsautoquote:![]()
![]()
Jij bent serieus de eerste accountmanager die ik ken, zonder auto van de zaakquote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, heb geen eigen auto en woon 5 minuten van mijn werk dus neem de fiets. Mijn collega heeft de vestigingsauto
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zei toch al eens dat 'accountmanager' gewoon een fancy term is voor intercedent. Ben pas 3 weken officieel medewerker na een stage van halfjaar, dus dan krijg je echt niet meteen een auto van de zaak. Die is van de vestigingsmanagerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent serieus de eerste accountmanager die ik ken, zonder auto van de zaak![]()
![]()
Hoe onderhoudt je dan contact met klanten? Doe je alles vanuit kantoor dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zei toch al eens dat 'accountmanager' gewoon een fancy term is voor intercedent. Ben pas 3 weken officieel medewerker na een stage van halfjaar, dus dan krijg je echt niet meteen een auto van de zaak. Die is van de vestigingsmanagerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
We hebben een vestigingsauto die ik kan gebruiken, maar ik neem die auto niet mee naar huis.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe onderhoudt je dan contact met klanten? Doe je alles vanuit kantoor dan?![]()
Ah zo. Niks vervelenders als op je werk aankomen met een pak...duurt wel even voordat dat weer helemaal droog isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hebben een vestigingsauto die ik kan gebruiken, maar ik neem die auto niet mee naar huis.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaad en dat in verdomme juliquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah zo. Niks vervelenders als op je werk aankomen met een pak...duurt wel even voordat dat weer helemaal droog is![]()
![]()
Ik bedoelde met "nat pak" gewoon kleding eigenlijk. Maar inderdaad, ik draag meestal een pak als ik werk (als ik op vrijdag geen belangrijke afspraken heb, ga ik in spijkerbroek). Geen das enzo trouwens.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet nog wel dat ik de eerste maanden dat ik werkte aan dat ritme moest wennen. Ik kwam er echt moeilijk in. Terwijl ik genoeg baantjes heb gehad waarbij ik om 6/7 moest beginnen 's ochtends. Maar dat was dan geen 5 dagen achter elkaar ofzo. Na een paar maanden was ik eraan gewend, en was het prima.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sowieso werken![]()
Ben het nu al zat. Had nu 3 maanden vakantie kunnen hebbenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wajong worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sowieso werken![]()
Ben het nu al zat. Had nu 3 maanden vakantie kunnen hebben![]()
Wel een Armani pak mag ik hopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedoelde met "nat pak" gewoon kleding eigenlijk. Maar inderdaad, ik draag meestal een pak als ik werk (als ik op vrijdag geen belangrijke afspraken heb, ga ik in spijkerbroek). Geen das enzo trouwens.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Agh ik vind het niet erg om te werken hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sowieso werken![]()
Ben het nu al zat. Had nu 3 maanden vakantie kunnen hebben
Zou echt niks voor mij zijn om al om 6 uur te beginnenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik de eerste maanden dat ik werkte aan dat ritme moest wennen. Ik kwam er echt moeilijk in. Terwijl ik genoeg baantjes heb gehad waarbij ik om 6/7 moest beginnen 's ochtends. Maar dat was dan geen 5 dagen achter elkaar ofzo. Na een paar maanden was ik eraan gewend, en was het prima.. Heb vaak al moeite met 9 uur haha
![]()
Kampsjaakquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ArmaniIk ben toch geen kampsjaak.
Gewoon Hugo en Tommy.Koos Smaakloos
Ik heb het wel over de normale pakken niet over deze campingoutfits:
Zoiets draag je als je chef palletsorteerder bentquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
KampsjaakKoos Smaakloos
[ afbeelding ]![]()
![]()
Of nachtapotheker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoiets draag je als je chef palletsorteerder bentRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ook niet altijd, maar soms wel. Tenminste, dan ben ik wat minder gemotiveerd. Zo moet ik vanmiddag een presentatie doen, maar moet de presentatie nog makenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik vind het niet erg om te werken hoor.![]()
![]()
Ik vind Armani gewoon een kampsjakenmerk. Zal best dat ze mooie pakken hebben, maar de winkels in Breda en Antwerpen waar ik pakken koop, hebben ze geen Armani. En wel Hugo en Tommy. En die zijn mooi en zitten fijn. Geen reden voor verandering dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
KampsjaakKoos Smaakloos
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind Versace, D&G en Prada echt van die Frans Bauer merken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind Armani gewoon een kampsjakenmerk. Zal best dat ze mooie pakken hebben, maar de winkels in Breda en Antwerpen waar ik pakken koop, hebben ze geen Armani. En wel Hugo en Tommy. En die zijn mooi en zitten fijn. Geen reden voor verandering dus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In dat rijtje schaar ik Armani dus ook maar voor het gemak. Misschien niet helemaal terecht, zou kunnen. En je vergeet trouwens Burberryquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind Versace, D&G en Prada echt van die Frans Bauer merken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat rijtje schaar ik Armani dus ook maar voor het gemak. Misschien niet helemaal terecht, zou kunnen. En je vergeet trouwens Burberry![]()
Vooral die gasten met die hele foute nep Burberry overhemden. Met die supersized armpatches.
Dat ziet er echt niet uitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Vooral die gasten met die hele foute nep Burberry overhemden. Met die supersized armpatches.![]()
![]()
Tering, zo fout...en dan zo'n schoudertasje ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Vooral die gasten met die hele foute nep Burberry overhemden. Met die supersized armpatches.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Vergeet niet het oorbelletje met een 6 karaats stukje gla met bijbehorende oranje huidtint van het overmatig gebruik van tanningspray.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tering, zo fout...en dan zo'n schoudertasje ookRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik dacht was serieus mijn voorstelling van GJE, tot ik foto's van hem zagquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Vergeet niet het oorbelletje met een 6 karaats stukje gla met bijbehorende oranje huidtint van het overmatig gebruik van tanningspray.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:48 schreef Grandesco het volgende:
Jullie snappen allemaal niet wat swag is.
Dit is swag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doet es vertellen dan knullekequote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:48 schreef Grandesco het volgende:
Jullie snappen allemaal niet wat swag is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jullie zijn allemaal aan het haten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doet es vertellen dan knulleke![]()
Inderdaad geen idee wat swag betekent. Heb welgeteld 1 keer in m'n leven een pak gekocht, en dat pak 1 keer gedragenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:48 schreef Grandesco het volgende:
Jullie snappen allemaal niet wat swag is.![]()
![]()
In mijn beleving is half Zuid-Limburg kamper. Als ik aan Zuid-Limburg denk, denk ik bijna direct aan die aflevering van Peter R. de Vries met die partij fake sigaretten, daar bij die McDonalds bij De Geusseltquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Absoluut.
De hele dag in mijn burberry trainingspak rondlopen jwz.
Heb jij ook van die marmeren leeuwen in je woonkamer? Wel met van die gouden pootjes natuurlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In mijn beleving is half Zuid-Limburg kamper. Als ik aan Zuid-Limburg denk, denk ik bijna direct aan die aflevering van Peter R. de Vries met die partij fake sigaretten, daar bij die McDonalds bij De Geusselt
Half? Zeg maar drie kwart. Dan heb je nog 10% dat normaal is en 15% dat uit het buitenland komt.![]()
Mijn caravan heeft maar 1 kamer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij ook van die marmeren leeuwen in je woonkamer? Wel met van die gouden pootjes natuurlijk.![]()
Leuke combiquote:Douche, WC, slaapkamer, woonkamer en keuken.
Ik schijt gewoon in jou achtertuin.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Leuke combiDouche, WC, slaapkamer, woonkamer en keuken.
![]()
Schijten en eten op dezelfde plek. Ideaal, dan ben je ook niet zo lang onderweg van de WC naar de keuken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Leuke combiDouche, WC, slaapkamer, woonkamer en keuken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef Toefjes het volgende:
Moeten jullie nooit werken (ik stel de vraag voor Elan deze weer gaat stellen)
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef Toefjes het volgende:
Moeten jullie nooit werken (ik stel de vraag voor Elan deze weer gaat stellen)quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik werk in de IT en heb toegang tot een PC met internet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef Toefjes het volgende:
Moeten jullie nooit werken (ik stel de vraag voor Elan deze weer gaat stellen)![]()
Hallo IT'er.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik werk in de IT en heb toegang tot een PC met internet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zozo, dat heb je goed voor elkaarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik werk in de IT en heb toegang tot een PC met internet.![]()
![]()
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef Toefjes het volgende:
Moeten jullie nooit werken (ik stel de vraag voor Elan deze weer gaat stellen)![]()
![]()
Ik heb het niet over een oranje hesje hoor..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een oranje hesje hoor..![]()
![]()
Wat draag jij als je gaat werken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even wat packs openen.. Götze in het 2e pack.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Even serieus nu.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/60/2887503.page
Je eigen topic gewoon 6x op rij bumpen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Even serieus nu.
___!
Gewoon leuk om te vragen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maver moet gewoon eens stoppen met schuimbekken als zijn UT eventjes niet werkt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Even serieus nu.
![]()
Kom maar terug als je een speler van boven de 300k krijgt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Reus na 6 packs ofzo. Die heb ik gisteren nog gekocht. #meergelukdanooitRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kun je nou nooit gewoon eens trots op me zijn pappa?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kom maar terug als je een speler van boven de 300k krijgt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kom maar terug als je een speler van boven de 300k krijgt.Die komt nooit meer terug
![]()
Kom jij maar terug als je normaal doet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kom maar terug als je een speler van boven de 300k krijgt.![]()
Nu al 2 goede spelers uit de Bundesliga en ik kies de hele tijd hetzelfde pack. Nu nog even Robben pullen brb.![]()
Doe ik toch? Ik bedoel alleen maar dat ik Reus minstens 3x per week in een pack krijg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kom jij maar terug als je normaal doet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
We weten allemaal al dat jij heel veel geluk hebt maar ik niet. Voor mij is het bijzonder en al helemaal aangezien ik hem gisteren heb gekocht (voor de 5e keer teruggekocht ofzo) Kom jij maar terug als je een legend in een pack hebt. O wacht dat kan niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe ik toch? Ik bedoel alleen maar dat ik Reus minstens 3x per week in een pack krijg.![]()
Auw dat doet zeer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We weten allemaal al dat jij heel veel geluk hebt maar ik niet. Voor mij is het bijzonder en al helemaal aangezien ik hem gisteren heb gekocht (voor de 5e keer teruggekocht ofzo) Kom jij maar terug als je een legend in een pack hebt. O wacht dat kan niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tuurlijk niet. Freire is al een paar jaar geleden gestopt met wielrennen. Dit is Nibali.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bakkes kutbelg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Freire is al een paar jaar geleden gestopt met wielrennen. Dit is Nibali.![]()
Morrie![]()
is weer gezellig hierZhaneau gefeliciteerd jongen
![]()
tevens vannacht TOTS de rossi verkocht voor 190K
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ambetanterik is gewoon Belgisch voor kutventquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Noem je hem nou een biertje?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb jij serieus Google gebruikt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Noem je hem nou een biertje?
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pro Evolution Soccer 2015 krijgt microtransacties. In de nieuwe myClub-mode kun je spelers scouten en kopen met Game Points. De Game Points kun je verdienen met de andere spelmodi van PES, maar je kan deze dus ook kopen. Konami zoekt nog naar een goede balans.
Het hoofd van de Europese studio van Konami, James Cox geeft een toelichting op het initiatief. “Als je niet veel tijd hebt, dan kun je met microtransacties veel spelers kopen die je wilt. Maar je kan ook Game Points in de (myClub-)modus verdienen en in andere delen van PES. (…) Het idee is dat we proberen spelers de keuze te geven wat zij willen doen. Sommige mensen hebben meer tijd, sommige mensen hebben meer geld. Sommigen hebben een beetje van allebei! In ieder geval zul je een keuze hebben. (…) Als je Ronaldo wilt kopen, dan kun je dat doen, linksom of rechtsom. ” Konami belooft meer informatie en uitleg te verschaffen op de Gamescom in Keulen.![]()
Vlaams, zul je bedoelen. Voordat je hier ruzie hebt met FOK-ende Walen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ambetanterik is gewoon Belgisch voor kutventNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja want ik heb nog nooit van dat woord gehoord.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij serieus Google gebruikt?Oquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ambetanterik is gewoon Belgisch voor kutvent
Jij had toch zoveel Belgische collega's?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja want ik heb nog nooit van dat woord gehoord.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vanmiddag een potje silvers?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even hopen dat Götze vanavond scoort zodat hij duurder wordt.![]()
ja maar anders kom je nooit aan spullen die je wilquote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof ik daar naar binnen durf te gaan. Bovendien is het veel te ver.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb bijna geen silver team meer.. alleen een BPL silver team. Ik kan wel een potje doen als FUT normaal doet.quote:![]()
Eentje hier en een kantoor in Antwerpen maar die noemen mij nooit zo. De vrouwen zeggen altijd wel dat ze willen poepen maar dat vind ik een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jij had toch zoveel Belgische collega's?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Amaai zullequote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eentje hier en een kantoor in Antwerpen maar die noemen mij nooit zo. De vrouwen zeggen altijd wel dat ze willen poepen maar dat vind ik een beetje vreemd.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat uitroepbord in de webapp![]()
serieus dat is wat ze kunnen na 4 maanden niet handelen via webapp
#FreeTrapz![]()
wat staat er dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
Dat uitroepbord in de webapp![]()
serieus dat is wat ze kunnen na 4 maanden niet handelen via webapp![]()
Hebben jullie dat ook dat je tegen een team moet en dat je denkt: best leuk team, ik ga het ook maken. Dat had ik dus met dat non-rare gold team en ook met dit team:![]()
![]()
FUT 15 ook geen handelen via de webapp hoorquote:en EA maar denken dat ze AB's tegen houden.
#FreeTrapz![]()
Ja? gaan ze dat er serieus uithalen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
FUT 15 ook geen handelen via de webapp hooren EA maar denken dat ze AB's tegen houden.
Feyenoord Rotterdam![]()
Bron?quote:
Dat zou gaaf zijn
Ik zag hem rustig meetrainen, maar zou denken dat Argentinie nog te vroeg komt (maar (troost)finale misschien wel). En al iets bekend over Vlaar (ook belangrijk)?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kreeg een app van el sierdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bron?
Dat zou gaaf zijn
Ik zag hem rustig meetrainen, maar zou denken dat Argentinie nog te vroeg komt (maar (troost)finale misschien wel). En al iets bekend over Vlaar (ook belangrijk)?
Vlaar traint apart mee met Fer![]()
bohhh veltgod op messiquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
kreeg een app van el sierd
Vlaar traint apart mee met Ferdat ging in amsterdam ook goed (heb t maar niet over Barcelona).
#FreeTrapz![]()
geen idee maar is nu al zo lang stuk. zou wel kut zijn om in het begin een kapitaaltje op te bouwenquote:
#FreeTrapz![]()
Nossport.nl:quote:Duidelijk is wel dat er veel moet gebeuren willen Leroy Fer (hamstringblessure) en Nigel de Jong (liesblessure) fit zijn voor de wedstrijd tegen Argentinië, al stonden wel allebei op het veld. Ron Vlaar kampt sinds het duel met Costa Rica met knieklachten en is een twijfelgeval.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon wat week 1 totws kopen en dan wachtenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen idee maar is nu al zo lang stuk. zou wel kut zijn om in het begin een kapitaaltje op te bouwen![]()
Met een liesblessure kun je echt niet spelen hoor. Lopen enzo gaat prima maar als je een keer echt sprint verkloot je je lies heel erg snel.![]()
Moguhh.
moet je wel eerst de munten verdienen om week 1 IF's te kunne kopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon wat week 1 totws kopen en dan wachtenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klopt...maar op beelden van de training gisteren zag je hem al wel stukjes versnellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:43 schreef Jorwol het volgende:
Met een liesblessure kun je echt niet spelen hoor. Lopen enzo gaat prima maar als je een keer echt sprint verkloot je je lies heel erg snel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hopen dat vlaar hersteld, vlaar is een beest
#FreeTrapz![]()
Weet iemand misschien nog of er bij een nieuwe controller ook van die plastic folietjes op die ronde gedeeltes zitten waar de kruisje, rondje, driehoekje, vierkantje zit en de pijltjestoetsen?
Ik heb een nieuwe controller gekocht en de doos ziet er wel vrij nieuw uit en de controller ook. Maar er zaten geen folietjes meer op en ik kan me vaag herinneren dat het bij een eerdere controller er wel op zat?
![]()
Inderdaad. Met De Jong had ik eigenlijk al geen rekening meer gehouden, dus dat is gevoelsmatig dan minder erg ofzo, dat hij er niet bij is. Maar ik vind Vlaar wel echt cruciaal achterin.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
hopen dat vlaar hersteld, vlaar is een beestNAC Breda
Rèsbaarge![]()
heee geinig deze post zag ik ook in het ps4 topicquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:55 schreef Sodapoppin het volgende:
Weet iemand misschien nog of er bij een nieuwe controller ook van die plastic folietjes op die ronde gedeeltes zitten waar de kruisje, rondje, driehoekje, vierkantje zit en de pijltjestoetsen?
Ik heb een nieuwe controller gekocht en de doos ziet er wel vrij nieuw uit en de controller ook. Maar er zaten geen folietjes meer op en ik kan me vaag herinneren dat het bij een eerdere controller er wel op zat?
![]()
Dit lijkt het me wel waard om je lies voor te verklooien toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:43 schreef Jorwol het volgende:
Met een liesblessure kun je echt niet spelen hoor. Lopen enzo gaat prima maar als je een keer echt sprint verkloot je je lies heel erg snel.![]()
Je schiet er weinig mee op als je er al na 10 minuten af moet. Kan je nog maar 2x wisselen in een van de belangrijkste wedstrijden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit lijkt het me wel waard om je lies voor te verklooien toch?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En dan ala Costa er binnen 8 minuten weer af? Geen goed planquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit lijkt het me wel waard om je lies voor te verklooien toch?![]()
Dat is een afweging die de medische staf moet maken in overleg met NDJ/LVG lijkt me. Zijn allemaal volwassen mensen. 1 ding is zeker; als je Daley blind (quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je schiet er weinig mee op als je er al na 10 minuten af moet. Kan je nog maar 2x wisselen in een van de belangrijkste wedstrijden.) daar neer zet ga je 100% voor het gaas. Die jongen mist gewoon absolute duelkracht en de wil om te winnen op die positie. Dat gaat nog goed tegen Simon Cziommer van Heracles, maar niet tegen Higuain en Messi.
![]()
Messi een harde trap geven en weg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je schiet er weinig mee op als je er al na 10 minuten af moet. Kan je nog maar 2x wisselen in een van de belangrijkste wedstrijden.![]()
Ja dan kan Krul er niet in voor depingels en iedereen denkt dan haha die silisen kan er toch niks van dus dan hebben de argetijne psychologische voordeelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je schiet er weinig mee op als je er al na 10 minuten af moet. Kan je nog maar 2x wisselen in een van de belangrijkste wedstrijden.![]()
die prutser heeft nog nooit een pingel gestoptquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja dan kan Krul er niet in voor depingels en iedereen denkt dan haha die silisen kan er toch niks van dus dan hebben de argetijne psychologische voordeel
#FreeTrapz![]()
oké manquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
heee geinig deze post zag ik ook in het ps4 topicen nu ?
![]()
Dat vond ik ook.. maar de 2e en 3e doelman zijn Orion en Andujar en die heb ik nog nooit zien spelen/keepen dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:07 schreef Rijst het volgende:
Trouwens is Caballero blessa? Zo niet vind ik het raar dat ze voor Romero kiezen,.![]()
Nu niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook.. maar de 2e en 3e doelman zijn Orion en Andujar en die heb ik nog nooit zien spelen/keepen dus daar kan ik niet over oordelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe was je excursie?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu niet meer nee.
Dus we gaan gewoon winnen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: